قیمت بذر کینوا در بندر عباس چقدر است؟

قیمت بذر کینوا بندر عباس

شاید برای شما کشاورز محترمی که در بندر عباس زندگی می کنید و قصد دارید گیاه کینوا را کشت کنید، این سوالات ایجاد شده باشد که به عنوان مثال قیمت بذر کینوا در بندر عباس چقدر است؟ از چه مرکزی باید این بذور را تهیه کرد و اصلا از چه مرکزی می توان قیمت آن را استعلام کرد؟

کینوا مقاوم به شوری و خشکی

با توجه به بحران آب حاکم بر کشور و از طرفی شور شدن خاک و منابع آبی، این نیاز بیش از پیش احساس می شود که باید به سمت اصلاح الگوی کشت حرکت کرد آن هم به ویژه در شهرهایی که آب و هوای خشک همراه با منابع آبی شور دارند.

جالب است بدانید کینوا، گیاهی مقاوم در برابر شوری و خشکی و کم آب بر است. لذا به دلیل همین نیاز آبی کم و از طرفی دوره رشد کوتاه، از آن به عنوان محصولی سودده در شهرستانی همچون بندرعباس یاد می شود.

قیمت بذر کینوا بندر عباس

قیمت بذر کینوا در بندر عباس

با توجه به این که شرکت توسعه تجارت ایلیا، بزرگ ترین عرضه کننده بذر کینوا در ایران است، لذا کشاورزان عزیز نه تنها در بندر عباس ، بلکه در سراسر کشور می توانند از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه و دریافت مشاوره های رایگان، از جزئیات این محصول و قیمت فروش بذر کینوا در بندرعباس مطلع شوند و بذر اصل و شناسنامه دار کینوا را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

از آنجا که فروش محصول به ویژه محصول جدیدی همچون کینوا یکی از دغدغه های کشاورزان به حساب می آید، کشاورزان طرف قرارداد با این مجموعه دیگر نگران فروش محصول تولیدی خود نباشند، چرا که شرکت توسعه تجارت ایلیا، کینوای تولید شده توسط نه تنها کشاورزان بندرعباسی، بلکه کشاورزان سراسر کشور را به صورت کاملا تضمینی خریداری می کند.

قیمت بذر کینوا بندر عباس

از کاشت تا برداشت

با توجه به این که کینوا گیاهی با نیاز آبی کم است، جالب است بدانید این گیاه در طول دوره رشد، بین 5 تا 7 بار آبیاری می شود. بدین ترتیب که کشاورزان هر 10 تا 15 روز، این گیاه را آبیاری می کند؛ به همین است که از کینوا به عنوان گیاهی کم آب بر یاد می شود. ضمن این که اگر باران های بهاره و پاییزه را هم داشته باشیم، طبیعتا تعداد آبیاری ها کمتر می شود.

با همه این اوصاف از روش های مختلف آبیاری اعم از سیستم های تحت فشار و حتی غرقابی، برای آبیاری این گیاه استفاده می شود.

یکی از مراحل مهم در روند تولید کینوا، مرحله برداشت محصول است، با توجه به رطوبت بالای بندر عباس و این که انبار کردن بذور چالشی بزرگ به حساب می آید، کشاورزان باید محصول خود پس از برداشت و کیسه گیری، برای این شرکت ارسال کنند تا عملیات انبار داری به شکلی صحیح صورت گیرد. در این صورت با قیمت مناسبی میتوان بذر های کینوا را فروخت.

برداشت کینوا

ارائه مشاوره رایگان در زمینه فروش و قیمت بذر کینوا در بندر عباس

اگر قصد کشت کینوا را در بندر عباس دارید، بهتر است بدانید هر بذر کینوا 2 تا 3 گرم وزن دارد و برای هر هکتار 8 تا 10 کیلوگرم از این بذر را با توجه به میزان شوری آب اراضی کشاورزی نیاز دارید. ضمن این که چنانچه این محصول در تاریخ مناسب، کاشته شود، راندمان تولید محصول نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت. برای کشت کینوا هم روش های مختلف البته به غیر از روش کرتی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر برای شما کشاورز محترمی که در بندر عباس حضور دارید سوالاتی در مورد زمان مناسب کاشت، نحوه کاشت، عملیات داشت، چگونگی کنترل علف های هرز، افزایش راندمان تولید و… ایجاد شده است، نگران نباشید، کارشناسان مجرب این مجموعه در خدمت شما هستند و در تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت کینوا، مشاوره های رایگان را در اختیار شما می گذارند.

چنانچه از قیمت بذر کینوا در بندر عباس نیز اطلاع ندارید، کافی است با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *