قیمت خرید ماده غذایی کینوا

گیاه کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید ماده غذایی کینوا ، می توانید با اولین و بزرگترین مرکز فرآوری و تولید ماده غذایی کینوا در کشور، تماس بگیرید و درباره انواع روش های مصرف این ماده مغذی، از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ماده غذایی دانه کینوا

ماده غذایی کینوا از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، به دست می آید. پس از رشد گیاه کینوا و مرحله رسیدگی فیزیولوژیک آن، دانه های کینوا که همان ماده غذایی کینوا هستند، برداشت می شوند. پس از برداشت دانه کینوا، لازم است که طی فرآیندی به نام فرآوری برای طبخ آماده شود.

دانه کینوا پس از برداشت در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارد. ساپونین ماده ای گلیکوزیدی و سمی است که مصرف آن باعث همولیز گلبول های قرمز خون می شود. به همین دلیل ساپونین موجود در دانه کینوا، طی فرآیند فرآوری از پوسته حذف می شود. قیمت ماده غذایی کینوا در صورت تولید باکیفیت می تواند برای کشاورز بسیار به صرفه باشد.

دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا، همان ماده غذایی کینوا هستند که به صورت بسته بندی و عمده عرضه می شوند. مجموعه ما برای اولین بار در کشور، پس از جمع آوری دانه های باکیفیت کینوا، آن ها را فرآوری نموده و آماده مصرف می نماید.

ماده غذایی کینوا از حدود 5000 سال قبل در جنوب آمریکا تولید و مورد مصرف قرار می گیرد. به علت ارزش غذایی بالای موجود در ماده غذایی کینوا، به آن خاویار سبز یا خاویار گیاهی می گویند.

بذر کینوا

ویتامین های موجود در ماده غذایی کینوا

ماده غذایی کینوا تنها منبع گیاهی است که حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. ماده غذایی کینوا دارای ارزش پروتئینی بالایی است به گونه ای که دو برابر گندم و برنج و نصف گوشت قرمز، پروتئین دارد.قیمت متده غذایی کینوا عرضه شده در این مجموعه بسیار مناسب است.

ماده غذایی کینوا دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، روی، فیبر، منیزیم و منگنز می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم در ماده غذایی کینوا بیشتر از سه برابر گندم بوده و میزان اسید آمینه هیستیدین آن از جو، سویا و گندم نیز بالاتر می باشد.

همچنین انواع اعضای خانواده ویتامین B نیز در آن وجود دارد. میزان بالایی ویتامین های B2 و B6 و فولات در ماده غذایی کینوا وجود دارد که به شدت برای کودکان و نوجوانان مفید است. نیاسین موجود در ماده غذایی کینوا، نیز برای رژیم غذایی ضروری است. قیمت ماده غذایی کینوا در کشور به دلیل استقبال مردم کاهش فوق العاده ای داشته است.

تیامین موجود در ماده غذایی کینوا ، کمتر از جو و جو دوسر است، ولی از نظر ویتامین های گروه B ، ریبوفلاوین و فولات غنی تر است. ماده غذایی کینوا همچنین، میزان بالایی ویتامین E که آنتی اکسیدان طبیعی محسوب می شود نیز دارد. ویتامین E که نقش محافظت کننده از روغن کینوا را دارد.

فیتو استرول و بتا فیتو استرول موجود در ماده غذایی کینوا نسبت به دانه های کدو، جو و ذرت بیشتر و از کنجد و نخود کمتر است. ماده غذایی کینوا، غذایی سبک و خوش هضم و بسیار مفید برای تمام گروه های سنی می باشد.

کینوا

قیمت خرید ماده غذایی کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید ماده غذایی کینوا می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر، تولید دانه و ماده غذایی کینوا در مناطق مختلف کشور، با جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری ماده غذایی کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را توزیع می نماید.

همکاری در قیمت خرید ماده غذایی کینوا

دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا به صورت بسته بندی با سایز های مختلف و به صورت فله و در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای عرضه ماده غذایی کینوا و آرد کینوا، می باشد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات دارای ماده غذایی کینوا، پیشرو باشند. جهت اطلاع از قیمت خرید ماده غذایی کینوا و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *