خرید اینترنتی گیاه کینوا سه رنگ بسته بندی

کینوا

خرید اینترنتی گیاه کینوا سه رنگ بسته بندی از طریق چه مراکزی امکان پذیر است؟ کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که از ۵ هزار سال پیش در آمریکای جنوبی کشت می شود. کینوا در سه رنگ قرمز، سفید و سیاه عرضه می شود. همچنین خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی و بسته بندی امکان پذیر است.

خرید کینوا کیلویی

خرید کیلویی کینوا این امکان را می دهد که خریداران با توجه به نیاز خود خرید انجام دهند. هنگام خرید کینوا به صورت کیلویی باید به نکات مهمی دقت شود. کیفیت و یک دست بودن دانه ها، دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول و فرآوری بودن کینوا، از جمله نکات مهم در خرید این محصول می باشد. خریداران کینوا به صورت کیلویی، عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. این مجموعه ها کینوا را به صورت کیلویی در تناژ بالا خریداری می کنند.

قیمت کینوا در فروشگاه های مختلف

کینوا دارای قیمت های مختلفی می باشد. تفاوت قیمت کینوا ناشی از عوامل مختلفی است. قیمت کینوا با توجه به حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده و وارد کننده، نوع کاربرد و کیفیت محصول در فروشگاه های مختلف متفاوت می باشد. در هنگام خرید کینوا، از مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی هستند خرید خود را انجام دهید. کینوا در فروشگاه های مختلف ممکن است پایین تر از قیمت تعیین شده باشد. این مجموعه ها از جمله عطاری ها، کینوا را به صورت فراوری نشده از کشاورزان خریداری می کنند و با قیمتی پایین تر به فروش می رسانند.

کینوا

خرید کینوا غیر تراریخته ارزان

محصولات تراریخته، محصولاتی هستند که دچار تغییر ژنتیکی شده اند و ویژگی های نامطلوب از آن ها حذف شده و ویژگی مطلوبی به آن افزوده شده است. محصولات غیر تراریخته، از جمله کینوا غیر تراریخته، به صورت طبیعی و بدون هیچ دست کاری ژنتیکی و مواد شیمیایی تولید می شوند. شرکت ایلیا اولین تولید کننده کینوا غیر تراریخته در ایران است. این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم کینوا غیر تراریخته است این محصول را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه عرضه می کند. در این مجموعه، کینوا غیر تراریخته را به صورت عمده، جزئی و بسته بندی می توان خریداری کرد.

خریداران عمده کینوا غیر تراریخته، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. مجموعه ایلیا خدمات ارزنده ای برای این مجموعه ها در نظر دارد. از جمله امکان ارسال نمونه، ارائه آنالیز کیفی و کمی محصول، مرجوع محصول در صورت نارضایتی و … . این مجموعه پتانسیل تامین کینوا مورد نیاز کارخانه جات و شرکت ها را دارد و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه فروش کینوا غیر تراریخته اعلام می نماید.

کینوا سه رنگ را از کجا بخریم؟

برای خرید کینوا سه رنگ باید مراکز معتبری را انتخاب کنید که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به شما ارائه دهد. کینوا سه رنگ را می توان از انواع فروشگاه های سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی و عطاری ها خریداری نمود. همچنین برای خرید اینترنتی گیاه کینوا به فاکتور های زیادی باید توجه داشته باشید.

در هنگام خرید کینوا سه رنگ به مجوزات بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا دقت نمایید. کینوا سه رنگ محصولی پر خاصیت و سرشار از مواد مغذی است. مصرف این محصول به طور گسترده ای افزایش یافته است و خریداران باید مراقب مجموعه هایی که کینوا را به صورت فراوری نشده عرضه می کنند، باشند و هنگام خرید مجوز بهداشتی را از فروشنده بخواهند.

آرد پروتئینی کینوا را از کجا تهیه کنیم؟

آرد کینوا همانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین است. این محصول را می توان از انواع مراکز عرضه کننده این محصول تهیه کرد. آرد پروتئینی کینوا به صورت عمده و خرد به فروش می رسد. این محصول برای تولید انواع محصولات غذایی کاربرد دارد. آرد پروتئینی کینوا را برای غنی سازی با آرد های دیگر از جمله آرد گندم و جو کاربرد دارد. جهت تهیه آرد پروتئینی کینوا باید از طریق مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید که محصولی با کیفیت، قیمت مناسب و دارای سیب سلامت و مجوزات بهداشتی را ارائه دهد.

کینوا

قیمت کینوا وارداتی کیلویی

باتوجه به گسترش مصرف کینوا در ایران، این محصول به صورت وارداتی نیز در ایران عرضه می شود. این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی در حجم عمده و خرد به فروش می رسد. کینوا وارداتی دارای نوسان قیمتی می باشد. این نوسان قیمت، ناشی از قیمت ارز و هزینه های جانبی نظیر حمل و نقل می باشد. قیمت کینوا وارداتی به صورت کیلویی کمتر از انواع بسته بندی است. کینوا وارداتی با توجه به عواملی نظیر کیفیت و یکدست بودن دانه ها، هزینه حمل و نقل، شرکت وارد کننده و … قیمت گذاری می شود.

کینوا در فروشگاه های اینترنتی

 کینوا یکی از محصولاتی است که به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد. فروشگاه های اینترنتی، بازار مشتریان بسیار خوبی از کینوا و محصولات آن را دارند. این مجموعه ها با خرید کینوا عمده از شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده، آن را در فروشگاه خود به فروش می رسانند. در جامعه امروزی که مردم خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند، این فروشگاه ها با ارائه محصولی با کیفیت، مرغوب و قیمت مناسب می توانند فروش بسیار خوبی کسب کنند. از همین رو خرید اینترنتی گیاه کینوا بسیار رواج پیدا کرده است.

کینوا سیاه و قرمز برای شرکت های بسته بندی

کینوا قرمز و سیاه از انواع اصلی کینوا هستند. این محصولات دارای خواص فوق العاده ای می باشند. این دو نوع کینوا طعم خاص تری دارند و بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و برای استفاده در انواع غذاها و سالاد ها کاربرد دارند. شرکت های پخش و بسته بندی بازار بسیار خوبی برای فروش محصولات کینوا از جمله کینوا سیاه و قرمز در اختیار دارند. این مجموعه ها با خرید کینوا از شرکت های تولید کننده و وارد کننده به صورت فله و در تناژ بالا، آن را در مجموعه خود بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده کینوا سیاه و قرمز در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا قرمز و سیاه تولید داخلی و وارداتی را دارا است. شرکت ایلیا، کینوا را با قیمت و کیفیتی تضمین شده در اختیار شرکت های پخش و بسته بندی قرار می دهد. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری با شرکت های پخش و بسته بندی را دارا است و خدمات مشاوره ای تخصصی نیز به خریداران ارائه می دهد. صاحبان شرکت های پخش و بسته بندی جهت خرید کینوا سیاه و قرمز و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا، می توانند با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *