محل خرید بذر کینوا با خاصیت لاغری

خرید بذر کینوا

محل خرید بذر کینوا با خاصیت لاغری در شهر های مختلف کدام است ؟ بذر و دانه کینوا چه خواصی دارد؟ چه طور بذر مرغوب کینوا را تهیه کنم ؟

معرفی کینوا

بذر کینوا گیاهی است که بذر های آن در سالهای اخیر به ایران وارد شده و مورد زراعت قرار گرفته است. بذر کینوا که متعلق به خانواده تاج خروس است، بسیار مقاوم به شوری و خشکی بوده و در اکثر استان های کشور بذر آن کشت شده است. خواص زیادی برای گیاه کینوا بیان شده است از جمله اینکه مصرف دانه های آن می تواند باعث لاغری شده و از افزایش وزن جلوگیری نماید.این مجموعه مطمئن ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا است.

کینوا فروش

معرفی بذر کینوا و خواص آن

بذر کینوا گیاهی مشابه سلمه تره است. در خاک های شور نیز رشد می کند. ارزش غذایی بالا و مقاومت بذر کینوا به شوری و خشکی و همچنین امکان سازگاری آن با تغییرات اقلیم باعث شد تا سازمان فائو سایر کشورها را به کشت آن ترغیب نماید. بذر کینوا که مانند کنجد است به برنج سرخپوستان معروف است.خرید این محصول از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

دانه های ریز اما ارزشمند بذر کینوا دارای میزان سه درصد نشاسته است. وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک بذر کینوا علاوه بر تأمین نشاسته مورد نیاز بدن، فاقد اثرات چاق کنندگی است . به علت دارا بودن مواد غذایی مورد نیاز انسان، غذایی بسیار مناسب برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، می باشد و همچنین باعث سیری زودرس می شود.

دوره رشد بذر کینوا کوتاه مدت و حدود 100 روز است. بسته به نوع اقلیم زراعی در دو نوبت کشت بهاره و پاییزه کشت می شود. در طول مدت رشد پنج نوبت آبیاری برای رشد و عملکرد مطلوب آن کافی است.

مقدار بذر کینوا لازم برای هر هکتار، در صورت کشت به صورت دست پاش12کیلوگرم و در صورت کشت مکانیزه 10 کیلوگرم می تواند محصول خوبی را به عمل آورد. کشاورزان عزیزی که بذر کینوا تولید کرده اند یا علاقه مند به کشت هستند، می توانند برای فروش و خرید بذر کینوا در حجم های مختلف با این مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا دانه ارگانیک

محل خرید بذر کینوا

در حاضر انواع بذرهای کینوا در داخل کشور به فروش می رسد. در این میان افراد سودجو اقدام به توزیع بذرهای تقلبی کرده و به سودهای سرشاری رسیده اند. مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاوری به عنوان بزرگترین مرکز تامین کینوا در ایران، علاوه بر فروش و خرید بذر کینوا به صورت تضمینی ، مشاوره رایگان در زمینه زراعت بذر کینوا در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. برای خرید بذر کینوا می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *