بازار دانه کینوا رنگی

کینوا

وضعیت بازار دانه کینوا سفید و رنگی در ایران چگونه است؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا رنگی تهیه نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه می نماید؟

وضعیت بازار دانه کینوا رنگی

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا در سال های اخیر مورد توجه قرار بگیرد . در ایران بازار کینوا به شدت در حال توسعه است و بسیاری از افراد علاقه مند به محصولات با ارزش غذایی بالا ، به دنبال استفاده از دانه کینوا می‌باشند .

با افزایش شناخت نسبت به دانه کینوا ، بازار دانه کینوا در ایران رونق خوبی داشته و پیش بینی می شود که در سال های آینده ، این روند نیز به صورت افزایشی ادامه یابد . این بازار کینوا رنگی می تواند برای رستوران های لوکس کشور دانه کینوا با کیفیتی را تامین نماید.

در بازار دانه کینوا در داخل کشور انواع دانه کینوا با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می گردد . انتخاب دانه کینوا تنها بر اساس قیمت پایین ، باعث دسترسی به دانه های نامرغوب و با کیفیت پایین می گردد .بنابراین لازم است که در این بازار ، دانه کینوا را براساس کیفیت و نوع روش فرآوری آن ، انتخاب نمایید . و تنها قیمت پایین آن مد نظر نباشد .

کینوا

همکاری در بازار دانه کینوا رنگی

این مجموعه با تولید و فراوری محصول کینوا در سطح کشور در تناژ های بالا تنها تولید کننده عمده محصول کینوا در کشور می باشد که قدرت باردهی به کارخانه جات صنایع تبدیلی را دارد. همچنین این شرکت با عقد قراردادبا شرکت ها، فروشگاه ها ، بیمارستان ها، انجمن های سلیاک، دیابت، و بیماری های خاص و باشگاه های بدنسازی و مشاوران تغذیه می تواند بهترین دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قراردهد.

تهیه دانه کینوا رنگی

همانطور که بیان گردید ، در بازار دانه کینوا انواع دانه کینوا رنگی و سفید عرضه می شود . البته بیشتر دانه های موجود در این بازار ، از نوع وارداتی و با قیمت بالا می باشد و دانه‌های کینوای تولید شده در داخل نیز متاسفانه کیفیت مناسبی ندارد .

مجموعه ما در استان‌های مختلف کشور ، بهترین دانه کینوا تولید شده را جمع آوری و سپس در کارخانه صنعتی ، این دانه ها را فراوری می نماید . این مجموعه دانه کینوا رنگی را تولید کرده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

البته دانه کینوا سفید به علت طعم و بازارپسندی ، مصرف بیشتری در بین افراد مختلف جامعه دارد . جهت تهیه دانه کینوا رنگی و سفید ، صورت عمده و در بسته بندی های مختلف ، با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . بازار دانه کینوا رنگی به نسبت کینوا سفید لوکس تر بوده و کینوا رنگی قیمت بالاتری نیز دارد.

مجموعه ما دانه کینوا رنگی و سفید را در سراسر کشور و در کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا رنگی

اگرچه دانه کینوا سفید به علت طعم مطلوب تر ، رنگ سفید و پخت سریع تر ، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد . اما دانه کینوا رنگی نیز دارای خواص مخصوص خود می باشد . تحقیقات انجام شده ، نشان داده است که در بین دانه کینوا سفید و رنگی ، دانه کینوا رنگی دارای خواص آنتی اکسیدانی بالاتری می باشد . در ایران بازار دانه کینوا رنگی رو به گسترش است و این مجموعه بهترین دانه کینوا رنگی ایرانی را با بهترین قیمت در سطح کشور عرضه می کند.

برخی از مواد از جمله فلاونوئیدها و پلی فنول ها ، دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که در دانه کینوا رنگی به مقدار بیشتری وجود دارند . وجود مواد با خاصیت آنتی اکسیدانی در دانه کینوا رنگی ، باعث شده که مصرف این دانه ها خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله بیماری‌های قلبی ، برخی از سرطان‌ها ، پارکینسون و پوکی استخوان را به شدت کاهش دهد .

علاوه بر این ، در بین دانه‌های کینوای رنگی دانه کینوا های قرمز علاوه بر موارد مذکور ، دارای رنگدانه هایی با خاصیت آنتی اکسیدانی از جمله بتاکسانتین ها و بتاسیانین ها می باشد . این مجموعه با پتانسیل بالایی که دارد می تواند در شهر های مختلف در حجم های تناژ بازار های کینوا سفید و رنگی را تامین نماید.

تحقیقات نشان داده است که وجود این مواد در دانه کینوا های قرمز ، اثرات آنتی اکسیدانی قدرتمندی در محافظت DNA در برابر آسیب اکسیداتیو و فراهم کردن خواص ضد سرطان ، به این دانه می بخشد .

بنابراین در صورت تمایل به مصرف دانه کینوا رنگی و استفاده از خواص آن ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *