مرکز خرید و فروش پودر پروتئینی کینوا

قیمت آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا ، انواع محصولات کینوا از جمله پودر پروتئینی کینوا را برای ورزشکاران عزیز و افراد علاقه مند به سلامت بدن ، عرضه می نماید .

مرکز خرید و فروش پودر پروتئینی کینوا در کشور

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری و عرضه انواع محصولات کینوا است که پودر پروتئینی کینوا را نیز عرضه می نماید . در صورتی که تمایل به خرید پودر پروتئینی کینوا دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

محصولات عرضه شده توسط این مجموعه دارای مجوزها و استانداردهای لازم است . این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا و تولید انواع محصولات کینوا فعالیت می کند . پودر پروتئینی کینوا به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها توسط مجموعه ما عرضه و خرید و فروش می شود .

باشگاه های بدنسازی ، مراکز ورزشی ، انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز پخش محصولات سالم و گلوتن فری و افراد علاقه مند به محصولات رژیمی و سالم ، می توانند پودر پروتئینی کینوا را به صورت خرد و عمده از این مجموعه تهیه نمایند . و از خدمات ویژه ما بهره مند شوند .

مرکز خرید پودر پروتئینی کینوا

تولید کینوا و محصولات آن در کشور

کینوا زیر نظر کارشناسان مجموعه ما در استان های مختلف کشور ، کشت شده و تولید می شود . کینوا که سرشار از پروتئین است و تمام اسید های آمینه ضروری بدن را دارد ، غذایی خوش هضم و سبک و مفید برای ماهیچه سازی می باشد .

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه کینوا و دیگر محصولات مشتق شده از آن فعالیت دارد ، بهترین دانه های کینوا را تولید و در کارخانه صنعتی فرآوری می نماید . کینوا فرآوری شده برای تهیه پودر پروتئینی کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، کینوا پرک شده ، انواع ادویه کینوا و . . . به کار می رود .این محصولات در مرکز های مربوط به اینمجموعه خرید و فروش می شوند.

تمام این محصولات که دارای کیفیت و مجوزات لازم هستند ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، رد اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرند .

مرکز خرید پودر پروتئینی کینوا

دانه کینوا غنی از مواد مغذی

دانه کینوا جزء منابع بسیار محدودی است که تمام اسیدهای آمینه ضروری برای سلامت بدن را دارد . به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب می شود . ‌اسیدهای آمینه لوسین ، ایزولوسین ، والین جز اسیدهای آمینه ضروری در بدن هستند که بدن قادر به تولید آن ها نمی باشد و باید از طریق رژیم غذایی تامین شوند .

ترکیب این سه اسید امینه در حدود یک سوم بافت ماهیچه های بدن انسان را تشکیل می دهد .

شواهد و تحقیقات زیادی نشان میدهد که این سه اسید آمینه خاصیت آنتی کاتابولیکی دارند . یعنی باعث افزایش سنتز پروتئین و کاهش تجزیه آن می گردند . سنتز پروتئین باعث رشد بیشتر عضلات می شود .  هم چنین این اسیدهای آمینه  ها می توانند ترمیم آسیب های عضلانی بعد از ورزش را تسریع می کنند .

مصرف این اسیدآمینه ها بعد از ورزش تعادل پروتئین را از حالت منفی به مثبت تغییر میدهد در نتیجه با افزایش حجم ماهیچه ها زمان ریکاوری را کاهش می دهد . علاوه بر این در تامین انرژی عضلات نقش مهمی دارند .این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش پودر پروتئینی کینوا در سراسر کشور است.

در واقع فقط ۲٫۲ گرم از ترکیب آمینواسید به صورت سه بار در روز عوامل دیگری نظیر تعداد سلولهای قرمز خون ، هموگلوبین ، هماتوکریت ، آلبومین سرم ، قندخون ناشتا ، و کاهش فسفوکیناز کراتین را بهبود بخشید و منجر به افزایش هماتوپوز و گلیکوژنز و همچنین تسکین سریع تورم ماهیچه توسط ترکیب آمینواسید گردید . تمام این عوامل سودمند می‌توانند تاثیر بسزایی در ورزشکاران داشته باشند .

مرکز خرید پودر پروتئینی کینوا

مرکز خرید و فروش و عرضه پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا منبعی غنی از این اسید های آمینه و دیگر اسید آمینه های ضروری است که مصرف آن به جای مکمل های شیمیایی ، اثرات سودمندی دارد و هیچ عارضه جانبی ایجاد نمی کند . زیرا کینوا دانه ای گیاهی است .

این دانه که سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، منگنز و فیبر می باشد ، حاوی امگا 9 ، امگا 6 ، امگا 3  و ویتامین های A ، B و E نیز می باشد .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و خرید و فروش دانه کینوا در سراسر کشور، پودر پروتئینی کینوا را با قیت مناسب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *