بهترین فروشنده کینوا طلایی

قیمت دانه کینوا

مجموعه فراسودمند بهترین فروشنده کینوا طلایی در کشور، ارائه دهنده انواع کینوا طلایی ، رنگی، آرد کینوا و محصولات مختلف تولید شده از کینوا به صورت فله و بسته بندی است که با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در کلیه استان های کشور در اختیار  مصرف کنندگان گرامی قرار می‌دهد.

دانه کینوا طلایی وفروشنده آن

کینوا یک شبه غله است که در سال های اخیر در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته است . ارزش پروتئینی و مواد مغذی موجود در دانه کینوا طلایی در مقایسه با سایر غلات بالاتر است، به همین دلیل به خاویار گیاهی معروف است. دانه کینوا طلایی منبع غنی فولات است که می‌توان از آن به جای قرص آهن نیز استفاده کرد .

این محصول در مقایسه با غلاتی مانند گندم، برنج، جو و ذرت دارای سطح بالاتری از پروتئین و اسید آمینه‌های متیونین و لیزین است و اسید های چرب آن نیز مشابه اسید های چرب سویا گزارش شده است.

دانه های کینوا دارای سه رنگ سفید قرمز و سیاه است. کینوا طلایی به صورت طیف رنگ های کرم شیری و سفید می‌باشد که این رنگ مصرف بیشتری نسبت به رنگ های دیگر آن دارد. کینوا طلایی دارای بافتی نرم تر و کرکی تر در مقایسه با قرمز و سیاه است و برای پخت و پز مناسب تر است و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.  این مجموعه بهترین فروشنده کینوا طلایی است که محصول را در بسته بندی های شکیل و به صورت عمده توزیع می‌کند.

فروشنده کینوا طلایی

ارزش غذایی دانه کینوا طلایی ، اطلاع از طریق فروشنده دانه کینوا

 تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان به طور کامل در  دانه کینوا وجود دارد به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب می شود و مواد معدنی آن چندین برابر گندم ، برنج و ذرت است .

بررسی های آزمایشگاهی نشان داده است مقدار پروتئین موجود در دانه کینوا به اندازه تخم مرغ است و ترکیبات پروتئینی این خاویار گیاهی مشابه پروتئین شیر می‌باشد . دانه کینوا طلایی حاوی امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ و اسیدهای چرب غیر اشباع است و همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشد .

همانطور که ذکر شد، ارزش غذایی دانه کینوا طلایی بالاست و غذای بسیار مفید برای تمام گروه های سنی از کودک تا سالمند، زنان باردار ، افراد مبتلا به سلیاکی ، خانم های یائسه، افراد مسن ، ورزشكاران ، گیاهخواران، افراد مبتلا به دیابت و به طور کلی افراد با استرس بالا و بزرگسالان است .

 دانه کینوا بخصوص رنگ طلایی حاوی ویتامین های گروه B شامل B۱، B۲،  B۶ و ویتامین E می باشد و همچنین به علت فیبر بالای آن غذایی بسیار خوش هضم و سبک  می‌باشد. از طرفی گرانول های نشاسته ی دانه کینوا به آرامی در بدن آزاد می‌شود، و در نتییجه فاقد اثرات چاق کنندگی هستند.

فروشنده کینوا طلایی

موارد مصرف دانه کینوا طلایی

دانه کینوا مصارف غذایی زیادی دارد و در سال‌های اخیر مصرف این دانه ، مورد توجه قرار گرفته است.  دانه کینوا به عنوان یک غذای کامل برای تولید محصولات غذایی مانند غلات صبحانه ،بیسكویت، انواع سوپ و آش استفاده می شود . این مجموعه به عنوان فروشنده کینوا طلایی ، این محصول را در سراسر کشور عرضه می کند.

افزودن دانه کینوا طلایی به غذاهای مختلفی مثل پاستا، برنج، انواع خورشت ها، سالاد و انواع سوپ باعث افزایش ارزش غذایی آنها می شود. آرد دانه کینوا، آرد بسیار ارزشمندی است که از آن برای تولید انواع نان، ماکارونی، کلوچه، بیسكویت های شیری، رشته فرنگی و نان فاقد گلوتن، نشاسته و همچنین مكمل های پروتئینی استفاده می شود.

فروشنده کینوا طلایی

فروشنده کینوا طلایی

بنابراین اگر به دنبال محصولی با ارزش غذایی بالا و مرغوب و همچنین فاقد اثرات چاق کنندگی هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

این مرکز بهترین فروشنده کینوا طلایی در کشور است که محصولی مرغوب با قیمتی بسیار مناسب و خدماتی ویژه در سراسر کشور ارائه می‌دهد. دانه کینوا طلایی تولید شده در این مجموعه در کارخانجات مکانیزه فراوری شده و با درجه کیفی بسیار مطلوب و در حجم های مختلف عرضه و توزیع می‌‍شود.

شرکت فراسودمند آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت های بسته بندی و پخش و صنف های علاقه مند به کینوا در تناژ  بالا و همچنین هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه های بدن سازی و افراد علاقمند به مصرف مواد فراسودمند می‌توانند برای تامین کینوا طلایی در کشور با این مجموعه در تماس بوده و از مشاورین متخصص مشاوره بگیرند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *