سایت فروش کینوا رنگی

ماده غذایی کینوا

بزرگترین سایت فروش کینوا ،  انواع کینوا رنگی و سفید را باکیفیت بسیار بالا تولید و به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

سایت فروش کینوا رنگی و سفید

کینوا به‌طورکلی در دنیا دارای طیف رنگ های مختلفی است که به‌طورکلی در سه دسته رنگ سفید ،  قرمز و مشکی آن را دسته بندی می شود .  کینوا وارداتی که در بازار وجود دارد ،  دارای سه رنگ هست و به صورت مخلوط یا تک‌رنگ در بازار با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسد .

این مجموعه ،  جامع‌ترین سایت فروش کینوا سفید و رنگی در کشور می باشد که با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته است کینوا را تولید کند .  این شرکت کینوا را  تولید و در حجم های خرد و عمده در همه استان‌های کشور عرضه می کند .  

لذا علاقمندان ،  انجمن‌های سلیاک و دیابت ،   فروشگاه‌ها ،  هایپر مارکت‌ها ،  عطاری‌ها و همه افراد علاقمند به مصرف محصولات فراسودمند ،  می‌توانند برای تهیه کینوا رنگی و سفید در حجم‌های بسته‌بندی و حجم‌های تناژ ،  با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت با این مجموعه در تماس باشند .

کینوا

تولید کینوا در ایران

کینوا ایرانی توانسته در استان‌های مختلف کشت شود و سازگاری خوبی نشان دهد .  بهترین کینوا ایرانی که توانسته سازگاری خوبی با اقلیم ایران نشان دهد ،  کینوا سفید است .  

با توجه به این‌که استان‌های مختلف کینوا سفید را کشت و محصول بسیار قابل‌قبول و با استاندارد بالایی تولید کردن سطح زیر کشت کینوا سفید در ایران بسیار بالاست .   

این سایت برای اولین بار توانسته است ،  روی واریته های رنگی کینوا کار کند و کینوا رنگی در ایران تولید نمایند که سطح زیر کشت بسیار پایینی در ایران دارد و تخصصی زیر نظر این مجموعه تولید و خرید فروش می‌شود .  

کینوا

مقایسه کینوا رنگی و سفید

کینوا رنگی تفاوتی با کینوا سفید از لحاظ خاصیت و ویژگی ها و ارزش غذایی ندارد .   اما از لحاظ طرز پخت تفاوت‌های خاصی وجود دارد که نوع رنگی که شامل کینوا سفید ،  قرمز و سیاه است ،  تایم مدت زمان طولانی‌تری برای پخت نیاز دارد و همه پسند نیست و در غذاهای خاص استفاده می شود .  

کینوا رنگی به علت لوکس بودن آن در سالادهای مختلف بیشتر استفاده می‌شود ،  تا مانند برنج مورد استفاده همه غذاها و همه افراد قرار بگیرد .  اما کینوا سفید با توجه به این‌که طعم خاصی ندارد به صورت برنج در ساده‌ترین حالت طبخ می‌شود و می‌تواند در همه غذاهای ایرانی ،  فرنگی ،  سوپ ،  سالاد و دسر مورد استفاده قرار بگیرد و تایمی بسیار کمی برای پخت بین سه تا پنج دقیقه نیاز دارد .

همچنین از لحاظ بازارپسندی و سلیقه ذائقه افراد نوع سفید بیشتر مورد پسند سنین مختلف قرار گرفته و حتی کودکانی که بد غذایی می‌کنند ،  می‌توانند کینوا سفید را به راحتی مصرف کنند تغییر خاصی در طعم غذا ایجاد نمی‌کنند .  

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *