خرید پودر پروتئینی کینوا

کینوا برای ورزشکار

برای خرید پودر پروتئینی کینوا در سطح کل کشور می‌توانید با مجموعه ما در تماس باشید و یک خرید مطمئن و باکیفیت و قیمتی عالی داشته باشید.

پروتئین در چه مواد غذایی وجود دارد

وقتی اسم از پروتئین می‌آید ناخودآگاه یاد غذاهای گوشتی، لبنیات، غذهای دریایی و تخم مرغ می‌افتیم. ما می‌دانیم که همه این مواد پروتئین دارند اما ممکن است، مصرف زیاد این منابع برای افراد مشکل ساز باشد. گیاهی شگفت انگیز به نام کینوا وجود دارد که به خاطر داشتن میزان بسیار مناسب پروتئین به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است.

 در واقع سازمان خواروبار جهانی در سال 2013 کینوا را بخاطر پروتئین مناسب آن یک غذای کامل معرفی کرده است. کینوا گیاهی مقاوم است که قابلیت رشد در خاک های شور و فقیر را نیز دارد و می توان آن را در اکثر نقاط دنیا کشت کرد. در واقع کشت آن دو برابر گندم سودآوری دارد و به اقتصاد هم کمک زیادی می‌کند.  این مجموعه پودر پروتئینی کینوا را با کیفیت بسیار عالی در اختیار مصرف کنندگان و ورزشکاران قرار می دهد. علاقه مندان می توانند در این مجموعه انواع محصولات کینوا به خصوص پودر پروتئینی کینوا را خرید نمایند.

خواص تغذیه ای پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا سرشار از فیبر است تحقیقات نشان داده که مصرف مقدار کافی از فیبر باعث کاهش خطر ابتلا به یبوست، فشار خون بالا و کلسترول بالا می‌شود. کینوا را به عنوان سالم ترین غله دنیا معرفی کرده اند، این دانه طعمی مشابه برنج دارد و مانند برنج طبخ می‌شود.

کینوا ورزشکاران

خرید پودر پروتئینی کینوا و ورزشکار

با توجه به این که رژیم غذایی سالم در افراد ورزشکار، یکی از گام های مهم در رسیدن به سلامتی و تناسب اندام دلخواه است، باید حتما برای انتخاب وعده های غذایی خود تحقیق کنند و مواد غذایی مناسب و درستی را انتخاب کنند، کینوا و پودر پروتئینی کینوا با توجه به خواص بی‌شمار آن در داشتن پروتئین، فیبر، ویتامین ها و املاح معدنی گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکاران عزیز می‌باشد. البته در بازار منابع پروتئینی وجود دارد اما کینوا یک ماده غذایی خیلی سالم و دارای انرژی خوب و با قیمت مناسب می‌باشد که اکثر افراد جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند. 

این مجموعه پودر پروتئینی کینوا با بهترین کیفیت و بصورت کاملا استاندارد و بدون هرگونه سنگ ریزه و ناخالصی در اختیار علاقه مندانقرار می‌گیرد. شما می توانید  با مراجعه به سایت ما این محصول را سفارش داده و با اطمینان خاطر و قیمتی بسیار مناسب خرید کنید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *