قیمت خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت در تهران

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا در تهران را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا را با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کلیه استان‌های کشور عرضه می کند؟ از کدام مجموعه می‌‌توان دانه کینوا باکیفیت به صورت رنگی و سفید ، تهیه کرد؟

دانه کینوا غنی از پروتئین و اسیدهای آمینه

دانه کینوا ، شبه غله ای نشاسته‌ای است که قدمتی حدود 5000 ساله دارد . این دانه که بومی آمریکای جنوبی می باشد ، از هزار سال قبل ، تاکنون غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی را تشکیل می دهد .

ارزش غذایی و غنی بودن این دانه از پروتئین ، باعث شده تا در کشورهای مختلف مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . دانه کینوا  منبع مهمی از پروتئین‌ است و به‌‌عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است .

زیرا دانه کینوا ، تمام ۹ اسیدآمینه ضروری برای بدن انسان را دارد . همچنین غنی از اسیدآمینه لیزین و متیونین که در غلات به مقدار کم وجود دارند ، می باشد . تعادل اسید آمینه‌ای موجود در دانه کینوا نیز قابل توجه است .

قیمت خرید فروش کینوا تهران

دانه کینوا تامین کننده نیاز کودکان به اسیدهای آمینه و قیمت خرید و فروش کینوا کودک در تهران

تعادل اسیدهای آمینه ضروری در دانه کینوا بسیار مطلوب است ، و در مقایسه با غلات و حبوبات طیف گسترده‌تری از اسیدهای آمینه ازجمله لیزین و میتونین را دارد .

میزان اسید آمینه هیستیدین موجود در دانه کینوا ، از گندم و سویا بیشتر است . و مقدار اسید آمینه سیستئین و متیونین آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال و بزرگ سال کافی است . همچنین میزان اسیدآمینه‌های فنیل‌آلانین ، ترئونین ، لوسین ، ایزو لوسین و والین برای کودکان ۱۰ سال مناسب می باشد .

میزان لیزین و لوسین در پروتئین دانه کینوا ، برای کودکان ۲ تا ۵ سال کافی است . به‌طورکلی تمام اسیدآمینه‌های ضروری موجود در دانه کینوا ، تأمین‌کننده نیاز روزانه کودکان ۱۰ تا ۱۲ سال می باشد .

قیمت خرید فروش کینوا تهران

اهمیت تأمین اسید های آمینه برای کودکان

همان طور که اطلاع دارید ، کمبود پروتئین و یا فقدان یکی از اسیدآمینه های ضروری در رژیم غذایی ، می‌تواند باعث کاهش رشد کودکان و بروز اختلالات دیگر در کودکان بشود . کینوا برای کودکان با قیمت مناسبی در تهران خرید و فروش می شود.

اسیدهای آمینه ضروری در بدن ساخته نمی‌شود و باید از طریق غذا وارد بدن بگردند . رژیم های غذایی تامین کننده اسید آمینه‌های ضروری و پروتئین برای کودکان حائز اهمیت است .

زیرا این کودکان برای رشد خود نیاز به اسیدهای آمینه دارند . و فقدان اسید آمینه‌های ضروری در رژیم کودکان باعث کمبود رشد و کوتاهی قد در آن‌ها می‌شود .

 دانه کینوا به عنوان غذای سبک ، با پخت سریع و با امکان اضافه شدن به انواع مواد غذایی ، می‌تواند تأمین‌کننده نیاز پروتئین و اسید های آمینه مورد نیاز کودکان ، به طور کامل باشد . بنابراین اگر برای رشد کودکان خود به دنبال غذای مناسب در وعده غذای روزانه آن‌ها هستید ، که اثرات چاقی نیز نداشته باشد ، دانه کینوا ، گزینه‌ای بسیار مناسب می باشد .

قیمت خرید فروش کینوا تهران

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت تهران

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت در تهران ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و سایر استان‌ها عرضه می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا تولیدشده در داخل کشور و با کیفیت مناسب را جمع‌آوری نموده و به صورت صنعتی فرآوری می‌کند . زیرا دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف حذف شود .

حذف ساپونین ، طی فرآیند فرآوری انجام می شود . مجموعه ما دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ را با کیفیت مناسب و قیمت خوب در تهران و سایر استان‌ها عرضه می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به‌صورت بسته‌بندی و  عمده ، در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما آمادی همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا با کیفیت ، در تناژ بالا است .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت مناسب در تهران و سایر استان ها ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *