بهترین قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد و خواص

کینوا

بهترین خواص دانه کینوا به دلیل وجود چه موادی است؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا را از کدام مرکز می‌توان استعلام نمود ؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را در مشهد عرضه می‌نماید ؟

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا

فعالیت های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی در دانه کینوا، مربوط به هیدروفیل (به عنوان مثال فنل ها، بتاسیانین ها) و لیپوفیلیک (به عنوان مثال اسیدهای چرب ، توکوفرول ها و کاروتنوئیدها) می‌باشد .

وجود این مواد مغذی در دانه کینوا، در کاهش خطر ابتلا به بیماریهای ناشی از استرس اکسیداتیو، به عنوان مثال سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و چاقی می‌تواند موثر باشد. تحقیقات نشان داده که نوشیدنی های تولید شده از دانه کینوا، نیز اثرات ضد دیابتی و ضد فشار خون دارند.

دانه کینوا غذایی موثر در پیشگیری از بیماری ها

بیماری شریان کرونری  که در اکثر کشورهای توسعه یافته و در کشورهای در حال توسعه به سرعت در حال رشد است، علل اصلی مرگ و میر می باشد.

رژیم های غذایی مناسب که شامل میوه سبزیجات و غلات کامل باشد می‌تواند در محافظت از قلب و عروق نقش داشته باشد.  در میان این غذاها، غلات و شبه غلات نقش مهمی دارند.

دانه کینوا شبه غله‌ای است که دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد. همچنین یک نمونه عالی از “غذای کاربردی” است، که به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف کمک می کند.

خواص عملکردی دانه کینوا مربوط به وجود فیبرها، مینرال‌ها، ویتامین‌ها، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان‌ها که در تغذیه انسان و به ویژه در حفاظت از غشای سلولی و بهبود عملکردهای عصبی نقش دارند، می‌باشد.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد کینوا را در مشهد و دیگر استان‌ها، می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را در مشهد و کلیه استان‌ها، عرضه می‌نماید.

این مجموعه محصولات خود را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا، در مشهد و سایر استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد.

مجموعه ما آماده همکاری با هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی را برای تامین دانه کینوا با قیمت مناسب و در تناژ بالا می‌باشد. 

جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا، با قیمت مناسب در مشهد و دیگر استان‌های کشور، می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت دانه کینوا را از این مرکز استعلام نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *