خرید و فروش آرد کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه و آرد کینوا، خرید و فروش آرد کینوا را در استان های مختلف کشور انجام داده و در زمینه تولید و مصرف دانه کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

مضرات آرد سفید گندم

گندم به عنوان یک منبع اصلی تولید انرژی برای انسان است که از نظر اسید آمینه هایی مانند لیزین فقیر است. فعالیت آنتی اکسیدانی مغز دانه گندم بسیار پایین می باشد. هچنین دانه های کامل آن نیز دارای حداقل فعالیت آنتی اکسیدانی هستند.اما آرد کینوا بهترین محصول بوده که امروزه خرید و فروش آن بسیار گسترده انجام می شود.

بعلاوه، سبوس گندم نیز فعالیت آنتی اکسیدانی کمی دارد. شاخص گلیسمی گندم خالص یا سفید و محصولات آنها به مراتب بیشتر از دانه‌های کامل جوی دوسر، برنج، ذرت و آرد آن است . و این نیز برای سلامتی انسان خطر ساز می باشد.

آرد سفید و نرم گندم، در صورت استفاده هر روز، باعث ایجاد مواد چسبنده در روده و یبوست در انسان می گردد.طبق تحقیقات اخیر، مصرف نان و برنج سفید عامل بروز سوءتغذیه و تری‌گلیسرید بالا می باشد یکی از عوامل ابتلا به کبد چرب نیز، مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده است.

مصرف بی‌رویه از گندم بدون سبوس و آرد سفید در محصولات غذایی، به علت فقیر بودن گندم و آرد آن از نظر برخی ریزمغذی ها و آنتی اکسیدان ها، مشکلات عدیده ای برای سلامتی انسان به همراه دارد.

آرد کینوا

فواید آرد کینوا

یکی از بهترین راه ها برای افزایش کمیت و کیفیت آدر گندم و مغذی تر نمودن محصولات نانوایی، اضافه کردن آرد کینوا به عنوان آردی با ارزش غذایی بالا می باشد. به نظر برخی از متخصصان دانه کینوا سالم ترین غله دنیا است که طعم ملایم و مطبوعی دارد.خرید و فروش آرد کینوا توسط این مجموعه در سراسر ایران صورت می گیرد.

پروتئین موجود در آرد کینوا، از نظر کمی و کیفی بهتر از غلات متداول است. همچنین اسید آمینه لیزین موجود در آن، فراوان تر از دانه های گندم می باشد. تعادل اسید آمینه های موجود در آرد کینوا، بسیار گسترده تر از غلات متداول می باشد که برای انسان بسیار مناسب است.

میزان سدیم موجود در دانه کینوا، از گندم، جو و ذرت کمتر است. بعلاوه میزان کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، آهن، مس، منگنز و روی موجود در آرد کینوا، بیشتر از این سه غله می باشد. آرد کینوا کم حجم و خوش هضم بوده و منبع ویتامین ب ۲ می باشد.

سرعت هیدرولیز پروتئین های آرد کینوا، توسط اسید لاکتیک باکتری های روده، نسبت به هیدرولیز پروتئین های گندم بالاتر است. آرد کینوا فاقد گلوتن و دارای ویتامین E نیز می باشد. فقدان گلوتن در آرد کینوا و فرآورده های حاوی آن، این محصول را به غذایی مناسب برای بیماران سلیاک و دیابتی نموده است.

کینوا

خرید و فروش آرد کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران دانه کینوا را تولید می نمایند. و بسیاری از کشورهای جهان دانه کینوا را در سبد غذایی خود قرار داده اند. در مناطق مختلف کشور نیز دانه کینوا تولید می شود. اما دانه تولید شده به طور مستقیم نمی تواند مصرف شود بلکه نیاز به فرآوری دارد.

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که قبل از مصرف باید طی فرآوری جدا شود. این مجموعه برای اولین بار فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام داده است. و علاوه بر تولید دانه آماده به طبخ کینوا، آرد کینوا را نیز تولید و عرضه می نماید.

کینوا

همکاری در خرید و فروش آرد کینوا

جهت خرید و فروش آرد کینوا می توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه و آرد کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد.این مراکز می توانند برای خرید دانه و آرد کینوا مرغوب به صورت عمده، و بسته بندی در اندازه های مختلف با ما در ارتباط باشند.

مجموعه ما دانه آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا را توزیع می نماید. جهت ارتباط با این مجموعه، خرید و فروش آرد کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *