سایت جامع غله کینوا

غله کینوا

جهت تهیه غله کینوا با کیفیت و مرغوب و دریافت مشاوره رایگان درباره نحوه کشت غله کینوا در مناطق مختلف کشور، می توانید به سایت جامع غله کینوا مراجعه نمایید با بزرگترین مرکز خرید و فروش غله کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی غله کینوا در سایت

غله کینوا، غله ای نسبتاً ناشناخته است که طی هزاران سال در منطقه آند آمریکای جنوبی، غذای اصلی مردم آن مناطق بوده است غله کینوا به علت ارزش غذایی بالا به خاویار سبز نیز معروف است. غله کینوا غذایی سبک و خوش هضم است که سرشار از مواد غذایی نیز می باشد.

غله کینوا، به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، انواع ویتامین های گروه B، فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم، روی، مس، آنتی اکسیدان و امگا 3 معرفی شده است. همچنین غله کینوا، تنها منبع گیاهی است که دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه ضروی برای بدن انسان می باشد.

غله کینوا گیاهی مقاوم به خشکی و شوری است که سرما را نیز تحمل می نماید. همچنین غله کینوا، نسبت به تغییرات اقلیمی نیز سازگاری دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف، رشد می کند.

غله کینوا، فاقد گلوتن است و به عنوان رژیم غذایی مناسب برای بیماران سلیاکی و دیابتی، مطرح شده است. غله کینوا دارای سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه می باشد.

می توان از هر کدام از این سه رنگ در موارد مختلف غذایی استفاده نمود. اما غله کینوا سفید به دلیل طعم ملایمی که دارد به صورت کته و آبکش و در انواع غذاها کاربرد بیشتری دارد. سایت غله کینوا با نعرفی تخصصی این گیاه گامی بزرگ در راه اعتلای تغذیه برداشته است.

دانه کینوا

غله کینوا جایگزین پروتئین حیوانی

گیاه‌خواری یک سبک یا رژیم غذایی است که پروتئین حیوانی به کلی از آن حذف می شود. در حالی که گوشت بهترین منبع تأمین پروتئین بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل، امکان دارد گیاه‌خواران در معرض کمبود پروتئین قرار بگیرند.

کمبود پروتئین باعث ریزش و نازک شدن قطر مو وشکننده شدن تار های مو و ناخن می شود. کمبود پروتئین باعث تحلیل رفتن بافت ماهیچه ای نیز می شود به گونه ای که در موارد شدید نیاز به درمان دارد. در سایت غله کینوا می توانید مشاوره تغذیه ای تخصصی دریافت نمایید.

غله کینوا سرشار از پروتئین است. میزان پروتئین موجود در غله کینوا، دو برابر غلات متداول مانند گندم و برنج می باشد. پروتئین های موجود در غله کینوا، از نظر کمی و کیفی بهتر از دانه غلات متداول است. همچنین تعادل اسیدآمینه ای غله کینوا نسبت به اسیدآمینه های گندم بهتر می باشد. به همین دلیل جایگزین مناسب برای پروتئین های حیوانی برای مصرف افراد گیاهخوار می باشد.

دانه کینوا

سایت جامع غله کینوا

سازمان فائو در سال 2013، توجه سایر مناطق جهان را به غله کینوا جلب نمود. سازمان خوار و بار جهانی با نامگذاری این سال به نام کینوا، سایر کشورهای جهان را به کشت غله کینوا تشویق نمود. البته هنوز برای بسیاری از افراد غله کینوا، غله ای نستاً ناشناخته است.

مجموعه ما با راه اندازی سایت جامع غله کینوا، قصد دارد اطلاعات کاملی درباره کشت، مصرف و خواص غله کینوا ارائه دهد. این مجموعه در جهت کشت غله کینوا در مناطق مختلف کشور با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

کینوا

همکاری در سایت جامع کینوا

مجموعه ما با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا و با دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز، باعث تولید محصولاتی با عملکرد بالا در استان های مختلف کشور شده است. دانه های باکیفیت کینوا توسط این مجموعه جمع آوری و فرآوری می شوند.

مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی غله کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید. این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است. دانه و آرد مرغوب غله کینوا در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

همچنین در زمینه کشت غله کینوا و تولید دانه آن، مشاوره کاملاً رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات کامل در باره غله کینوا می توانید به سایت جامع غله کینوا مراجعه کنید و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *