خرید بذر کینوا ارگانیک در ایران

بذر کینوا

برای خرید بذر کینوا ارگانیک در ایران نیاز به اطلاعات جامع و کامل در مورد این گیاه است که ، این مجموعه می تواند تمامی نیاز های کشاورز را در استان های مختلف پوشش دهد.

کینوا ارگانیک

با توجه به تولید محصولات غذایی سالم و بدون هرگونه آلودگی شیمیایی در بین افراد و کشورهای مختلف جهان، باعث شده که صنعت محصولات ارگانیک مانند بذر کینوا به عنوان یک سیستم مطلوب مورد توجه قرار گیرد. صنعتی که هم در مباحث اقتصادی و سودآوری و هم در مباحث سلامت نقش مهمی را ایفا می کند. هر ساله به رغم استفاده از سموم و مواد شیمیایی در کشاورزی نه تنها زیان ها کمتر نشده است.

بلکه سطح آلودگی افزایش یافته و روند تولید محصولات کشاورزی را با مشکل روبه رو کرده است. برای عبور از این مخاطره ها تولید محصولات ارگانیک راهی مطلوب و شاخص تلقی می شود.

بذر کینوا ارگانیک

بذر کینوا خاویار سبز

بذر کینوا گیاهی شبه غله، یکساله و متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج است. بذر کینوا بومی منطقه آند آمریکای جنوبی بوده و در طی 5000 سال به طور مداوم غذای اصلی مردم این مناطق بوده است. ارزش غذایی بالای بذر کینوا باعث شده است که در بین آن ها به خاویار سبز معروف باشد. در سالهای اخیر بذر کینوا در ایران نیز مورد کشت قرار گرفته و عملکرد زراعی  وسودآوری مطلوب این گیاه، مورد توجه قرار گرفته است.

بذر کینوا ارگانیک غنی از انواع ویتامین ها، املاح و پروتئین بوده و حاوی همه ی اسیدآمینه های ضروری بدن انسان است. به طوری که می تواند جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار باشد. به علت نداشتن گلوتن، غذای مناسبی برای بیماران سلیاکی و دیابتی محسوب می شود. فائو ارزش غذایی آن را با شیر خشک مقایسه کرده و غذایی مطلوب برای تمام گروه های سنی و مادران شیرده دانسته است.

فروشگاه بذر کینوا

خرید بذر کینوا ارگانیک در ایران

کشاورزان عزیز که علاقه مند به کشت محصولات جدید به خصوص کینوا هستند باید برای تولید این محصول آگاهی های لازم را کسب نمایند. بذر کینوا در ایران دارای ارقام متفاوتی می باشد که در این بین رقم تیتیکاکا سازگاری بسیار مناسبی به اقلیم های ایران نشان داده است.

تاکنون 500 هکتار کینوا در سطح کشور مورد کشت و کار قرار گرفته است . استان های مختلف با توجه به اقلیم های مختلف و شرایط کاشت متفاوتی که دارد ، می تواند بذر کینوا را کشت نمایند. این مجموعه با کارشناسان مجربی که در اختیار کشاورزان قرار می دهد. توانسته است در استان های مختلف سطح زیر کشت مناسبی را برای کاشت کینوا داشته باشد.

اهمیت تولید بذر کینوا ارگانیک

تولید محصول با ارزش غذایی مطلوب مانند کینوا ، به روش ارگانیک نه تنها باعث افزایش کیفیت و سلامت آن می شود بلکه سودآوری قابل توجهی را نیز به همراه دارد. از جمله روش های مورد استفاده برای تولید محصولات ارگانیک از جمله بذر کینوا ارگانیک در ایران و جهان ، استفاده از کودهای بیولوژیک جهت افزایش عملکرد محصول زراعی است.

خرید بذر کینوا فله

تولید بذر کینوا ارگانیک در ایران

کشاورزان بعد از خرید بذر از مجموعه و دریافت مشاوره های کامل می توانند، قرارداد خرید تضمینی با این مجموعه عقد کرده و محصول خود را وارد بازار های مطمئن نمایند. البته اگر محصول بذر کینوا ارگانیک باشد کشاورزان می توانند محصول خود را با قیمت بالاتری وارد بازار کنند. این مجموعه برای عرضه بهتر بذر کینوا و تسهیل کار کشاورزان در استان های مختلف فعال می باشد.

برای تهیه انواع کودهای بیولوژیک و استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه زراعت گیاه ارزشمند کینوا ارگانیک در سراسر ایران می توانید با این مجموعه ارتباط بگیرید. در این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید بذر کینوا در ایران، خرید و فروش تضمینی بذر کینوا انجام می گیرد. در تمام مراحل کشت بذر کینوا، با دادن مشاوره رایگان، کشاورزان عزیز را در تولید محصول پربازده همراهی می کنیم.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *