سفارش برنج کینوا در سراسر ایران

کینوا بدون ساپونین

جهت سفارش برنج کینوا در سراسر ایران ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری برنج کینوا در ارتباط باشید و در زمینه کشت برنج کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برنج کینوا- خاویار گیاهی

برنج کینوا متعلق به خانواده تاج خروس است و ظاهر گیاه آن مشابه علف هرز سلمک است. برنج کینوا از نظر گل آذین نیز مشابه گیاه تاج خروس است. از هزاران سال قبل، برنج کینوا به عنوان غذای اصلی مورد مصرف مردم جنوب آمریکا بوده است. البته در سال های اخیر در کشورهای مختلف جهان، برنج کینوا نیز تولید و مصرف می شود.

برنج کینوا ۱۶۰ واریته با رنگ های متفاوت دارد که در سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شوند. در ایران رنگهای سفید، قرمز و سفید- قرمز وجود دارد. برنج کینوا سفید طعم مطلوبتری دارد و زمان سه دقیقه برای پخته شدن نیاز دارد.

برنج کینوا قرمز ۵ تا ۶ دقیقه و برنج کینوا دانه سیاه ۹ تا ۱۰ دقیقه برای پخته شدن زمان نیاز دارد. برنج کینوای سفید طعم خاصی ندارد و می‌تواند در همه غذاها استفاده شود، بدون اینکه هیچ تغییری در طعم اصلی آن غذا ایجاد نماید.

دانه کینوا

فواید مصرف برنج کینوا ایران

مصرف برنج کینوا هیچ محدودیتی برای گروه‌های سنی ندارد و افراد مختلف از کودکان تا بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند. از آرد کینوا میتوان برای تهیه غذای کمکی برای کودکان و خردسالان به صورت فرنی استفاده کرد.

نوجوانان و جوانان نیاز به تامین املاح معدنی و ماهیچه سازی دارند. برنج کینوا علاوه بر تامین این موارد، باعث استحکام استخوان ها می شود. خوردن روزانه ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم برنج کینوا ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند.

املاح و ویتامین موجود در برنج کینوا از خستگی و تحلیل عضلانی جلوگیری میکند. ویتامین B موجود در آن از ابتلا به آب مروارید چشم و سفید شدن مو، ممانعت به عمل می آورد. ریبوفلاوین موجود در برنج کینوا، باعث شفاف شدن پوست و جوان شدن سلول ها می شود.برنج کینوا در سراسر ایران توسط این مجموعه عرضه می شود.

مصرف برنج کینوا برای سالمندان نیز بسیار مفید است. و برنج کینوا غذایی خوش هضم و سبک است. و برای افراد سالمند که اغلب از خوردن گوشت محروم هستند، انرژی مورد نیاز بدن آنها را تامین می نماید.

فیبر بالای موجود در برنج کینوا مانع یبوست می شود و ویتامین Eموجود در آن باعث بهبود بینایی و کاهش روند آب مروارید می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند. کلسیم موجود در برنج کینوا از روند پوکی استخوان جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش می‌دهد.

بسیاری از سالمندان مجبور به استفاده از داروهای مولتی ویتامین هستند. زیرا نمی توانند از غذاهای مختلف استفاده نماید. مصرف روزانه برنج کینوا نیاز بدن آن ها به ویتامین ها را تامین می کند و با توجه به وجود گرانول های نشاست ای کوچک، هیچ عارضه چاقی ایجاد نمی کند.

کینوا

سفارش برنج کینوا در سراسر ایران

با آشنایی بیشتر نسبت به این دانه مغذی، مصرف آن در سبد غذایی خانوارها قرار گرفت. در سال های اخیر، در کشور ایران نیز تولید برنج کینوا و مصرف آن شروع شده و هر ساله افزایش می یابد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید و فرآوری برنج کینوا در ایران، دانه های باکیفیت و مرغوب برنج کینوا را که در داخل کشور تولید می شود، عرضه می نماید. جهت سفارش برنج کینوا در سراسر ایران، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

این مجموعه برای اولین بار در کشور، اقدام به فرآوری برنج کینوا کرده است. زیرا برنج کینوا پس از برداشت، در پوسته خود ماده ای گلیکوزیدی و سمی به نام ساپونین دارد و قبل از مصرف باید جدا شود.

برنج کینوا

همکاری در سفارش برنج کینوا ایران

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری برنج کینوا در سراسر ایران، دانه های آماده به طبخ برنج کینوا را به صورت عمده و در بسته های مختلف عرضه می نماید. همچنین آرد کینوا که محصول برنج کینوا است نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه توزیع برنج کینوا در تناژ بالا، می باشد.

جهت سفارش برنج کینوا در سراسر ایران، دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت برنج کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *