خرید آرد جو دوسر رژیمی

قیمت آرد کینوا

خرید و فروش آرد جو دوسر برای مصارف رژیمی در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است. این مجموعه همه محصولات و مشتقات جو دوسر را بالاترین کیفیت در سطح کشور عرضه می‌کند.

آرد جو دوسر

جو دوسر یکی از غلات پر طرفدار در سراسر دنیا است. جو دوسر ارزش‌های غذایی بالایی دارد و برای همه سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو دوسر بدون گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابت جنبه غذایی و دارویی دارد.فراوری و خرید آرد جو دو سر در این مجموعه صورت می گیرد.

آرد جو دوسر با دارا بودن املاح معدنی و ویتامین‌های بسیار غنی نیاز بدن را تا حد زیادی به قرص مولتی ویتامین بر طرف می‌کند. انواع رژیم‌ها باعث حذف و یا کم شدن برخی مواد غذایی در بدن می‌شود که در بلند مدت باعث بروز مشکلات و بیماری‌های مختلف می شود. آرد جو دوسر یکی از مواد غذایی پر طرفدار رژیم درمانگر‌ها است. به طور کلی کمتر فردی را می‌شناسیم که درگیر رژیم باشد اما از جو دوسر استفاده نکرده باشد.

خرید آرد جو دوسر

آرد جو دوسر در صنایع تبدیلی

آرد جو دوسر در تولید انواع کیک و شیرینی و نان‌های رژیمی استفاده می‌شود. این آرد در برابر سایر غلات ارزش‌های غذایی بالاتری دارد. کارخانه جات صنایع تبدیلی در سال‌های اخیر به شدت به دنبال تولید محصولات فراسودمند و غنی سازی محصولات هستند.

این کارخانه جات به دنبال خرید دانه و آرد جو دوسر با کیفیت بسیار مطلوب در حجم‌های تناژ می‌باشند. جو دوسر در ایران به صورت دامی و خوراکی وجود دارد. جو دوسر دامی کمی تلخ بوده و بسیار ریز تر و کوچکتر از جو دوسر خوراکی است.

جو دوسر خوراکی طعم شیرین و مطبوعی دارد. جو دوسر خوراکی بسیار نرم بوده و تایم پخت کمی دارد. این مجموعه آرد کامل جو دوسر را با کیفیت بسیار عالی به صورت بسته بندی های خرد و کیلویی و به صورت تناژ برای مصرف کارخانه جات صنایع تبدیلی فراوری و برای خرید و فروش در اختیار این صنایع قرار می‌دهد. امروزه مردم به شدت به دنبال استفاده از محصولات غذایی فرا سودمند هستند و جو دوسر یکی از محصولات پر استفاده در حوزه رژیمی می‌باشد.

خرید آرد جو دوسر

علت تنوع قیمت‌های خرید و فروش دانه و آرد جو دوسر در بازار ؟؟؟

برخی شرکت‌ها جو دوسر دامی را بسته بندی کرده و با قیمت‌های عجیب در بازار عرضه می‌کنند. جو دوسر دامی طعم تلخی دارد و به طبع آرد آن هم طعم تلخی دارد. دانه جو دوسر دامی بسیار کوچک بوده و برای مصارف پرک درصد افت بسیاری زیادی دارد. قیمت خرید دانه و آرد جو دوسر معمولا در بازار بسیار پایین است.

جو دوسر وارداتی که به صورت تناژ از کشورهای اروپایی وارد می‌شود در ایران بسته بندی می‌شود و به صورت کیلویی فروش می‌رود. دانه و آرد جو دوسر وارداتی بسیار گران قیمت بوده و به عنوان یک کالای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. معولا کارخانه جات صنایع تبدیلی و کارگاه های تولیدی نمی توانند از این محصول در تولید خود استفاده کنند.

زیرا این محصولات به صورت محدود به کشور وارد می شود و نمی توان بر روی تامین دائمی آن ها حساب کرد. همچنین میزانی که وارد کشور می شود برای مصارف خرده فروش است و قیمت های بسیار بالایی دارد. این موارد جزو عوامل محدود کننده برای کارخانه جات و مصرف کنندگان عمده است.

خرید آرد جو دوسر

خرید خرد و عمده آرد جو دوسر رژیمی در ایران

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای اولین بار در سطح کشور به تولید تناژ جو دوسر خوراکی با کیفیت بسیار عالی اقدام کرده است. جو دوسر تولیدی در این مجموعه بسیار درشت بوده و پوسته بسیار نازکی دارد که به راحتی جدا می شود.

این شرکت پتانسیل تولید با حجم 1000 تن در سال را دارد و انواع محصولات جو دوسر مانند دانه، سبوس، پرک، آرد جو دوسر را با بهترین کیفیت، طعم و آنالیز تولید می کند. کارخانه جات صنایع تبدیلی می توانند بدون کوچکترین دغدغه ای این محصول را در داخل کشور با بالاترین آنالیز استاندارد کیفی تهیه نمایند.

علاقه مندان به محصولات فراسودمند، اعم از شرکت های پخش، فروشگاه های ارگانیک و محصولات سالم و مشاوران تغذیه و باشگاه های بدن سازی، رژیم درمانی ها و بیمارستان ها می توانند در حجم های مختلف به صورت بسته بندی و فله دانه و آرد جو دوسر و سایر محصولات فراسودمند رژیمی را در این مجموعه خرید و فروش نمایند.

خرید آرد جو دوسر

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *