فروشگاه آرد کینوا در ایران

ارد کینوا

جهت تهیه آرد مرغوب کینوا ، می توانید با بزرگترین فروشگاه آرد کینوا در ایران ، تماس بگیرید و درباره انواع روش های مصرف دانه و آرد کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ارزش غذایی آرد کینوا

آرد کینوا از دانه های بسیار مغذی و ریز کینوا، به دست می آید. دانه و آرد کینوا، حدود 5000سال است که غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی را تشکیل می دهند. به علت ارزش غذایی بالا، دانه کینوا به خاویار سبز معروف است و آرد حاصل از آن نیز غنی از مواد غذایی مفید می باشد.در سراسر ایران فروشگاه هایی جهت عرضه آرد کینوا وجود دارد.

آرد کینوا مشابه دانه کینوا، سرشار از پروتئین، ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان، امگا 3 و املاح معدنی مفید است. آرد کینوا نسبت به آرد گندم سه برابر مواد معدنی دارد. میزان املاح معدنی موجود در آرد کینوا، مانند کلسیم ، فسفر، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، روی و منگنز بیشتر از آرد گندم، جو و ذرت می باشد.

مصرف فرآورده های آرد کینوا ، از بروز بیماری های مانند مشکلات دستگاه هاضمه و سرطان های گوارش جلوگیری می نماید. همچنین باعث تقویت سیستم هاضمه نیز می شود. آرد کینوا دارای فیبر بالایی است که برای دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد.

فیبر موجود در آرد کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی دستگاه گوارش انسان می شد. همچنین ابعث رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ نیز می گردد. بعلاوه فیبر های موجود در آرد کینوا باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می شوند.این محصول در فروشگاه های سراسر ایران عرضه می شود.

آرد کینوا

موارد مصرف آرد کینوا در ایران

مصرف آرد کینوا باعث غنی شدن محصولات خوراکی حاوی آن، می گردد. آرد کینوا فاقد گلوتن است و خاصیت دارویی دارد. بیماری سلیاک نوعی بیماری است که باعث می شود، دستگاه گوارش افراد مبتلا به آن توانایی هضم گلوتن را نداشته باشد. علاقه مندان در سراسر ایران می توانند این نوع محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایند.

مصرف انواع نان و فرآورده های حاوی آرد کینوا گزینه بسیار مناسبی برای تغذیه افراد مبتلا به سلیاک می باشد. مصرف این مواد غذایی، باعث بهبود درمان دستگاه گوارش این افراد نیز می گردد.

آرد کینوا برای تولید انواع نان، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه، به کار می رود. استفاده از آرد کینوا در این موارد باعث غنی شدن آن ها از مواد غذایی می شود.همچنین آرد کینوا برای تهیه فرنی نیز کاربرد دارد. مصرف فرنی تهیه شده با آرد کینوا برای خردسالان و کودکان بسیار سودمند است و تأثیر مفیدی بر سلامت آنها خواهد گذاشت.

آرد کینوا

فروشگاه آرد کینوا در ایران

سازمان فائو با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، دانه کینوا را به مردم جهان معرفی کرد. این سازمان ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه نمود و مصرف آن را در برنامه غذایی خانوارها، توصیه کرد. در سال های اخیر، در کشور ایران نیز تولید دانه و آرد کینوا و مصرف آن نیز افزایش یافته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه و آرد کینوا در ایران ، در جهت ترویج تولید دانه کینوا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، تولید کننده آرد کینوا نیز می باشد.

دانه کینوا پس از برداشت، دارای پوسته ساپونین دار است که قبل از مصرف، باید از آن جداسازی شود. این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه کینوا را ساپونین گیری و فرآوری می نماید و آرد کینوا نیز تولید می کند.

دانه کینوا

همکاری در فروشگاه آرد کینوا ایران

پس از فرآوری، دانه های آماده به طبخ کینوا، به صورت عمده و در بسته بندی مختلف در بزرگترین فروشگاه دانه و آرد کینوا در ایران، عرضه می شود. این مجموعه آمادگی همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور را دارد.

دانه و آرد مرغوب کینوا؛ توسط این مجموعه به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز، قرار می گیرد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند.جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه آرد کینوا در ایران و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *