مرکز فروش برنج کینوا

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

در مرکز فروش برنج کینوا ، جهت تهیه برنج کینوا با کیفیت بالا و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف آن، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری برنج کینوا در کشور، تماس بگیرید.

معرفی برنج کینوا

برنج کینوا دانه ای بسیار مغذی است که از گیاهی به نام کینوا برداشت می شود. ظاهر گیاه کینوا مشابه علف هرز سلمه تره می باشد، اما گیاه کینوا گیاهی زراعی است که با هدف تولید دانه کشت می شود.  برنج کینوا به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد.

برنج کینوا از هزاران سال قبل تا به امروز، غذای اصلی مردم منطقه آند در جنوب آمریکا می باشد. کشورهای پرو و بولیوی که جزواین منطقه هستند، بزرگترین صادرکنندگان برنج کینوا می باشند.

سازمان فائو با همکاری کشورهای تولید کننده، سال 2013 را به نام سال بین المللی کینوا نامگذاری کرده است. این سازمان سایرکشورها را به کشت برنج کینوا و مصرف روزانه آن، توصیه نموده است.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان برنج کینوا را کشت و دانه های برداشت شده را برای مصارف غذایی و صنعتی به کار می برند. با معرفی برنج کینوا، مصرف آن در سبد غذایی خانواده های زیادی در سراسر جهان قرار گرفت.

کینوا

مواد غذایی موجود در برنج کینوا

برنج کینوا نوعی پروتئین گیاهی است که میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد. مصرف برنج کینوا، علاوه بر کمک به رشد طبیعی بدن، گرما و انرژی بدن را نیز حفظ می کند. همچنین مصرف برنج کینوا، نه تنها محدودیت سنی ندارد، بلکه برای تمام افراد بسیار مفید می باشد. این مجموعه مرکز فروش برنج کینوا در ایران است و باکیفیت ترین دانه کینوا ایرانی را عرضه می نماید.

برنج کینوا نشاسته ی سایر غلات و پروتئین حبوبات را دارد. همچنین سرعت هیدرولیز پروتئین های برنج کینوا توسط باکتری های دستگاه گوارشی نسبت به پروتئین های گندم بیشتر است. برنج کینوا، تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد.

کینوا

ارزش غذایی برنج کینوا

برنج کینوا، دارای املاح معدنی شامل آهن، فیبر، منیزیم، پتاسیم و روی، کلسیم، مس و آنتی اکسیدان می باشد. برنج کینوا دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین های  E، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.

یکی از مواد موجود در برنج کینوا، فیبر است که به صورت محلول و به مقدار زیاد یافت می شود. وجود فیبر بالا در برنج کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی، رشد میکروارگانیسم های مفید روده، کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و همچنین کاهش شاخص قند خون می گردند.

دانه کینوا

مرکز فروش برنج کینوا

همانطور که بیان شد، در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان برنج کینوا را کشت می کنند. و بسیاری از کشورها مصرف برنج کینوا ، در سبد غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر، کشت برنج کینوا در استان های مختلف ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید، خرید و فروش برنج کینوا در کشور، بذر و دانه مرغوب برنج کینوا را در استان های مختلف توزیع می نماید. و در زمینه ترویج کشت برنج کینوا در مناطق مختلف، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

کینوا

همکاری در مرکز فروش برنج کینوا

این مجموعه با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار برنج کینوا، و دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز، به دنبال تولید محصولی با کیفیت در داخل کشور، می باشد. مجموعه ما، به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری برنج کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را تولید و عرضه می نماید.

این مرکز برنج آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت بسته بندی با سایز های مختلف  و همچنین در تناژ بالا عرضه می کند. و آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه تهیه برنج و آرد کینوا در استان های مختلف کشور می باشد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش برنج کینوا در کشور و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *