خرید و فروش دانه کینوا سفید

قیمت دانه کینوا

جهت تهیه دانه کینوا سفید در مناطق مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید، بومی جنوب آمریکا است و از حدود 5000 سال قبل در منطقه آند آمریکای جنوبی، تولید می شود. دانه کینوا سفید غذای اصلی مردم این مناطق می باشد. از رشد بذر کینوا ، گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره تولید می شود. گیاه کینوا نیز پس از رسیدگی فیزیولوژیک، دانه هایی با ارزش غذایی بالا تولید می نماید. 

طیف رنگی وسیعی برای دانه کینوا در سراسر جهان وجود دارد. دانه کینوا سفید یکی از دانه های بازار پسند می باشد که نسبت به سایر رنگ ها، طعم مطلوب تری دارد. همچنین زمان کمتری برای پخت دانه کینوا سفید لازم است.برای خرید و فروش کینوا درجه یک مصرف کنندگان کینوا باید بتوانند محصول اصل و نامرغوب را تشخیص دهند و از مراجع معتبر کینوا را دریافت کنند.

دانه کینوا سفید به علت داشتن ترکیب کاملی از اسید آمینه های ضروری بدن انسان به خاویار گیاهی معروف است. دانه کینوا سفید فاقد گلوتن است و جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار، مانند گندم می باشد. که از این نظر برای بیماران سلیاکی و دیابتی اهمیت دارد.

سازمان فائو با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، دانه کینوا را مورد توجه قرار داد. در سال های اخیر، دانه کینوا سفید در بیش از 100 کشور جهان از جمله کشور ایران، تولید و مصرف می شود.  

همانطور که بیان شد، دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیعی است که رنگ های سفید و کرم تا قهوهای و سیاه را شامل می شود. دانه کینوا سفید خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن برای تمام گروه های سنی مفید می باشد. خرید و فروش کینوا با کیفیت عالی و محصولات فوق العاده کینوا در رنگ سفید را می توانید در این مجموعه در حجم های مختلف سفارش دهید.

کینوا

کاربرد دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید ارزش پروتئینی بالایی دارد و جایگزین مناسبی برای گوشت و پروتئین های حیوانی می باشد. به طور کلی میزان پروتئین موجود در دانه کینوا سفید دو برابر گندم و میزان مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد.

استفاده از دانه کینوا سفید در برنامه غذایی افراد مختلف از خردسالان تا سالمندان، هیچ محدودیتی ندارد. همچنین مصرف دانه کینوا برای زنان باردار و شیرده نیز بسیار مفید است. استفاده از دانه کینوا  سفید در تهیه فرنی برای خردسالان و کودکان، باعث غنی سازی آن می گردد. برای خرید فروش بهترین دانه کینوا سفید در کشور می توانید با بزرگترین تولید کننده کینوا در کشور ارتباط بگیرید و قیمت های بسیار عالی در سراسر کشور دریافت کنید.

دانه کینوا سفید به صورت تازه خوری، آبکش، کته و یا به صورت مخلوط با برنج، مصرف می شود. دانه کینوا سفید برای بهبود ارزش غذایی انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت، خورشت و انواع غذاهای ایرانی استفاده می شود.

آرد کینوا که از دانه کینوا سفید به دست می آید، برای غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک، پاستا، همبرگر و غنی سازی انواع غلات صبحانه، نیز به کار می رود.

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا سفید

در سال های اخیر بذر کینوا سفید در استان های مختلف ایران کشت شده و مصرف دانه کینوا و فرآورده های آن نیز افزایش یافته است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در ایران، آرد کینوا، دانه کینوا سفید و بذر آن را توزیع می نماید.

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک، برای تهیه دانه کینوا سفید و آرد کینوا، در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند.

جهت خرید و فروش دانه کینوا سفید، استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه درباره تولید و مصر دانه کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *