سفارش گیاه دارویی کینوا در سراسر ایران

خرید بذر کینوا برای کاشت

جهت سفارش بذر و دانه گیاه دارویی کینوا در سراسر ایران ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر و دانه گیاه دارویی کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

معرفی گیاه دارویی کینوا

بذر کینوا، پس از رشد گیاه دارویی کینوا را تولید می نماید که این گیاه پس از رسیدگی دانه تولید می کند. دانه های گیاه دارویی کینوا دارای ارزش غذایی بالا هستند و به خاویار سبز معروفند. از هزاران سال قبل تا به امروز، مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی، گیاه دارویی کینوا را مورد کشت قرار داده اند.

گیاه دارویی کینوا، دارای پتانسیل بالای رشد در شرایط نامساعد محیطی است و به شوری و خشکی مقاوم است. همچنین گیاه دارویی کینوا، در اقلیم های مختلف با آب و هوای متفاوت نیز می تواند رشد کرده و دانه، تولید نماید. گیاه دارویی کینوا از نظر ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره است، اما گیاهی زراعی است.

همانطور که بیان شد، گیاه دارویی کینوا، در اصل بومی آمریکای جنوبی است. اما با معرفی این گیاه توسط سازمان فائو و توصیه به کشت آن، در حال حاضر، بیش از صد کشور جهان، گیاه دارویی کینوا را کشت می کنند. کشور ایران از جمله کشورهایی است که کشت گیاه دارویی کینوا در مناطق مختلف آن با عملکرد مطلوب همراه بوده است.علاقه مندان جهت سفارش کینوا در ایران می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

گیاه دارویی کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، زیرا دانه های آن فاقد گلوتن هستند. هچنین دوبرابر گندم و برنج پروتئین دارد. و لیست کاملی از اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. انواع املاح معدنی مفید، ویتامین E و ویتامین های گروه B به همراه آنتی اکسیدان، از مواد مغذی موجود در دانه گیاه دارویی کینوا هستند.

سفارش کینوا در ایران

کاربرد گیاه دارویی کینوا برای بیماران سلیاکی

بیماری سلیاک یک بیماری ژنتیکی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن گندم و سایر غلات حساسیت دارند. در این بیماران مصرف گلوتن، باعث واکنش التهابی سلول های پوششی روده و کاهش جذب کالری و مواد غذایی می گردد.

این التهاب باعث درد شکمی، باد، ورم، گرفتگی، اسهال و یبوست متناوب، می شود. شکل دیگر این بیماری، سلیاک خاموش نامیده می شود. در نوع خاموش سلیاک، تا سال ها علائم خاصی در افراد مبتلا ممکن است، مشاهده نشود. فقط کم خونی و خواب آلودگی بدون شکایت از علائم روده ای وجود دارد که به تدریج شخص را به سمت سوء تغذیه پیش می برد.

یک رژیم غذایی بدون گلوتن که در آن دانه، انواع نان، انواع فرآورده های بدون گلوتن باشند، می تواند طی سه ماه تا دو سال، علائم انواع سلیاک را بهبود ببخشد. مصرف غلات بدون گلوتن مانند دانه گیاه دارویی کینوا، از صدمه بیشتر به روده جلوگیری نماید. سفارش کینوا در سراسر ایران توسط این مجموعه پذیرفته می شود.

دانه گیاه دارویی کینوا، دانه ای نشاسته ای است، که فاقد گلوتن می باشد. همچنین آرد آن نیز فاقد گلوتن است. مصرف غذاهای حاوی دانه کینوا و فرآورده های آرد کینوا، غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاکی است.

بیماران سلیاکی با جایگزین کردن دانه و سایر فرآورده های گیاه دارویی کینوا، علاوه بر بهبود سلامتی این افراد، باعث مصرف غذایی خوش هضم و سبک می شود. دانه گیاه دارویی کینوا، علاوه بر نداشتن گلوتن، سرشار از پروتئین، ویتامین، املاح معدنی مفید و آنتی اکسیدان است.

سفارش کینوا در ایران

سفارش گیاه دارویی کینوا در سراسر ایران

در سال های اخیر، کشت و تولید دانه گیاه دارویی کینوا در استان های مختلف کشور، با عملکرد مطلوبی همراه بوده است. بازار خرید و فروش دانه و بذر گیاه دارویی کینوا نیز در کشور، رونق یافته است. جهت سفارش بذر و دانه گیاه دارویی کینوا در سراسر ایران، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید دانه گیاه دارویی کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه های گیاه دارویی کینوا را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ توزیع می کند.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است. دانه و آرد مرغوب گیاه دارویی کینوا در تناژ بالا و به صورت بسته های مختلف، عرضه می شود.

جهت سفارش دانه و بذر گیاه دارویی کینوا در سراسر ایران و استفاده از خدمات مشاوره ای این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *