قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده ایلام

دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در ایلام و سایر استان ها ،با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید .

آنتی اکسیدان ها

همه گیاهان به طور طبیعی ترکیباتی دارند که بنام فیتون ها یا مواد فیتوکمیکال وجود دارند . بسیاری از این موارد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند .

ترکیبات آنتی اکسیدانی ، با استرس اکسیداتیو و ایجاد رادیکال های آزاد که می تواند به سلول ها آسیب برساند ، و در ایجاد بیماری از جمله سرطان نقش دارد  ، مبارزه می کند .دانه کینوا به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در ایلام و دیگر استانهای کشور با قیمت پایینی به صورت عمده خرید و فروش می گردد.

قیمت خرید فروش کینوا ایلام

فعالیت آنتی اکسیدانی دانه کینوا

دانه کینواحاوی انواع مختلفی از این ترکیبات شیمیایی از جمله فنل ها و فلاونوئیدها است . طبق تحقیقات انجام گرفته ،  انواع  دانه کینوا قرمز  ، سفید و سیاه حاوی بیش از 23 ترکیب مختلف فنلی می باشند .

 البته در بین این سه رنگ ،  دانه کینوا قرمز و سیاه دارای پروفایل های فنلی و آنتی اکسیدانی قوی تر ازدانه کینوا سفید هستند . که علت آن ، رنگدانه های موجود در آن ها می باشد . دانه کینوا عمده در ایلام توسط این مجموعه با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود.

 محصولی از رنگدانه های گیاهی به نام بتاسیانین  ، یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که باعث تولید رنگ قرمز و بنفش در دانه کینوا می گردد .

وجود این خاصیت آنتی اکسیدانی باعث می شود تا مصرف دانه کینوا ، تاثیر مثبتی بر حفظ سلامت افراد داشته باشد .

قیمت خرید فروش کینوا ایلام

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده ایلام

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا کشورهای زیادی از جمله ایران ، به تولید دانه کینوا بپردازند . مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در ایلام و استان‌های مختلف، دانه کینوا را با کیفیت مناسب تولید می نمایند . این مجموعه برای اولین بار در کشور دانه کینوا را به صورت صنعتی فراوری می کند .

دانه کینوا فراوری شده و آماده به طبخ ، به صورت عمده و بسته بندی عرضه می شود . قیمت دانه کینوا تولید شده در داخل بسیار کمتر از نوع وارداتی آن می باشد . همچنین کیفیت دانه های تولید شده در داخل برای صادرات نیز مناسب است .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری با انجمن های سلیاک ، بیمارستانها ، هتلها ، رستورانها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه  تامین عمده دانه کینوا در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در ایلام و تهیه دانه کینوا به صورت عمده و با قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *