قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی شیراز

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ کدام مرکز دانه کینوا را با قیمت مناسب به صورت بسته بندی و عمده در شیراز عرضه می نماید؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را در شیراز توزیع می کند؟

مقایسه اسیدآمینه دانه کینوا با غلات

دانه کینوا ، دانه ای غنی از پروتئین است که دارای ۹ نوع اسید آمینه ضروری برای انسان می باشد . میانگین میزان پروتئین دانه کینوا بین ۱۲ تا 23 درصد می‌باشد ، که از غلاتی مانند جو ، ذرت و برنج بیشتر است .

میزان اسید آمینه آرژینین دانه کینوا ، از جوی پوست گیری شده و سویا نیز بیشتر است . از ویژگی‌های مهم دانه کینوا این است که ، نسبت به دانه غلات به طور خاص اسیدآمینه لیزین بالاتری دارد . این اسیدآمینه در غلات یک نوع اسیدآمینه محدودکننده است که به مقدار کم وجود دارد .

تعادل اسید آمینه ضروری موجود در دانه کینوا بسیار مطلوب است و در مقایسه با غلات و حبوبات طیف گسترده‌تری از اسیدآمینه های آمینه ، ازجمله لیزین و متیونین را دارد .این محصول به صورت بسته بندی در شیراز و دیگر استانهای کشور با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود.

میزان اسید آمینه هیستیدین دانه کینوا از گندم و سویا بیشتر است . پروتئین‌های دانه کینوا ، دارای مقادیر مناسبی از اسیدآمینه های فنیل آلانین ، تیروزین ،  والین ، ترئوونین و ایزو لوسین می باشند . میزان اسیدآمینه تریپتوفان موجود در دانه کینوا ، مشابه گندم است ، اما از سایر غلات بیشتر می باشد .

وجود لیست کامل اسیدآمینه های ضروری برای انسان در دانه کینوا ، این دانه را به غذایی بسیار مناسب برای تمام سنین تبدیل کرده است .

قیمت خرید کینوا بسته بندی شیراز

روش مصرف دانه کینوا

 برای مصرف دانه کینوا لازم است که از دانه‌های فاقد ساپونین استفاده شود . ساپونین ماده‌ای است که در پوسته دانه کینوا قرار دارد و گلیکوزیدی و تلخ‌مزه است . این ماده طی فرآیند فرآوری حذف می‌گردد .

دانه کینوا بدون ساپونین ، پس از شستشو ، در مقداری آب ، نمک و روغن به مدت حدود ۱۰ دقیقه پخته می شود . دانه کینوا پخته‌شده را می‌توانید به ‌صورت کته میل نمایید . و یا دانه پخته‌ شده را به انواع سالاد اضافه کنید .خریداران در شیراز می توانند کینوا بسته بندی شده را با قیمت مناسبی از این مجموعه خرید نمایند.

همچنین می توان دانه کینوا را مشابه برنج آبکش کرده و یا به انواع سوپ ، سالاد ، کتلت ، پیتزا ، انواع آش ، حلیم ، فرنی ، و پاستا اضافه کرد . از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تهیه می‌گردد ، که آرد کینوا نیز برای تولید انواع نان ، غلات صبحانه ، بیسکوئیت ، کیک و انواع فرآورده‌های آردی استفاده می شود .

بنابراین اگر به دنبال غذایی خوش هضم ، سبک ، باارزش غذایی بالا و فاقد اثرات چاق کنندگی می‌باشید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

قیمت خرید کینوا بسته بندی شیراز

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی شیراز

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است و وجود همین مواد غذایی ارزشمند باعث شده تا مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . در سال های اخیر ، دانه کینوا در ایران نیز تولید می شو . دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، دارای کیفیت بسیار مناسب و قیمت پایین تری نسبت به نوع وارداتی آن می‌باشد .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده با قیمت مناسب عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا را به صورت صنعتی ، فرآوری کرده و دانه فرآوری شده را در شیراز و سایر مناطق کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار میدهد .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا را می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را صورت بسته بندی و عمده ، در شیراز و دیگر نقاط کشور عرضه می نماید .

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا ، در تناژ بالا با قیمت مناسب باشد .

جهت اطلاع از قیمت کینوا ، تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا با قیمت مناسب ، در شیراز و کلیه استان های کشور ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *