خرید و فروش بذر کینوا بندرعباس

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در بندرعباس و سایر استان ها عرضه می کند و به کشاورزان عزیز ، در زمینه کشت بذر کینوا ، مشاوره رایگان می دهد .

تاریخ کشت و خرید فروش بذر کینوا در بندرعباس

در مناطق مختلف کشور بذر کینوا ، در دو نوبت بهاره یا پاییزه کشت می شود . انتخاب تاریخ کشت بسته به اقلیم منطقه ، دارای اهمیت زیادی است . تاریخ کشت بذر کینوا ، باید به گونه‌ای انتخاب شود ، تا زمان پرشدن دانه کینوا و برداشت محصول با دمای بالای ۳۵ درجه و یا به یخ‌زدگی و سرمای شدید همراه نباشد .

جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا  در بندرعباس ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده نمایید .

بذر کینوا

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا را می‌‌توان به انواع روش‌های مکانیزه و یا دست پاش ، بسته به منابع در دسترس کشت نمود . برای کشت مکانیزه بذر کینوا در بندرعباس از دستگاه ردیف کار مربوط به کشت غلات استفاده می شود . در این‌صورت فاصله بین ردیف‌ها ۵۰ سانتی‌متر ، فاصله بین بوته‌ها در داخل هر ردیف 7 تا 10سانتی‌متر و عمق کاشت ۱ تا ۲ سانتی‌متر می باشد .

بذر کینوا به انواع روش های ردیفی ، نواری و جوی و پشته کشت می‌شود .  با توجه به پرشاخ و برگ بودن گیاه کینوا ، کشت کرتی برای این گیاه مناسب نیست . خرید فروش بذر کینوا در بندرعباس زیر نظر این مجموعه انجام شده و بالاترین سطح عملکرد و کیفی را دارد.

آبیاری

بذر کینوا  به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد . از انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار مانند؛ آبیاری قطره‌ای ، آبیاری بارانی و نوار تیپ می‌‌توان جهت تامین نیاز آبی این گیاه استفاده نمود .

در مناطقی که از نعمت باران‌های بهاره و پاییزه برخوردارند ، تعداد دفعات آبیاری بذر کینوا کاهش می یابد .

بذر کینوا

کنترل علف های هرز

از موارد مهم در مرحله داشت بذر کینوا ، مسئله کنترل علفهای هرز می باشد . برای این منظور پیشنهاد می‌شود که از بذور شناسنامه دار و عاری از بذر علف هرز استفاده شود .

همچنین می توان زمین زراعی مورد نظر را چند ماه قبل از کشت آبیاری کرد . و پس از رشد علفهای هرز با استفاده از علف کش ترفلان ، برای حذف آن ها اقدام نمود . در صورتی که زمان کافی برای دوره کارنس این علف کش وجود ندارد ، می‌توان با شخم زدن زمین باعث دفع علف های هرز گردید .

در صورت مشاهده علف های هرز پهن برگ ، پس از رشد گیاه کینوا ، انجام عملیات وجود به صورت دستی یا مکانیزه پیشنهاد می‌شود . و در صورت مشاهده علف های هرز باریک برگ می توان با آنها اقدام کرد . در صورتی که بذر کینوا در بندرعباس از مراجع معتبر خرید و فروش شود می تواندحداقل علف هرز را داشته باشد و محصول تولید کیفیت بی نظیری داشته باشد.

بذر کینوا

عملکرد و برداشت

بذر کینوا به طور کلی بین دو تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . دانه برداشت شده از گیاه کینوا ، به عنوان محصول اصلی به فروش می رود . تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب باعث افزایش بازارپسندی و صادرات آن می گردد .

بعد از رسیدگی گیاه کینوا و زرد شدن آن ، محصول برداشت می‌شود . برداشت محصول کینوا به صورت مکانیزه و یا دستی انجام می‌شود . برای برداشت مکانیزه از کمباین برداشت کلزا استفاده می گردد . عملکرد بذر کینوا در بندرعباس در صورتی که کشاورزان از شرکت های معتبری که خرید تضمینی دارند خرید و فروش را انجام دهند بسیار بالا ثبت شده است.

پس از خشک شدن بوته ها و جداسازی دانه های کینوا ، با انجام فرآوری صنعتی دانه های کینوا به صورت آماده به طبخ عرضه می‌شوند .

خرید و فروش بذر کینوا در بندرعباس

همانطور که اطلاع دارید ، اولین گام برای تولید یک محصول با عملکرد زراعی مطلوب و با کیفیت انتخاب بذر مناسب می باشد . بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار عاری از بذور علفهای هرز و بیماری می باشد و همچنین دارای قوه نامیه درصد خلوص بالایی است .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در بندرعباس عرضه می نماید . این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در بندرعباس به صورت صحیح به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

همکاری در خرید و فروش بذر کینوا در بندرعباس

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور با کشاورزان عزیز مشارکت می کند . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور و استفاده از خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *