خرید و فروش غله کینوا

برنج کینوا

خرید و فروش غله کینواجهت تهیه غله کینوا باکیفیت و بسیار مرغوب،می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش غله کینوا در ایران در ارتباط باشید و در زمینه تولید و مصرف آن، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی غله کینوا

غله کینوا، گیاهی بومی منطقه جنوب آمریکا است که از هزاران سال قبل غذای اصلی مردم این منطقه می باشد. این گیاه مقاومت به خشکی و شوری بالایی دارد و برای کشوری مانند ایران با اقلیم گرم و خشک محصول زراعی مناسبی است که در سالهای اخیر مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

غله کینوا، دارای تنوع ژنتیکی بالایی است و قادر به رشد در اقلیم های مختلف می باشد. همچنین نسبت به تنش های خشکی و شوری خاک مقاومت بالایی دارد. غله کینوا دوره رشدی کوتاه مدتی دارد و زودرس می باشد.


گیاه کینوا پس از رشد و رسیدگی دانه های مغذی کینوا یا همان غله کینوا را تولید می نماید. غله کینوا سرشار از مواد پروتئین است به طوری که دو برابر گندم و غله، پروتئین دارد. همچنین غله کینوا، تعادل اسیدآمینه ای گسترده تری نسبت به سایر غلات دارد. خرید غله کینوا در ایران رو به افزایش است.

غله کینوا دارای لیست کاملی از اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان می باشد. همچنین حاوی ویتامین های گروه ب، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید می باشد. به علت ارزش غذایی بالا، غله کینوا به خاویار سبز معروف است.

خرید غله کینوا

روش مصرف غله کینوا

غله کینوا، غذایی بسیار خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای گروه های سنی مختلف، بسیار مفید است. مصرف غله کینوا سیری زودرس می آورد و به علت کوچک بودن گرانول های نشاسته ای آن، چاق کننده نیست. بلکه با مصرف آن مواد غذایی مورد نیاز بدن، مانند اسیدهای آمینه، پروتئین، ویتامین ب و ای، املاح معدنی و… نیز تأمین می شود.

بعد از خرید غله کینوا برای طبخ ان ، طعم غریبه ای با ذائقه مردم ایران ندارد، بلکه به راحتی با ذائقه آن ها سازگار می شود. غله کینوا طعمی مشابه با گندم، ذرت و غله دارد و غذایی سبک و خوش هضم می باشد.

غله کینوا به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با غله مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین غله کینوا، در تمامی سوپ ها، انواع سالاد ها، آش، آبگوشت و انواع خورشت ها و برخی از دسرها قابل استفاده می باشد.کشورهای مختلف از آرد غله کینوا برای غنی سازی انواع نان، کیک، شیرینی و بیسکویت و غلات صبحانه استفاده می شود.

غله کینوا

خرید و فروش غله کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله کشور ایران غله کینوا را تولید و مصرف می کنند.همچنین در بسیاری از کشورهای جهان مصرف غله کینوا، در سبد غذایی خانواده ها قرار گرفته است. خرید و فروش غله کینوا در ایران نیز، در سال های اخیر رونق یافته است.

مجموعه ما با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید غله کینوا در ایران همکاری می نماید. این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش غله کینوا در ایران است که غله کینوای مرغوب را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

بذر کینوا

همکاری در خرید و فروش غله کینوا

همچنین این مجموعه برای اولین بار فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام می دهد و غله کینوای قابل طبخ و بسیار باکیفیت تولید می نماید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در زمینه توزیع غله کینوا، را دارد.

این مجموعه دانه آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در اختیار عرضه می کند. جهت خرید و فروش غله کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *