سفارش خرید کینوا رنگی و سفید ایرانی در اهواز

کینوا

سفارش خرید کینوا رنگی و سفید ایرانی در اهواز توسط کدام مراکز معتبر دریافت می شود؟ رشد و گسترش کشت کینوا در کشور مردم را بر آن برداشت که در جای جای استان‌ های دیگر تمایل به خرید کینوا سفید و رنگی توسعه یابد. در حالی‌ که تا قبل از آن خرید خود را از تهران یا سایر شهر های بزرگ انجام می دادند. اما خبر خوش این است که دیگر برای خرید این محصول می‌ توان به بازار خود استان مراجعه نمود و نیاز خود را مرتفع نمایید.

قیمت خرید کینوا رنگی

کینوا محصول رشته ‌کوه‌ های آند در آمریکای جنوبی است. با این حال طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا به دلیل مواد غذایی سرشار خود پیدا کرده است. کینوا رنگی در سه رنگ عمده سفید، قرمز و سیاه و با درصد مناسب و استاندارد با کیفیت مورد قبول از هر سه رنگ موجود می‌ باشد. ظاهر زیبای کینوا رنگی و بافت متفاوت آن نسبت به نمونه ‌های تک رنگ باعث مزیت و برتری آن شده است.

نادر بودن و مورد توجه قرار دادن کینوا رنگی نسبت به نمونه‌ های دیگر باعث قیمت بالا تر این محصول شده است. مزیت دیگر آن مدت زمان ماندگاری بالاتر نوع رنگی است. خواص یکسان کینوا در همه رنگ‌ها باعث گزینش بیشتر سرآشپز‌ها بر اساس ظاهر و رنگ دانه شده است.

هتل‌ ها، رستوران ‌ها و سالادبار ها بیشترین مصرف ‌کنندگان و خریداران کینوا رنگی را تشکیل داده است. این مجموعه ها به ‌طور عمده انواع وعده و میان‌ وعده خود را با آن طبخ می ‌نمایند. به ‌ترتیب در کینوا سفید، قرمز، سیاه و رنگی زمان پخت افزایش می ‌یابد. اما حفظ بافت و له و خرد نشدن و احساس طعم مطبوع کینوا رنگی باعث تمایل بیشتر افراد به آن شده است.

شرکت ‌های بسته ‌بندی محصول کینوا رنگی خود را در سایز های مختلف 300 تا 500 گرمی با قیمت ‌های مختلف برای مصرف‌ کنندگان عرضه می ‌دارند. حال آن ‌که برای خرید این محصول در بسته ‌بندی‌ های کوچک ‌تر و قیمت ‌هایی مناسب مصرف‌ کننده می‌ توان بدون صرف وقت و در کم ترین زمان ممکن با کارشناسان فروش شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید.

کینوا

قیمت فروش کینوا سفید

کینوا سفید در اصل پر‌مصرف ‌ترین نوع کینوا در جهان به شمار می ‌رود. کینوا سفید با پختی سریع نسبت به برنج ولی با ارزش تغذیه ای بالا تر می‌ تواند برای همه افراد در هر سنی مورد استفاده خانوار قرار گیرد. وجود فیبر و ویتامین B و آهن مورد استفاده در آن به کنترل اشتها شناخته شده و غذای مناسبی برای تناسب اندام می ‌باشد.

دانه کینوا در اصل شبه غلات بوده و حاوی روغن و کربو‌هیدرات و پروتئین می ‌باشد. در صورتی که پروتئین بیشتری دارد اما فاقد گلوتن می باشد. این خصوصیت آن ‌را مورد توجه بسیاری از افراد خصوصا کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند قرار داده است. بنابراین این افراد می ‌توانند دانه کینوا را در سبد غذایی خود جایگزین گندم و سایر غلات نمایند.

کینوا سفید با خواص سرشار خود می تواند باعث تقویت حافظه، درمان آنمی خون، مبارزه با انواع سرطان، مبارزه دیابت نوع 2، بهبود سلامت پوست، مو و … شده و پر خوری و چاقی افراد بکاهد. برای خرید این نوع پرطرفدار کینوا برای مصارف خانگی و تکی نمونه‌ هایی با سایز کوچک و برای مصرف‌ کننده عمده در حوزه دانه‌ های خوراکی، سالاد بارها، رستوران ‌ها، هتل‌ ها و … بسته‌ هایی با سایز بزرگ تر و قیمتی به مراتب پایین ‌تر مشتری پسند می ‌باشد. دانه کینوا سفید خود را با کیفیت و قیمتی استثنائی در بسته بندی ‌های مختلف و به صورت عمده و خرد می ‌توان از مجموعه ایلیا درخواست نمایید.

کینوا

کینوا بسته بندی و فله

ارزش غذایی سرشار و وجود پروتئین و آهن موجود در کینوا باعث جا باز کردن این محصول در سفره غذایی افراد شده است. این مهم سبب شده که کینوا در قیمت‌ هایی مناسب و بصورت بسته‌ بندی و فله ‌ای در داخل و خارج به همگان عرضه شود. در نهایت همه می توانند از ذینفعان این محصول پر‌بها باشند.

اگرچه عوامل متفاوتی بر قیمت نهایی محصول از جمله کیفیت دانه، کشت، شرایط بازار و نوسانات ارز و بازاریابی موثر است. همین موضوع باعث تفاوت قیمتی در شهرهای مختلف شود. اما خرید به‌ صورت فله ‌ای نسبت به نوع بسته ‌بندی شده برای مصرف‌ کنندگان مقرون به ‌صرفه بوده است. اکثر صنایع تبدیلی و غذایی برای صرفه‌ جویی در هزینه، کینوا مورد نیاز خود را به‌ صورت فله‌ ای و در تناژ بالا  سفارش خرید می ‌دهند.

نکته ‌ای که توجه به آن بسیار مهم‌ می ‌باشد این‌ است که کلیه عزیزان برای خرید این سوپر فود مغذی باید به کیفیت و ساپونین زدایی شدن کینوا خریداری شده خود دقت لازم را مبذول بدارند. قیمت پایین کینوا ممکن است به این دلیل باشد که ساپونین زدایی نشده و باعث ایجاد مسمومیت غذایی در افراد شود.

حال که کلیه موارد کینوا بسته‌ بندی و فله‌ ای را مرور کردیم باید یادآور شویم که با توجه به نوع رنگ و بسته‌ بندی قیمت متغیر بوده است. در نهایت خرید به‌ صورت فله ‌ای مناسب ‌تر می ‌باشد. دانه فرآوری شده و با کیفیت و قیمت مشتری پسند به هر دو صورت فله و بسته ‌بندی مورد نیاز مصرف‌ کننده خرد و کلان توسط سایت ایلیا عرضه می ‌شود.

کینوا

کینوا ایرانی و وارداتی

در ایران محصولاتی هستند که نسبت به بعضی آفات و بیماری‌ ها مقاوم می ‌گردند. اما نکته‌ خوشبینانه این است که کینوا هیچ نیازی به مقاوم سازی و افزودن مزیت جدیدی ندارد. به اصطلاح دیگر نیاز به ترا‌ریختگی برای کنترل آفات و بیماری ‌ها و افزایش باروری ندارد.

عملکرد بالاتر محصول کینوا ایرانی باعث تمایل کشاورز به کشت آن می‌ شود. محصول تولیدی نیز بعد از فصل برداشت بدون نیاز به انبار‌مانی و هزینه نگهداری بالا به دست مصرف ‌کننده می ‌رسد. این در حالی ‌است که نوع وارداتی برای تحمل انبار‌داری در گمرک و بنادر و شرایط متفاوت نگهداری باید از سموم و آفت کش بری آن استفاده نمود.

مصرف این مواد نگهدارنده در کیفیت نهایی محصول تاثیر‌گذار است. در صورتی ‌که برای کینوا ایرانی نیازی به زمان انبار‌مانی و استفاده از مواد نگهدارنده نیست. به‌علاوه سرعت جوانه ‌زنی و رشد گیاهچه در نوع ایرانی بالا ‌تر از نمونه وارداتی می ‌باشد.

زمان ‌بری کم دسترسی مصرف ‌کننده به کینوا ایرانی باعث برخورداری از کیفیت و تازگی محصول می شود. در نهایت طعم و مزه بهتری را باعث می ‌شود. همه این موارد و خرید از نوع ایرانی در اصل حمایت از داخل کشور بوده و باعث خروج ارز می ‌شود.

امید است که با حمایت از تولید ‌کننده داخلی علاوه بر کمک به کشاورز داخلی، صنایع پس از برداشت و فرآوری در کشور بهبود یافته است. در نهایت محصول با کیفیت‌ تری به خانه هر ایرانی وارد شود. مجموعه ایلیا برای تحقق این مهم و حمایت از کشاورز با کارشناسان مجرب و کارآزموده آماده خدمت‌ رسانی در تمامی مراحل کشت تا فرآوری به کلیه علاقه‌ مندان در هر زمینه می ‌باشد.

خرید انواع کینوا در اهواز

خرید کینوا در اهواز به دلیل مقوی و مغذی بودن انواع آن توسط مراکز خرید و فروش معتبر صورت می‌ گیرد. فروشگاه ‌ها و کلیه صنایع غذایی و صنایع مرتبط با آن برای خریدی عمده و با کیفیت و با حذف واسطه می ‌توانند به سراغ تولید‌ کننده رفته و از او مستقیما متناسب با نیاز خود خرید کنند. برای خریدی عمده و با کیفیت می‌توانید با کارشناسان فروش ارتباط گرفته و خرید نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *