قیمت غله کینوا به صورت فله در ایران

بذر کینوا

قیمت غله کینوا به صورت فله در ایران در کدام مجموعه قابل استعلام است؟ خواص دانه کینوا چیست؟ کینوا در ایران در کدام مناطق تولید می شود؟ آیا خرید کینوا را از عطاری ها بدون مجوز بهداشتی پیشنهاد می‌کنید؟ چرا فراوری کینوا یک مسئله مهم و قابل توجه است؟ 

قیمت کینوا در فروشگاه های زنجیره ای کشور

کلیه  فروشگاه های زنجیره ای در کشور می‌توانند کینوا را در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون خریداری کنند و به دست مشتریان خانگی خود در بازار برسانند. یکی از نکات قابل توجه برای فروشگاه زنجیره ای در سراسر کشور قیمت محصولات کینوا خریداری شده است و این که از کدام مجموعه می‌توانند کینوا سالم و بهداشتی را با قیمت مناسب تهیه کنند.

تمامی این فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور برای استعلام قیمت انواع کینوا برای فروش در ابعاد خرد می‌توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در بخش فروش تماس بگیرند و اطلاعات رایگان و مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت کنند.

قیمت برنج کینوا سفید

یکی از پرمصرف ترین و محبوب ترین انواع کینوا در کشور ما برنج کینوا سفید می‌باشد. این محصول طعمی ملایم و دلچسب دارد و توسط تمامی گروه های سنی می‌تواند مصرف شود. چرا که پس از پخته شدن بافت نرم و جذابی را از خود نشان می‌دهد. برنج کینوا سفید توسط گروه های مختلف  مصرف کنندگان ورد استفاده قرار می‌گیرد همان طور که می‌دانید یکی از موارد پر اهمیت برای خریداران محصولات مختلف مانند برنج کینوا سفید قیمت این محصول می‌باشد.

مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارند که کینوا سفید را عرضه می‌کنند اما این محصول باید از یک مرکز متخصص خریداری شود که هم محصولاتی سالم و بهداشتی عرضه کند و هم قیمت مناسبی را در نظر گرفته باشد. در واقع این مجموعه باید بدون واسطه و به طور مستقیم محصولات را به دست خریداران برساند.  به طور کلی یک تولید کننده کامل و متخصص در این زمینه باشد. ما این مجموعه معتبر را به تمام خریداران این پیشنهاد می‌کنیم و شما می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت برنج کینوا سفید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید.

کینوا

قیمت کینوا فله قرمز

متقاضیانی که خواهان استفاده از کینوا قرمز به صورت فله وتناژ بالا هستند نیز برای کسب اطلاعات مربوط به قیمت می‌توانند از طریق مشاوران این مجموعه اقدام نمایند چرا که این مرکز تنها مجموعه‌ای است که در سراسر کشور فرآوری کینوا قرمز را به صورت تخصصی و کاملا بهداشتی انجام می‌دهد و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب  در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

قیمت کینوا کیلویی سیاه

این مرکز متخصص تنها مرکزی است که در کشور فرآوری کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد. در واقع فرآوری کینوا سیاه نیازمند مراحل تخصصی و ویژه ای است که کاملاً متفاوت از کینوا سفید می‌باشد. به همین منظور کلیه خریداران به صورت کیلویی و همچنین تناژ برای تهیه کینوا سیاه و استعلام قیمت فقط از طریق این مرکز اقدام نمایند. این مجموعه قیمت کینوا کیلویی سیاه را با توجه به مصوبات کشوری، عرضه و تقاضای بازار، هزینه تمام شده تولید و فرآوری تعیین می‌کند و به هیچ عنوان اجازه ورود افراد دلال را نمی‌دهد.

خرید کینوا از عطاری

کینوا یک محصول حساس و بسیار حائز اهمیت است که بلافاصله پس از برداشت قابل مصرف نیست. در واقع دانه کینوا دارای یک پوسته سخت و ثمی به نام ساپونین می‌باشد که با یک شستشوی ساده قابل جداسازی نیست و حتما باید وارد مراحل تخصصی و مکانیزه شود. به همین منظور افرادی که تصور می‌کنند کینوا را با قیمتی پایین می‌توانند از عطاری ها تهیه کنند سخت در اشتباه هستند و حتماً باید محصولی با مجوز بهداشتی و کاملاً سالم که تاییدیه های لازم را دریافت کرده باشد خریداری نمایند.

عطاری ها در سراسر کشور نیز می‌توانند محصول بهداشتی و  فراوری شده را از طریق مجموعه متخصص ایلیا خریداری کنند و به این ترتیب محصول سالم و بهداشتی را به دست مشتریان خود برسانند.

قیمت کینوا سفید تناژ برای کارخانه های صنایع غذایی

با توجه به شناخت هرچه بیشتر افراد و تولیدکنندگان نسبت به ویژگی‌های جذاب کینوا سفید بسیاری از صنایع غذایی در سراسر کشور خواهان تهیه و مصرف کینوا سفید می‌باشند. به طور کلی صنایع گسترده در سراسر کشور بهتر است کینوا سفید را به صورت فله خریداری کنند تا هم محصولی مطمئن دریافت کرده باشند هم با مشکل تامین این محصول روبرو نشوند و هم قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری را پرداخت نمایند.

صنایع مختلف و کارخانه جات صنایع غذایی که در دسته های مختلفی از تولید قرار می‌گیرند برای استعلام قیمت کینوا سفید می‌توانند با این مجموعه متخصص تماس بگیرند؛  هم قیمت محصولات را دریافت نمایند و هم نسبت به شرایط ثبت سفارش و دریافت محصول آگاهی‌های لازم را کسب کنند. این کارخانجات صنایع غذایی در دسته های مختلفی از جمله:

  • تولید کنندگان انواع نان های فانتزی و حجیم
  • سالادها و غذاهای نیمه آماده
  • تولیدکنندگان کیک و بیسکوئیت رژیمی
  • انواع مکمل های تقویتی بدنسازان، مادران باردار، مادران شیرده و نوزادان و … .
کینوا

قیمت عمده کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

یکی از زیرشاخه های مهم صنایع تبدیلی در کشور شرکت های پخش و بسته بندی می‌باشند که در زمینه عرضه و پخش محصولات مختلف فعالیت می‌کنند. شرکت های پخش و بسته بندی می‌توانند در زمینه عرضه محصولات کینوا در کشور فعالیت کنند و به سود اقتصادی بالایی برسند. چرا که توجه افراد نسبت به محصولات سالم و ارزشمند روز به روز در حال افزایش است. برای این شرکت ها، انتخاب  مجموعه ای که با آن همکاری می‌کنند اهمیت زیادی دارد و برای آنها بسیار موضوع مهمی است که کینوا را از یک شرکت متخصص، تولید کننده و معتبر دریافت کنند و از طرفی قیمت عمده کینوا برای این شرکت ها بسیار موضوع مهم و حائز اهمیتی می‌باشد.

به طور کلی این شرکت ها با مجموعه ای همکاری می‌کنند که اجازه ورود افراد واسطه به پروسه تولید را ندهد و کشت و برداشت محصول و فرآوری را به طور کامل با حضور کارشناسان متخصص انجام دهد. بنابراین این مرکز مناسب برای همکاری با این مجموعه ها و  تهیه کینوا مختص شرکت های پخش بسته بندی می‌باشد. این شرکت‌ها برای استعلام قیمت کینوا می‌توانند از طریق شماره های مندرج با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

خرید کینوا کیلویی برای فروشگاه های ارگانیک

محصولات ارگانیک امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. چراکه از لحاظ سلامت، از درجه بالایی برخوردارند. کینوا نیز باید به صورت ارگانیک تولید شود. فروشگاه هایی که در زمینه عرضه محصولات ارگانیک فعالیت می‌کنند می‌توانند این محصو ل را خریداری کنند و در دسترس متقاضیان خود قرار دهند.

غله کینوا چیست ؟

غله کینوا ظاهری مشابه سلمه تره دارد. این گیاه نسبت به آب و هوای گرم و خشک و نسبت به شوری و خشکی خاک مقاوم است. غله کینوا در بین مردم آمریکای جنوبی به خاویار سبز معروف است و با توجه به ارزش غذایی بالای این گیاه ارزشمند، سازمان خوارو بار جهانی (فائو) سال 2013 را به نام کینوا نام گذاری کرد. فائو بیان کرد که کشت غله کینوا با هدف تأمین امنیت غذایی و مبارزه با فقر و گرسنگی انجام می‌شود.

به دلیل ویژگی سازگاری غله کینوا با تغییرات اقلیمی و شرایط خشکی و شوری، سازمان فائو تصمیم به کشت این گیاه در سایر مناطق جهان گرفت. کشت غله کینوا در سال ۱۳۹۳ نیز در شش منطقه ایران از جمله شهرهای کرج، اهواز و ایرانشهر انجام شد. کشت موفقیت آمیز و سودآوری قابل توجه آن، باعث شد که زراعت غله کینوا در استان های مختلف کشور نیز مورد توجه قرار گیرد. این گیاه با قیمت مناسبی خرید و فروش می‌شود.

کینوا

قیمت غله کینوا در ایران

در حال حاضر دو رقم از گیاه کینوا، رقم تیتیکاکا با دانه های سفید و ساجاما در مناطق مختلف کشور ایران کشت می‌شود. نوع تیتیکاکا عملکرد بالاتری دارد. ساپونین ماده ی سمی موجود در پوسته دانه غله کینوا است که باید قبل از مصرف دانه طی مراحل فراوری پیچیده ای خارج شود.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران با راه اندازی دستگاه های مخصوص، پس از برداشت محصول از مزرعه، اقدام به فراوری دانه های غله کینوا کرده است و دانه های مرغوب تولید داخل را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. برای آگاهی از قیمت غله کینوا در ایران به صورت فله و بسته بندی می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت غله کینوا در ایران دارای ثبات بیشتری نسبت به کینوا وارداتی می‌باشد. در واقع قیمت کینوا در ایران به نسبت کیفیت و نوع دانه درخواستی مردم بسیار مناسب است. کشاورزان عزیزی که قصد کشت دارند و یا مصرف کنندگان فرهیخته ای که نیاز به استعلام واقعی قیمت کینوا در ایران دارند می‌توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات مشاوره ای این مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

تامین انواع دانه کینوا برای فروشگاه های سطح کشور

این مجموعه آمادگی همکاری با تمامی فروشگاه ها در سراسر کشور را دارد و در زمان معین و طبق یک قرارداد مشخص، دانه کینوا با کیفیت و سالم را تامین می‌نماید. چرا که یک تولید کننده متخصص و مجرب است. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه تهیه کینوا در انواع مختلف، می‌توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *