بهترین قیمت فروش بذر کینوا جهرم

بذر کینوا در اصفهان

استعلام بهترین قیمت فروش بذر کینوا درجه یک در جهرم و سایر شهرستان های استان فارس در این مجموعه انجام می پذیرد. مشاوره تخصصی کشت به همراه خرید تضمینی با در نظر گرفتن کمترین میزان افت در محصول را از حرفه ای ترین شرکت در حوزه کینوا بخواهید.

کاشت بذر کینوا در جهرم استان فارس

استان فارس یکی از استان‌های پیشرو در حوزه تولید محصولات کشاورزی است. امکانات استان فارس بسیار ویژه است. بسیاری از کمباین های کشور در استان فارس متمرکز است و دستگاه‌های کاشت و برداشت بسیار تخصصی و مدرنی دارد.

در کنار این موضوع کشاورزان استان فارس با توجه به پیشینه تاریخی کشاورزی که دارند و استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در کنار محققان و متخصصان حوزه کشاورزی توانسته‌اند در انواع محصولات مختلف کشاورزی بالاترین میزان تولید کشور را به خود اختصاص دهند.این استان جزو استان‌های پیشرو در حوزه تولید محصولات کشاورزی است.

 شهرستان جهرم یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است که اقلیم بسیار خاصی دارد. شهرستان جهرم دارای اقلیم گرم و خشک است ولی مرکبات و محصولات کشاورزی خاصی نیز در آن وجود دارد. برخی زمین‌ها کشاورزی در منطقه جهرم دارای میزان شوری و خشکی بسیار بالا و بعضی دارای خاک و آب شیرین هستند که بسته به اقلیم و منطقه آن‌ها متفاوت است.

قیمت بذر کینوا جهرم

اهمیت تولید محصول کینوا در جهرم

بذر کینوا یکی از گیاهان جدیدی است که حدود یک دهه است که به ایران وارد شده.  بذر کینوا توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در اختیار استان‌های مختلف و کشاورزان قرار گرفته است. افرادی که علاقمند هستند این محصول را کشت کنند، با این مجموعه در تماس بوده و قیمت فروش بذر کینوا را در شهرستان جهرم و سایر شهرستان‌های استان فارس استعلام نمایند.

 اما چرا بذر کینوا برای شهرستان جهرم بسیار مناسب است. بذر کینوا رقم تیتیکاکا جزو ارقامی است که بشدت به مناطق خشک و شور سازگاری دارد. درواقع شوری آب و خاکی که کینوا تحمل می‌کند تا EC13000 می باشد و این نشان‌دهنده این است که تاثیر شوری و خشکی بر روی این محصول بسیار پایین است.

در کنار این موضوع با توجه به این‌که جهرم جزو شهرستان‌هایی است که با مشکل شوری و خشکی در حال دست‌وپنجه نرم کردن است، کشاورزان این مناطق سعی می‌کنند محصولاتی کشت کنند که با شوری و خشکی سازگار باشد. همچنین در کنار این موضوع عملکرد خوبی داشته و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه باشد.

 بذر کینوا حدود حداقل چهار تا آب و  حد اکثر هفت دوره آبیاری نیاز دارد که باتوجه به شرایط بسیار خوب استان فارس عملکردهای حداقل دو تن و حداکثر پنج تن را توانسته است ثبت کند. کشاورزان علاقمند در استان جهرم که تمایل دارند روی این محصول کارکنند، می توانند، قیمت خرید فروش بذر کینوا را با کیفیت بسیار عالی همراه مشاوره از این مجموعه دریافت کنند.

قیمت بذر کینوا جهرم

آیا کشت بذر کینوا صرفه اقتصادی دارد؟

با توجه به بازار فروشی که کینوا در سطح کشور دارد از لحاظ اقتصادی برای کشاورزان استان فارس و بخصوص کشاورزان شهر جهرم بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. گیاه کینوا دوره رشد 100 روزه دارد و جزو محصولات زودبازده است. یعنی از زمان کاشت تا برداشت این محصول حدود 100 روز زمان نیاز است.

بعد از برداشت این محصول می‌توان آن را در بازار به قیمت دو تا سه برابر گندم و سایر غلات رایج در کشور به فروش رساند. بسته به نوع کیفیتی که کشاورز تولید کرده استف می‌توان بر روی محصول قیمت‌گذاری کرد.کشاورزانی که علاقمند هستند روی محصولات جدید مانند کینوا کار کنند، اما از بازار آن و ریسک فروش آن واهمه و ترس دارند، می‌توانند با شرکت‌های واسط کار کند.

به‌طور مثال شرکت توسعه تجارت ایلیا در حوزه کینوا یکی از پیشروترین شرکت‌های تخصصی در سطح کشور می باشد. شرکت توسعه تجارت سبز یا با ارائه بذرهای مرغوب و با کیفیت به صورت تضمینی به کشاورزان، آن‌ها را در امر تولید محصول یاری می‌کند. کشاورزان می‌توانند بذر کینوا را از این شرکت تحویل گرفته و تمامی خدمات مشاوره‌ای کاشت، داشت و برداشت را به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای مخصوص زمین و اقلیم خود دریافت نمایند.

بعد از دادن مشاوره و اقدام به کاشت مشاورین در تمام طول دوره کشت سه تا چهار ماه در کنار کشاورزان هستند و آن‌ها را در بحث تولید و افزایش کیفیت محصول یاری می کنند. درنهایت بعد از برداشت حرفه‌ای محصول طبق قرارداد خرید تضمینی کینوا که با کشاورزان بسته شده محصول را از کشاورزان سراسر کشور خریداری می کنند.

قیمت بذر کینوا جهرم

خرید تضمینی بذر کینوا در جهرم با قیمت مناسب

شرکت ایلیا بعد از خریداری محصول کینوا آن را به کارخانه فرآوری منتقل می‌کند. بعد از هفت مرحله فرآوری بسیار تخصصی و پیچیده روی محصول کینوا، دانه کینوا بسیار شیرین آماده ورود به بازار است. این مجموعه می‌تواند خریدهای تناژ و خرد کینوا را به صورت کیلویی حمایت و تامین نماید.

امروزه با توجه به افزایش هزینه‌های کشاورز و تحمیل هزینه‌های گزاف و قیمت فروش بالای کود و سم در بازار، کشاورزان تحت فشار هستند و لازم است کمی اقتصادی به مبحث تولید نگاه کنند.

کشاورزان باید دست به تولید محصولاتی بزنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و بسیار زودبازده باشد. کینوا و جو دوسر یکی از محصولاتی هستند که توسط این شرکت برای ترویج به کشاورزان ارائه می شود. قیمت خرید این محصول در بازار مناسب است و کشاورزان می‌توانند محصول خود را بعد از فرآوری توسط خود به بازار عرضه کنند، یاد برای کاهش ریسک خرید به شرکت های خریدار تحویل دهند.

 تولید و فروش محصول کینوا تجارتی آسان و زود بازده است. اما هر کسی در این حوزه موفق نمی شود. کشت کینوا و تولید آن دارای نکات بسیار مهمی است. در صورتی که این نکات به خوبی در تولید رعایت شوند می تواند به کشاورز 100 برابر سود بدهد و درصورتی که رعایت نشود می تواند سرمایه و وقت کشاورز را هدر دهد.

قیمت فروش بذر کینوا در جهرم

شرکت ایلیا با تحقیق و کشت در زمین هایی  در هکتارهای کم و بسیار زیاد توانسته است، چالش های کشت هر منطقه و تاریخ های دقیق کشت را بدست آورد. این مجموعه به این دلیل که یکی از بزرگترین خریداران کینوا در کشور  است، هیچ گاه محصول نامرغوب را از کشاورز نمی خرد و به کشاورزانی که عقد قرارداد می کند کمک می کند که بهترین محصولات را در استان خود تولید کنند.

لذا علاقمندان به حوزه کشت، فرآوری و تولید و عرضه محصول کینوا می‌توانند برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت فروش بذر کینوا در جهرم و سایر شهرستان‌های کشور و همچنین سرمایه‌گذاری‌های مختلف روی این محصول با این مجموعه در تماس باشند و بهترین خدمات مشاوره‌ای را در سطح کلان کشور دریافت نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *