قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک زاهدان

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

از کدام مرکز می‌توان دانه کینوا درجه یک در زاهدان تهیه نمود؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا درجه یک در کشور ، عرضه کننده چه محصولاتی است؟ قیمت دانه کینوا درجه یک را از کدام مرکز می‌توان استعلام کرد؟

مواد مغذی موجود در دانه کینوا

غلات از جمله ، گندم ، ذرت ، برنج و . . . نقش مهمی در رژیم غذایی انسان دارند . گندم  ، ذرت  ، برنج  ، جو  ، جو دوسر  ، چاودار  و سورگوم بیشترین میزان مصرف را در سراسر جهان دارند . دانه کینوا که در گروه شبه غلات قرار دارد ، دارای ارزش غذایی بالایی است .

مقایسه ترکیبات تغذیه ای دانه کینوا با غلات مذکور ، نشان دهنده غنی بودن  این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین ، لیپیدها و مواد معدنی ، نسبت به این غلات است . دانه کینوا جزو معدود دانه‌هایی است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . قیمت خرید و فروش دانه کینوا در زاهدان را می‌توانید به صورت فله و با استاندارد های لازم در این مجموعه مورد استعلام قرار دهید.

اسید‌های آمینه ضروری موجود در دانه غلات ناقص است و این دانه های از نظر اسید آمینه لیزین ، فقیر می‌باشند . 9 اسید آمینه ضروری برای انسان از جمله اسید آمینه لیزین در دانه کینوا به وفور یافت می‌شوند. با توجه به اینکه اسید های آمینه ، واحدهای سازنده پروتئین‌ها محسوب می‌شوند ، بنابراین دانه کینوا یک پروتئین کامل است .

همچنین املاح معدنی مفید از جمله منیزیم ، کلسیم ، آهن ، روی ، فیبر ، مس ، منگنز و ویتامین‌های B1 ، B2 ، B3 ، B6 و  ویتامین E از جمله مواد مفید دانه کینوا می‌باشند . همچنین دانه کینوا به علت داشتن ترکیباتی مانند فنل ها و فلاوونوئید ها ، دارای اثرات آنتی اکسیدانی است.

غذا کینوا

روش مصرف دانه کینوا

ارزش غذایی بالا و خوش هضم و سبک بودن دانه کینوا، باعث شده تا مصرف آن برای تمام گروه های سنی مفید باشد. مصرف دانه کینوا نه تنها مواد غذایی مفیدی را برای بدن فراهم می‌کند، بلکه هیچ عارضه چاقی به دنبال ندارد. و برای درمان یبوست، کاهش وزن، بیماری سلیاک، کنترل قند خون و سلامت دستگاه گوارش نیز بسیار مفید است.

برای مصرف دانه کینوا و استفاده از اثرات تغذیه ای آن ، این دانه به انواع غذاهای آبکی اعم از سوپ ، آش ، فرنی ، حلیم ، کتلت ، پاستا و غذاهای مختلفی اضافه می‌شود . برای خرید و فروش بهترین دانه کینوا در شهر‌های جنوبی به خصوص زاهدان با قیمت و کیفیتی بی نظیر می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

همچنین می‌تواند، به صورت مخلوط با برنج و پاستا طبخ یا به تنهایی مشابه برنج آبکش و یا کته شود . دانه کینوا را پس از پخت ، می توان به انواع سالاد اضافه کرد .

طعم ملایم و مشابه سایر غلات ، باعث می‌شود که اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف، تغییری در طعم اصلی آن غذا ایجاد نکند. بلکه ارزش غذایی آن را نیز بهبود ببخشد.

دانه کینوا رنگی

قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک زاهدان

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا درجه یک و تولید داخل را در زاهدان و سایر استان ها ، عرضه می‌نماید.

این مجموعه پس از تولید دانه کینوا در داخل کشور، دانه کینوا درجه یک را جمع آوری و برای اولین بار در ایران، به صورت صنعتی فرآوری می‌نماید. در پوسته دانه کینوا، ماده ای صابونی و تلخ مزه به نام ساپونین وجود دارد که باید قبل از مصرف ، طی فرآیند فرآوری ، جداسازی شود.

این مجموعه دانه کینوا درجه یک و فرآوری شده را که آماده به طبخ می‌باشد، به صورت بسته بندی و عمده در زاهدان و کلیه استان‌ها ، توزیع می‌کند . قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک را می توانید از ما استعلام نمایید .

مجموعه ما دانه کینوا درجه یک را با قیمت مناسب و به صورت عمده در تناژ بالا، در اختیار متقاضیان عزیز اعم از هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی قرار می‌دهد.

این مجموعه دانه کینوا درجه یک به رنگ‌های سفید، قرمز و سیاه و آرد کینوا را با قیمت مناسب، در زاهدان و دیگر نقاط کشور، عرضه می‌کند. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک، تهیه دانه کینوا درجه یک و آرد آن، با قیمت مناسب، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *