بازار خرید عمده کینووا

فروش عمده دانه کینوا

دانه کینووا را به دلیل خواص و کاربردهای فراوان، مشتریان خاص خود را دارد. عطاری‌های، رستوران‌ها، مراکز تهیه مکمل های دارویی و ورزشی، کارخانجات تولید و بسته بندی محصولات غذایی، تنها بخشی از مشتریان عمده کینووا در بازار هستند. مشتریان بالای این مراکز سبب شده اند که این موسسات به خرید عمده و با تناژ بالا نیاز داشته باشند.

مهمترین عاملی که می تواند سبب همراهی دائمی مشتریان با این مراکز شود، خرید محصول از مراکز و شرکت‌های معتبر است. کینووا مستقیما با سلامت افراد در ارتباط است. به همین دلیل، هرگونه مشکل در کیفیت این محصول می‌تواند سلامت مشتریان و جامعه را تهدید کند. 

سرمایه گذاری در حیطه خرید کینووا

سوددهی بالای کینووا سبب شده اغلب افراد و موسسات تمایل به سرمایه گذاری در حوزه خرید و فروش کینووا داشته باشند. اما دغدغه اصلی آنها در حین خرید، ثبات بازار است. در اغلب جوامع، تقاضا می‌تواند سبب افت قیمت محصول شود. اما غالبا در کشور ما این ماجرا نتیجه معکوس دارد. با افزایش تقاضا غالبا قیمت نهایی عمده هر محصول افزایش خواهد یافت. همین امر سبب نگرانی کارخانجات و تولیدکنندگان می شوند.

 زیرا آنها هر ماه یا حتی سالانه با افزایش قیمت محصول مواجه خواهند بود. بی ثباتی در قیمت خرید، سبب می شود آنها ناچار به افزایش قیمت محصول در حین فروش شوند. این امر بسیاری از کاربران را از چرخه خارج می کند. و ممکن است بر سوددهی نیز تاثیر معکوس داشته باشد. 

راهکاری اصلی این مشکل نیز، تثبیت قیمت در حین خرید است. ثبات قیمت به معنی عدم سود مزرعه‌دار نیست. بلکه به معنی قطع دست دلالان است. حضور دلالان در معاملات وابسته به کینووا، در مرحله اول به مزرعه‌دار و سپس به کارخانه‌داران و تولیدکنندگان خسارت می‌زند. در انتها نیز مصرف کننده تاوان حضور دلالان را خواهد پرداخت.

 یکی از موسسات فعال در این حوزه خرید و فروش کینووا، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. این شرکت با بهره گیری از تیم مجرب، کینووا مرغوب را با قیمتی مناسب از مزرعه‌داران سراسر ایران خریداری می‌کند.

پس از فرآوری و بسته بندی، آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تلاش این شرکت برای قطع دست دلالان سبب شده قیمت نهایی محصولات این مرکز در مقایسه با سایر محصولات مناسب تر باشد. کیفیت محصولات نیز مهمترین عاملی است که این مجموعه در دستور کار خود قرار داده است. 

بازار خرید عمده کینووا

بازار خرید و فروش عمده کینووا

در گذشته، به دلیل عدم آگاهی هموطنان از خواص کینوا، بازار فروش گسترده‌ای برای این محصول وجود نداشت. اما تبلیغات انجام شده در این حوزه سبب افزایش آگاهی عمومی شد. این امر جنبش و تحرک بیشتری در بازار خرید و فروش عمده کینووا ایجاد کرد. کینووا یا همان خاویار سبز را می‌توان در سنین مختلف و به منظور درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به کار برد.

این مورد سبب افزایش آمار خریداران این محصول شده است. کارخانجات تولید مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های کودکان، داروسازان، رستوران‌ها، عطاری‌ها، تولیدکنندگان محصولات بهداشتی، کارخانجات فعال در حوزه تولید محصولات غذایی عمده‌ترین مراکز مصرف کننده کینووا هستند. این امر فروش کینووا را به تجارتی پرسود تبدیل کرده است. 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال درآمد بالا و کار بدون زحمت هستید، فروش کینووا می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد. کافی است محصول را از شرکت‌ها و موسسات معتبر تهیه کنید. سپس نمونه‌ای را برای تست به عطاری‌ها، رستوران‌‌ها و مراکز تهیه مکمل‌های ورزشی و دارویی ببرید. حتی می‌توانید از بیان مزایا و خواص کینووا برای تبلیغ بیشتر استفاده کنید. 

بازار خرید عمده کینووا

خرید کینوا

مهمترین مورد که در حین خرید عمده کینووا باید مدنظر قرار دهید، کیفیت دانه‌های کینووا است. با نگاهی به محصولات موجود در بازار درخواهید یافت که نمونه‌های وارداتی و داخلی برای فروش در اختیار مصرف کننده قرار دارند.

محصولات داخلی در مقایسه با نمونه‌های وارداتی دارای اندازه ای کوچکتر است. با این حال، می‌توانید بر حسب بودجه و با توجه به نیاز اقدام به خرید محصول داخلی یا وارداتی نمایید. اما به یاد داشته باشید قیمت خرید محصولات وارداتی بسیار بیشتر از محصولات داخلی است. 

روش‌های تشخیص بهترین و با کیفیت‌ترین دانه‌های کینووا

برای تشخیص بهترین دانه کینووا ، به بیان ویژگی‌هایی می‌پردازیم که در تمام دانه‌های موجود در بازار خرید و فروش عمده وجود ندارد. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید محصولی با کیفیت خریداری و مصرف کنید. 

  • ظاهر و خوب بودن محصول اولین نشانه برای تشخیص کیفیت اصلی محصول است. 
  • در بسته بندی‌های دقت داشته باشید که محصول یکدست و یکنواخت باشد. دانه‌های درشت و تمیز، کیفیت بالاتری دارند. 
  • در حین خرید محصولات بسته بندی شده از ساپونین زدایی آنها اطمینان حاصل کنید. 

در انتها نیز به خاطر بسپارید که دانه کینووا سفید پس از پخت با حالت خام تفاوت دارد. ظاهرش نرم‌تر خواهد بود. یکی از راه‌های تشخیص محصول مناسب، پخت است. می‌توانید مانند برنج‌های معمولی پس از امتحان نمونه‌های مختلف، محصول اصلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

بازار خرید عمده کینووا

کینوا کیلویی چند است

برای تعیین قیمت نهایی هر کیلو کینووا باید به عوامل مختلف توجه کنید. وارداتی یا داخلی بودن، نوسانات ارزی، کیفیت دانه، نوع و حجم بسته بندی، ارگانیک یا غیرارگانیک بودن و در نهایت برند فروشنده موثرترین موارد در افزایش یا کاهش قیمت محصول هستند. دانه‌های وارداتی و درشت‌تر در مقایسه با محصولات داخلی قیمت بالاتری دارند.

بسته‌های چند کیلویی یا بسته‌های بسیار شیک نیز قیمت بالاتری خواهند داشت. از سوی دیگر، فروش در بازار ایران تابع نوسانات ارزی است. پس به این نکته قبل از خرید توجه داشته باشید. کارشناسان ما توصیه می‌کنند قبل از اقدام به خرید عمده کینووا ، برندهای مختلف را از نظر قیمت مقایسه کرده و در نهایت محصول مناسب را تهیه کنید. 

بازار خرید عمده کینووا در تهران

ممکن است خرید عمده کینووا از فروشگاه‌ها و مراکز خرید داخل شهر، و بازار کمی دشوار باشد. اما خرید اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر، و یا ارتباط با کارشناسان این شرکت ساده‌ترین راه برای تهیه دانه با کیفیت کینووا است. در سایت‌های معتبر امکان خرید به صورت کیلویی، عمده یا فله برای مشتریان فراهم شده است.

شرکت ایلیا برای رفاه مصرف کنندگان سفارش‌های بسته بندی و تناژ را به همراه مجوزات و استاندارد‌های بهداشتی ارائه می‌دهد. کارخانه جات صنایع تبدیلی برای عمده فروشان، شرکت‌های پخش و بسته بندی توانند برای تامین بار باکیفیت و استاندارد در بلند مدت با این شرکت همکاری نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *