قیمت کینوا رنگی با مجوزات بهداشتی

کینوا

 برای اطلاع از قیمت کینوا رنگی با مجوزات بهداشتی از طریق چه مراکزی می توان اقدام نمود؟ کدام مرکز کینوا رنگی را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک عرضه می کند؟

کینوا امروزه به یکی از مغذی ترین دانه ها تبدیل شده است. محصول سه رنگ از انواع اصلی کینوا می باشد که شامل کینوا قرمز، سیاه و سفید است. کینوا رنگی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. این قیمت ها ناشی از آیتم های تاثیرگذاری است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پر مصرف ترین محصول کینوا می باشد. دانه کینوا سفید به واسطه داشتن مدت زمان پخت کم و نداشتن طعم و مزه خاصی محبوبیت بالایی دارد. کینوا سفید به کینوا طلایی نیز معروف است. این محصول را می توان در حجم عمده و جزئی، به صورت فله خریداری نمود. کینوا فله سفید در انواع فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده کینوا قابل خریداری می باشد.

قیمت کینوا فله سفید با توجه به عواملی تعیین می شود. این عوامل و آیتم ها نقش بسیار زیادی در قیمت کینوا فله سفید دارند. از جمله این آیتم ها می توان به: کیفیت دانه ها، ایرانی یا وارداتی بودن دانه ها، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود. قیمت کینوا فله سفید ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه‌مندان جهت اطلاع از قیمت به روز کینوا فله سفید با مراکز فروش در ارتباط باشند.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی

با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه های اینترنتی یکی از مراکز خرید محسوب می شوند که بدون حضور در فروشگاه ها امکان خرید برای مصرف کنندگان فراهم شده است. در این فروشگاه ها کینوا نیز به عنوان یک شبه غله سرشار از ارزش غذایی به فروش می رسد.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی با توجه به کیفیت دانه ها (شامل درشتی دانه ها، یکدست بودن دانه ها، سالم بودن دانه و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و آفت زدگی، نبودن هیچ گونه شئ اضافی از جمله دانه سایر غلات، حشرات و موجودات اضافی و… می باشد.)، کشور سازنده(تولید داخلی یا تولید کشورهای خارجی باشد)، حجم خرید (خرید به صورت تناژ یا جزئی باشد)، نوع بسته بندی (به صورت فله یا بسته بندی باشد) و دیگر عوامل موثر تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی از طریق سایت فروشگاه ها اقدام کنید.

کینوا

خواص کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید است. کینوا سه رنگ فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که در بعضی از غلات وجود دارد و بعضی از افراد به این پروتئین حساسیت دارند. در صورت مصرف، سیستم گوارش بدن شان نسبت به گلوتن واکنش نشان می دهد و فرد دچار مشکلات گوارشی نظیر اسهال، درد های شکمی، نفخ، یبوست و … می شود.

این افراد به بیماری سلیاک مبتلا هستند و باید مواد غذایی فاقد گلوتن از جمله کینوا را مصرف نمایند. کینوا سه رنگ دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. این خواص شامل: مقادیر فراوانی پروتئین، فیبر، ویتامین B و ویتامین E، امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، منیزیوم، فسفر، روی، آهن، پتاسیم و‌ … می باشد.

مصرف کینوا سه رنگ همچنین باعث جلوگیری از انواع سرطان، پوکی استخوان در سالمندان، سلامت استخوان و دندان در بزرگسالان و جلوگیری تحلیل عضلانی و خستگی می شود. کینوا با دارا بودن مقادیر غنی از فیبر برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، بسیار توصیه می شود. فیبر موجود در کینوا باعث جلوگیری از پرخوری می شود و فرد را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. مصرف کینوا برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز توصیه می شود و جایگزین مناسبی برای برنج می باشد.

قیمت کینوا کیلویی قرمز و سیاه

کینوا قرمز و سیاه دو رنگ اصلی کینوا می باشند که دارای طعم و مزه خاصی هستند. انواع کینوا قرمز و سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و سالم باقی می مانند. دانه های قرمز و سیاه به صورت کیلویی نیز به مشتریان عرضه می شود. خرید کیلویی کینوا قرمز و سیاه این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که با توجه به حجم مورد نیازشان خرید انجام دهند.

برای خرید کیلویی کینوا قرمز و سیاه مراکز معتبر را انتخاب کنید. قیمت کینوا کیلویی قرمز و سیاه از قیمت کینوا به صورت بسته بندی کمتر است و برای مصرف کنندگان عمده به صرفه می باشد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت محصول، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، ایرانی یا وارداتی بودن دانه ها و … متغیر است. هزینه حمل و نقل و میزان عرضه و تقاضا  نیز در قیمت کینوا قرمز و سیاه کیلویی موثر است.

خرید کینوا کیلویی رنگی برای پخش و بسته بندی

با افزایش مصرف کینوا در ایران، شرکت های پخش و بسته بندی از جمله اصلی ترین خریداران عمده کینوا هستند. این مجموعه ها کینوا رنگی را به صورت کیلویی از مراکز فروش خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند و در بازار پخش می کنند.

این مجموعه ها برای خرید کینوا رنگی می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه همچنین کینوا را به صورت وارداتی نیز عرضه می کنند. عمده فروشی مجموعه ایلیا به صورت تناژ می باشد. این مجموعه این اطمینان را به شرکت های پخش و بسته بندی می دهد که کینوا رنگی را با کیفیت مرغوب و درجه یک و قیمت مناسب برای مشتریان عرضه کند.

این مجموعه همچنین آمادگی تامین بلند مدت و عقد قرارداد همکاری را دارد. شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کینوا کیلویی رنگی می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا

خرید کینوا در تهران و سایر شهر ها

کینوا در تهران و سایر شهرها به صورت عمده برای مشتریان عمده از جمله شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی عرضه می شود. خرید کینوا در تهران و سایر شهرها برای مصرف کنندگان جزئی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

علاقه مندان برای خرید کینوا و محصولات کینوا از طریق مراکز معتبر اقدام نمایند. امروزه با افزایش مصرف این دانه، سود جویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا غیرفراوری شده و ناسالم می کنند و سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازند.

تنوع قیمت کینوا در بازار ایران

کینوا در ایران دارای قیمت های متنوعی می باشد. این قیمت ها ناشی از عواملی همچون ایرانی یا خارجی بودن دانه کینوا می باشد. کینوا تولید شده در داخل ایران قیمتی پایین تر از انواع وارداتی می باشد. نوع مصرف و نوع کینوا در قیمت کینوا موثر است.

قیمت این محصول با توجه به نوع بسته بندی نیز متفاوت خواهد بود. کینوا بسته بندی شده گران تر از انواع فله می باشد. تنوع قیمت کینوا در بازار ایران همچنین به حجم خرید نیز مرتبط است. قیمت هر کیلوگرم کینوا به صورت عمده ارزان تر از هر کیلوگرم کینوا در مقادیر جزئی می باشد.

طرز پخت کینوا سه رنگ

دانه کینوا یک شبه غله و طعمی مشابه برنج، گندم و ذرت دارد. کینوا سه رنگ شامل کینوا قرمز، سیاه و ‌سفید می باشد. دانه سه رنگ کینوا با توجه به دارا بودن کینوا قرمز و سیاه شامل طعم خاصی است که مورد پسند همه افراد نیست. کینوا سه رنگ را به روش های مختلفی می توان پخت و مصرف نمود.

روش پخته، کته، آبکش، سرخ کرده، تازه خوری و در تمام غذاهای ایرانی و فرنگی می توان کینوا سه رنگ را افزود تا علاوه بر افزایش ارزش غذایی ماده غذایی، طعمی جدید و‌ نو را تولید کنند. کینوا سه رنگ در تمام سوپ ها، دسر ها، سالادها و خورشت ها به کار می رود.

تولید کینوا رنگی برای اولین بار در کشور

کینوا رنگی از چندین سال قبل به کشور ورود پیدا کرد و این دانه های ارزشمند در ایران نیز کشت شد. تولید کینوا رنگی برای اولین بار در کشور توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا انجام شد. این مجموعه در جهت اهداف جامعه و ترویج فرهنگ استفاده از مواد غذایی سالم و با ارزش غذایی فراوان، اقدام به تولید کینوا رنگی نمود. این شرکت، کینوا رنگی را با کیفیت درجه یک و مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید می کند. کینوا رنگی تولید شده توسط این مجموعه درشت است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

شرکت ایلیا به عنوان اولین تولید کننده کینوا رنگی در ایران، دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت است و ‌این محصول را به صورت عمده و جزئی برای مصرف کنندگان عرضه می کند. علاقه مندان جهت خرید این محصول می توانند از طریق سایت مجموعه ایلیا و یا شماره های موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

کینوا

ورود کینوا به صنعت غذایی کشور

به دنبال علاقه افراد جامعه به مصرف مواد غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، کینوا به عنوان یک دانه که جزو شبه غلات محسوب می شود، به صنعت غذایی کشور ورود کرد. ورود کینوا به صنعت غذایی کشور باعث تحول در کسب زندگی مردم و مصرف مواد غذایی فراسودمند می شود.

کینوا در انواع محصولات مختلفی همچون آرد کینوا، پرک کینوا و … در تولید بسیاری از محصولات غذایی به کار می رود. دانه کینوا فاقد گلوتن است. این دانه برای تولید انواع محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی بسیار موثر است و علاوه بر اینکه باعث تنوع غذایی این بیماران می شود، با مصرف منظم کینوا، بیماری این افراد نیز بهبود میابد. از جمله کاربرد های کینوا در صنعت غذایی کشور می توان به:

  •  تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • صنایع تولید ماکارونی و پاستا
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این کارخانه‌جات و مجموعه ها با خرید کینوا و به کاربردن کینوا در انواع محصولات غذایی ضمن افزایش ارزشمندی غذا، باعث افرایش  تقاضا و مشتریان خواهند شد.

استعلام قیمت کینوا رنگی با مجوزات بهداشتی

کینوا رنگی باید برای مصرف دارای مجوزات بهداشتی باشد. دارا بودن مجوز بهداشتی این اطمینان را می دهد‌ که کینوا رنگی در شرایط کاملا کنترل شده‌ تولید‌ و عرضه شده است. کینوا رنگی در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله عرضه می شود که قیمت ها باهم متفاوت هستند.‌ قیمت کینوا رنگی دارای نوسان است و قیمتی ثابت ندارد.

علاقه مندان برای استعلام قیمت کینوا رنگی با مجوزات بهداشتی می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه به واسطه تولید کننده مستقیم و وارد کننده مستقیم کینوا ارزان و‌ مقرون به صرفه می باشد.

مجموعه ایلیا سعی دارد قیمتی پایین را برای محصولات خود از جمله کینوا رنگی در نظر بگیرد تا اکثر افراد علاقه مند بتوانند این محصول را خریداری کرده و مصرف نمایند تا از خواص تغذیه ای فوق العاده کینوا رنگی بهره ببرند. جهت استعلام قیمت کینوا رنگی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را جویا شوید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *