سایت جامع برنج کینوا

برنج کینوا

جهت اطلاع از قیمت برنج کینوا ، دریافت مشاوره کشت برنج کینوا، اطلاع از نحوه مصرف برنج کینوا و خرید و فروش برنج کینوا، می توانید به سایت جامع برنج کینوا مراجعه نمایید یا به صورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

خواص برنج کینوا

برنج کینوا، شبه غله ای است که نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات را دارد. همچنین به عنوان تنها منبع گیاهی، دارای تمام اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان مطرح است. ترکیب اسید امینه های ضروری موجود در دانه کینوا، مشابه ترکیب پروتئین شیر (کازئین) می باشد.

برنج کینوا، به عنوان یک وعده غذایی سبک و خوش هضم، باعث سیری زود رس می شود. و یک رژیم غذایی کامل و متعادل مخصوصاً برای افراد گیاه خوار محسوب می گردد. برنج کینوا دارای گرانول های نشاسته ای بسیار ریزی است و مصرف آن علاوه بر تامین قندخون مورد نیاز بدن، فاقد اثرات چاق کنندگی است.

همچنین برنج کینوا، دارای املاح معدنی شامل آهن، فیبر، منیزیم، پتاسیم، روی، کلسیم، امگا3 و آنتی اکسیدان است. برنج کینوا، غذایی بسیار مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان محسوب می شود. بعلاوه برنج کینوا، تأمین کننده آهن، کلسیم و املاح معدنی موردنیاز زنان باردار و شیرده می باشد. سایت برنج کینوا می تواند مشاوره ی مناسبی را به اقشار مختلف جامعه بدهد.

دانه کینوا

نحوه مصرف برنج کینوا

برنج کینوا دارای طعمی مشابه دانه های گندم ، ذرت و برنج است. روش مصرف برنج کینوا، مشابه برنج های معمولی، به صورت کته و یا آبکش است. همچنین به عنوان ماده غذایی مفید برای تولید انواع سالاد، سوپ و خورشت ها به کار می رود.

استفاده از برنج کینوا در غذاهای مختلف، تأثیری بر طعم اصلی غذا نخواهد گذاشت. برنج کینوا پس از فرآوری، برای تولید آرد کینوا نیز کاربرد دارد. از آرد کینوا برای غنی سازی غلات صبحانه، تهیه انواع نان، کیک، بیسکویت و همچنین تهیه فرنی و انواع شیرینی جات، استفاده می گردد.

برنج کینوا برای تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی آن نیز استفاده می شود. همچنین برنج کینوا برای تولید پاستا، نوشیدنی های مالتی، تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس نیز کاربرد دارد.

مصرف برنج کینوا و استفاده از آن در انواع غذا ها، برای گروه های سنی مختلف از خردسالان تا سالمندان، هیچ محدودیتی ندارد. بلکه این افراد می تواند، با مراجعه به سایت برنج کینوا ،خرید و با قراردادن برنج کینوا در برنامه غذایی روزانه خود از خواص سرشار آن بهره مند شوند.

دانه کینوا

سایت جامع برنج کینوا

سازمان فائو با هدف معرفی برنج کینوا به مردم کشورهای مختلف جهان، سال 2013 را سال کینوا نام گذاری کرد. و ارزش غذایی برنج کینوا را قابل مقایسه با شیرخشک دانست. در سال های اخیر مصرف برنج کینوا در سبد غذایی خانواده های سراسر جهان، افزایش چشمگیری داشته است.

سایت جامع برنج کینوا، با هدف معرفی و بیان ارزش غذایی برنج کینوا در کشور، راه اندازی شده است. البته در ایران نیز، در سال های اخیر مصرف برنج کینوا روند افزایشی داشته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری برنج کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران دانه کینوا را فرآوری نموده و برنج کینوای آماده مصرف را عرضه می کند.

دانه کینوا

همکاری در سایت جامع برنج کینوا

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، انجمن های سلیاکی، بیمارستان و کارخانجات صنایع تبدیلی است. برنج کینوا به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

جهت سفارش برنج کینوا از سراسر ایران و هر استانی که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید. و از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه کشت برنج کینوا و نحوه مصرف آن، نیز بهره مند گردید.

جهت اطلاع از قیمت برنج کینوا، دریافت مشاوره کشت، اطلاع از نحوه مصرف آن و خرید و فروش برنج کینوا، می توانید به سایت جامع برنج کینوا مراجعه کنید. همچنین کارشناسان این مجموعه پاسخگوی سوالات شما عزیزان به صورت تلفنی نیز می باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *