قیمت خرید بذر کینوا به صورت فله

بذر کینوا

برای اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا به صورت فله ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران تماس بگیرید و بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را به صورت فله و بسته بندی، تهیه نمایید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا، بذر ی مقاوم است که در زمین های شور و خشک و حتی در مزارع فقیر نیز رشد می کند. بذر کینوا که به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج تعلق دارد، پس از رشد، گیاه کینوا را تولید می نماید. ظاهر گیاه کینوا مشابه گیاه سلمه تره است. گل آذین آن مشابه تاج خروس است.قیمت خرید بذر کینوا در این مجموعه بسیار پایین است.

بذر کینوا برای هزاران سال غذای اصلی مردم جنوب آمریکا را تأمین می کرده است. گیاه حاصل از رشد بذر کینوا، تولید دانه کینوا را می نماید. دانه های کینوا که مواد غذایی زیادی دارند، در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروفند.

بذر کینوا علاوه بر تولید دانه های مغذی، ویژگی های خاصی برای رشد دارد. بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و همچنین به تغییرات اقلیمی نیز سازگار می شود. بذر کینوا در شرایط آب و هوایی مختلف قادر به رشد است، رشد بذر کینوا در مناطق مختلف ایران، تاکیدی بر این مطلب می باشد.

سازمان فائو نیز سال 2013 را سال بین المللی کینوا، نامگذاری کرد. و سایر کشورها را به کشت بذر کینوا ترغیب نمود. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، به کشت بذر کینوا پرداخته اند.

دانه کینوا

کشت بذر کینوا فله

بذر کینوا، دارای دو نوبت کشت بهاره و پاییزه و حتی در مناطق مستعد در نوبت تابستانه نیز کشت می شود. همچنین در مناطقی که شرایط برای کشت دیم مهیا باشد، امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز وجود دارد.علاقه مندان می توانند از طریق این مجموعه بذر کینوا را با قیمت مناسب خرید کنند.

بذر کینوا به هر دو روش سنتی و مکانیزه، می تواند کشت شود. همچنین برای آبیاری بذر کینوا، از انواع روش های مختلف آبیاری، می توان استفاده نمود. بذر کینوا دارای اندازه بسیار کمی است و بسیار ریز است. و وزن هزار دانه بذرکینوا 2 تا 3 گرم است.

برای کشت بذر کینوا در هر هکتار به میزان 10-8 کیلوگرم بذر نیاز است. میزان عملکرد بذر کینوا در هر هکتار، حداقل 2 تن و در صورت مدیریت زراعی مطلوب به حداکثر 5/5 تن در هکتار خواهد رسید.

دانه کینوا

اماده سازی زمین و قیمت خرید بذر کینوا

جهت آماده سازی خاک ابتدا شخم، و سپس ماخار، دیسک سنگین و سبک و کودپاشی، لازم است که انجام شود. همانطور که بیان گردید، بذر کینوا دارای بذرهای ریز است و کشت آن به صورت سطحی انجام می شود.

به منظور کشت بذر کینوا به صورت کشت مکانیزه باید شرایط زیر را رعایت نمود. عمق کشت بذر کینوا 1 تا 2 سانتی متر با فاصله ردیف 50 سانتی متر و فاصله بذرها در داخل هر دریف 7 تا 10 سانتی متر خواهد بود. برای این منظور از دستگاه خطی کار غلات استفاده می شود.

تعداد دفعات آبیاری جهت رشد و ثمردهی بذر کینوا، 5 تا 7 مرتبه با فاصله هر 10 تا 15 روز است. از کودهای آلی و یا شمیایی مانند NPK و سوپرفسفات تریپل و پتاس می توان برای افزایش عملکرد بذر کینوا استفاده کرد و قیمت خرید بذر کینوا با توجه به کیفیت متفاوت است. البته از مصرف بالای کود ازته باید پرهیز شود چرا که امکان ورس و در نهایت کاهش عملکرد را در پی دارد.

بذر کینوا

قیمت خرید بذر کینوا فله

در سال های اخیر و با افزایش کشت بذر کینوا در ایران، بازار خرید و فروش بذر کینوا، نیز افزایش یافته است. کشت بذر کینوا، توسط کشاورزان عزیز در استان های مختلف کشور، نیز روند افزایشی داشته است. در این میان، بذر کینوا با قیمت های مختلفی خرید و فروش می شود.

برای اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا به صورت فله و بسته بندی و همچنین اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا، نیز می توانید با ما در ارتباط باشید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، با وزارت جهادکشاورزی همکاری می کند.

بذرهای عرضه شده توسط این مجموعه اصل و شناسنامه دار است و تولید محصولی با عملکرد بالا را به همراه دارند. در این مجموعه پس از عقد قرارداد با کشاورز، خرید و فروش بذر کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می شود.

این مجموعه بذرهای مرغوب کینوا را به صورت فله و بسته بندی عرضه می نماید. و جهت کشت بذر کینوا، در استان های مختلف کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *