فروشگاه محصولات کینوا در ایران

کینوا

آیا با بزرگ ترین و معتر ترین فروشگاه محصولات کینوا در ایران آشنا هستید؟ کدام مرکز به طور تخصصی اطلاعات مربوط به قیمت کینوا و محصولات آن را در اختیار خریداران قرار می‌دهد؟ خریداران عمده کینوا، این محصول را به صورت بهداشتی و در بسته بندی های سالم از چه طریق می‌توانند خریدای کنند؟

در جهت تهیه انواع دانه های رنگی و سفید کینوا و بذر کینوا، می‌توانید با بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا در ایران  در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه تولید و مصرف محصولات کینوا، استفاده نمایید.

لیست محصولات کینوا در ایران

کینوا محصولات بسیار متنوعی در کشور ما دارد. اصلی ترین محصولات آن، دانه  و آرد کینوا است. اما به طور کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانه کینوا
  • آرد معمولی کینوا
  • آرد فرنی کینوا
  • پرک کینوا
  • سویق کینوا و … .

با استفاده از این محصولات می‌توان به تولید مواد غذایی سالم و مقوی کمک کرد و در عین حال سودآوری بالایی را به همراه داشت. ضمن این که استفاده از انواع محصولات کینوا در کشور ما، روز به روز در حال رشد و پیشرفت است.

کاربرد آرد کینوا در ایران

کینوا کاربرد های متنوعی در کشور دارد. در زیر به برخی از کاربرد های آن در صنایع گوناگون می‌پردازیم:

  • در تولید مواد غذایی رژیمی و مکمل های لاغری. چرا که کینوا سرشار از فیبر است و علاوه بر کمک به کاهش وزن، به تامین انرژی بدن در دوران رژیم کمک می‌کند.
  • در تولید مواد آرایشی و بهداشتی و مواد تقویتی پوست و مو. کینوا به دلیل دارا بودن انواع ویتامین و املاح طبیعی، برای رشد و عدم ریزش مو و تقویت و سلامت پوست بسیار مفید می‌باشد.
  • در تولید مواد غذایی مورد مصرف مبتلایان به سلیاک.
  • در تولید انواع نان و بیسکوئیت های رژیمی.
  • و … .
کینوا

خریداران کینوا

خریداران کینوا در دسته های مختلفی از افراد قرار می‌گیرند. برای مثال انواع کارخانه هاو صاحبان صنایع بزرگ و همچنین مصارف خانگی از خریداران کینوا در کشور محسوب می‌شوند. چرا که امروزه توجه اکثریت مردم به موارد غذایی سالم و طبیعی و گیاهی افزایش پیدا کرده است. کلیه خریداران برای تهیه عمده کینوا و استعلام قیمت می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان این شرکت تماس حاصل بفرمایند.

شرکت های پخش و بسته بندی خریدار کینوا

شرکت های پخش و بسته بندی متعددی در کشور مشغول به فعالیت هستند که با وجود علاقه به کار در حوزه عرضه کینوا، اقدام به فعالیت نمی‌کنند. چرا که با مشکل تامین دراز مدت و تهیه محصول با کیفیت و سالم رو به رو هستند. تمامی شرکت های پخش و بسته بندی در سراسر کشور بدون هیچ نگرانی می‌توانند انواع کینوا را از طریق این مرکز خریداری کرده و در بسته بندی های مختلف به دست مشتریان در بازار برسانند.

معرفی محصولات کینوا

انواع محصولات کینوا حاصل رشد گیاه کینوا و فرآوری دانه کینوا به دست می‌آیند. محصولات کینوا، از هزاران سال قبل تا به امروز، غذای اصلی مردم آمریکای جنوبی هستند. غنی بودن محصولات کینوا از مواد مغذی و پروتئین، باعث شده که به خاویار سبز معروف شوند.

طیف رنگی محصولات کینوا از سفید و کرم تا قهوه ای و سیاه را شامل می‌شود. البته به طور کلی، محصولات کینوا از نظر رنگ در سه رنگ اصلی سفید، سیاه و قرمز دسته بندی می‌شوند.

دانه و آرد کینوا که محصولات کینوا هستند، همه اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان را دارند. اسید امینه های موجود در محصولات کینوا مشابه اسیدآمینه های موجود در پروتئین های شیر می‌باشد.

محصولات کینوا سرشار از انواع پروتئین، ویتامین ب2 و ای، انواع املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فیبر، آهن، پتاسیم، روی و منیزیم، مس و منگنز می‌باشند. میزان پروتئین موجود در دانه کینوا، دو برابر گندم و برنج و نصف گوشت قرمز است.

محصولات کینوا تولید شده در ایران طعمی مشابه سایر غلات مثل ذرت، برنج و گندم دارند. استفاده از محصولات کینوا در انواع غذاها باعث افزایش مواد مغذی آن غذا می‌گردد؛  بدون اینکه تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد گردد.

محصولات کینوا برای تهیه انواع سوپ، سالاد و انواع خورشت ها و برای غنی سازی انواع نان، کیک، بیسکویت و غلات صبحانه کاربرد دارد.

کینوا

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

در صورتی که از صاحبان فروشگاه های اینترنتی هستند و قصد فروش کینوا در سایت خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این دانه ارزشمند را از یک مرکز متخصص خریداری کنید. ویژگی بارز این مجموعه، کیفیت بالا، دارا بودن مجوز های بهداشتی، ارسال به موقع و سالم محصول، قیت مناسب و ارتباط مستقیم با خریدار به همراه کارشناسان مجرب است. به همین منظور ما مجموعه ایلیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه قیمت ها را بر اساس موارد استاندارد بازار معین کرده و بهترین مرکز برای استعلام قیمت کینوا است.

عرضه کینوا سه رنگ عمده برای شرکت های پخش

برای شرکت های پخش، خرید کینوا سه رنگ با کیفیت بالا اهمیت زیادی دارد. چرا که این موضوع باعث افزایش فروش و اعتبار آن ها خواهد شد. این مرکز متخصص به طور ویزه عرضه کننده کینوا سه رنگ به صورت عمده برای این شرکت ها است و قادر به تامین دراز مدت محصولات می‌باشد. کافی است خریداران از طریق شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

خرید انواع کینوا در تهران تناژ و بسته بندی

انواع کینوا شامل کینوا سفید و سیاه و قرمز است. لازم به ذکر است تنها مرکزی که در کشور ما، کینوا قرمز و سیاه  را تولید می‌کند، مجموعه ایلیا می‌باشد. این مجموعه امکان خرید انواع کینوا در تهران و تمام نقاط کشور را فراهم کرده و با توجه به نوع تقاضا،کینوا را به صورت تناژ و بسته بندی عرضه می‌کند.

بزرگترین تولید کننده کینوا

این مجموعه طی سالیان گذشته، پیشرفت زیادی در زمینه تولید کینوا داشته است. با توجه به تولید بذر با کیفیت و مرغوب و ارائه آموزش های تخصصی به کشاورزان، تولید کننده محصولی با کیفیت و مرغوب است. اما می‌توان با افتخار گفت این مجموعه بزرگ ترین و معتبرترین مرکز تولید و عرضه کینوا و سایر محصولات آن در کشور است و کاملا بدون واسطه با خریداران در ارتباط می‌باشد. ضمن این که این مرکز متخصص، تنها مجموعه ای است که در  این زمینه دارای سیب سبز سلامت می‌باشد.

کینوا

انواع کینوا تولیدی ایران

در کشور ما انواع کینوا در حال تولید است. اما تنها مرکزی که کینوا سیاه و قرمز را به روش های صحیح و بهداشتی فراوری می‌کند این مجموعه است. انواع کینوا شامل کینوا سفید و سیاه و قرمز می‌باشد و با استفاده از آن ها فراورده های گوناگون همچون آرد، پرک، انواع نان و بیسکوئیت و … قابل تولید می‌باشد.

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا است که قیمت آن به صورت فله برای خریداران اهمیت زیادی دارد. این مرکز با توجه به هزینه نهایی تولید و عرضه و تقاضای بازار، کینوا سفید را قیمت گذاری کرده و در نهایت با کمک شماره های اعلام شده، شرایط استعلام قیمت را فراهم کرده است. همانطور که می‌دانید کینوا فله مقرون به صرفه تر از محصول به صورت بسته بندی است و مناسب ترین گزینه برای کارخانه ها و صنایع تولیدی می‌باشد.

قیمت کینوا کیلویی قرمز

کینوا قرمز به دلیل کمیاب بودن و شرایط فوق تخصصی فراوری، قیمت بیشتری نسبت به کینوا سفید دارد. این مرکز تنها مجموعه ای است که کینوا قرمز را تولید می‌کند و با توجه به اعتبار و تخصصی که دارد، اجازه اعمال قیمت های اضافه به محصول را نمی‌دهد. تمامی خریداران کینوا قرمز به صورت کیلویی، از جمله هتل ها و رستوران ها و … برای استعلام قیمت این محصول، می‌توانند با کارشناسان مجرب این مرکر تماس بگیرند.

کینوا سفید برای مصارف رستوران و کیترینگ

کینوا سرشار از ارزش غذایی است. یکی از بزرگ ترین اهداف رستوران ها نیز ارائه خدمات بهتر و غذای با کیفیت تر است که نهایتا منجر به افزایش مشتریان خواهد شد. با توجه به این موضوع توجه بسیاری از رستوران ها به کینوا سفید جلب شده است. چرا که در کنار ارزش غذایی بالا، دارای طعمی مطلوب و ملایم و بافتی دلنشین است. مرکز ایلیا آماده برقراری همکاری با کلیه رستوران ها در سراسر کشور است و محصولات را سالم و بهداشتی به دست آن ها می‌رساند.

کینوا

فواید محصولات کینوا برای رژیم های لاغری

محصولات کینوا با توجه به اینکه سرشار از پروتئین هستند، یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای همه سنین می‌باشند. مصرف محصولات کینوا، محدودیت سنی ندارد و برای تهیه فرنی برای کودکان که باعث تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن آن ها می‌شود بسیار مناسب است.

مصرف محصولات کینوا در ایران برای زنان باردار و شیرده باعث تأمین آهن و کلسیم مورد نیاز بدن آن ها می‌شود و از یبوست که در این دوران شایع است، جلوگیری می‌نماید.

افراد گیاهخوار که پروتئین های حیوانی را از برنامه غذایی خود حذف می‌کنند، دچار کمبود پروتئین می‌شوند. محصولات کینوا با داشتن مقدار پروتئین بالا، راه حل مناسبی برای این افراد است.

همچنین استفاده از محصولات کینوا در رژیم های غذایی افراد چاق، می‌تواند باعث لاغرشدن این افراد گردد. زیرا دارای فیبر محلو بالایی هستند و همچنین سیری زودرس به همراه می‌آورند. محصولات کینوا به عنوان پروتئین گیاهی علاوه بر کمک به رشد ارگانیسم های بدن، گرما و انرژی بدن را نیز حفظ می‌نمایند.

فروشگاه محصولات کینوا در ایران

مجموعه ما با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید محصولات کینوا در داخل کشور همکاری می‌نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا در ایران، انواع محصولات کینوا، اعم از انواع بذر، دانه های سفید و رنگی کینوا و آرد کینوا را عرضه می‌نماید. کلیه خدمات این مجموعه در استان های مختلف کشور، ارائه می‌شود.

کینوا

همکاری در فروشگاه محصولات کینوا در ایران

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، محصولات بسیار باکیفیت کینوا را تولید می‌نماید. بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اختیار زارعین عزیز قرار گرفته و مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا نیز به آنان ارائه می‌گردد.

پس از تولید دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در کشور، توسط این مجموعه، فرآوری دانه کینوا انجام و توزیع می‌شود. این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه محصولات کینوا می‌باشد. جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا در ایران و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *