قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ همدان

کینوا سه رنگ

از کدام مرکز می توان قیمت خرید دانه کینوا را در همدان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را با سه رنگ سفید ، قرمز و سیاه عرضه می نماید؟ تفاوت رنگ دانه کینوا در چیست؟

سه رنگ اصلی دانه کینوا و قیمت خرید و فروش آن در همدان

در کشورهای مختلف جهان ، چندین نوع دانه کینوا وجود دارد که در رنگهای مختلف رشد می کنند . سه رنگ قرمز  ، سفید و سیاه دانه کینوا ، رایج ترین و پرمصرف ترین آن ها در مناطق مختلف می باشند . سه رنگ دانه کینوا ، از نظر طعم  ، بافت  ، زمان پخت و پز و مواد مغذی با یکدیگر تفاوت دارند .

دانه کینوا سه رنگ همدان

دانه کینوا سفید

 دانه کینوا سفید معمولاً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا دارای عطر و طعمی مطلوب تر است . طعم دانه کینوا سفید مشابه غلات می باشد و استفاده از آن در یک دستور العمل غذایی ، بر طعم اصلی آن تاثیری ندارد .

از بین سه رنگ دانه کینوا ، دانه کینوا سفید ، سبک ترین بافت را دارد و نسبت به دو نوع دیگر ، پس از پخت نرم تر می باشد . دانه کینوا سفید سریعتر طبخ می شود و نسبت به سایر رنگ ها تردتر است .در همدان علاقه مندان می توانند محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید نمایند.

دانه کینوا سه رنگ همدان

دانه کینوا قرمز

دانه کینوا قرمز دارای بافت ضخیم تری در مقایسه با رنگ سفید است . و همچنین دارای طعمی تندتر است که اغلب به عنوان “آجیل ” معرفی می شود . بافت ضخیم دانه کینوا قرمز به آن اجازه می دهد تا هنگام پخت ، شکل خود را حفظ نماید . این مجموعه به عنوان اولین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ در همدان ، بهترین محصولات را در سراسر کشور با بهترین قیمت ارائه می دهد.

این بافت باعث می شود ، دانه کینوا قرمز به یک ماده عالی برای تهیه سالاد سرد به کار رود . همچنین دانه کینوا قرمز، رنگ قرمز خود را نیز بعد از پخت و پز حفظ می کند . بنابراین برای تهیه انواع سالاد با رنگ های زیبا ، مناسب است .

دانه کینوا سیاه

دانه کینوا سیاه ، در بین سه رنگ کینوا ، کمترین رواج را دارد .زیرا به میزان کمتری تولید می شود . همچنین در بین سه ر نگ کینوا ، دانه کینوا دارای طعمی بسیار تند می باشد و برای بسیار از افراد مورد پسند نمی باشد .

بافت دانه کینوا سیاه ، مشابه دانه کینوا قرمز ضخیم بوده و پس از پخت ، شکل دانه حفظ می شود . از دانه کینوا سیاه برای تولید نوشیدنی های مالتی در صنعت ، استفاده می شود .

دانه کینوا سه رنگ همدان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ در همدان

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا با سه رنگ مختلف ، در همدان و دیگر استان ها ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا با سه رنگ قرمز ، سفید و سیاه را با قیمت مناسب عرضه می نماید .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا را به صورت صنعتی دانه کینوا را فراوری می نماید . این مجموعه دانه کینوا پس از فرآوری را به صورت آماده به طبخ در همدان و سایر استان ها ، با قیمت مناسب ، عرضه می نماید .

مجموعه ما سه رنگ دانه کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در همدان و کلیه استان های کشور ، با قیمت خرید مناسبی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا با سه رنگ و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی با قیمت مناسب ، در همدان و کلیه استان‌های کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *