انواع مصرف دانه کینوا برای کودکان

کینوا

برای اطلاع از انواع مصرف دانه کینوا برای کودکان و اطلاع از مراکز خرید و فروش دانه کینوا می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و کینوا مورد نظر خود را در شهر خود در حجم‌های مختلف دریافت نمایید.

دانه کینوا برای کودکان

دانه کینوا در حالت عادی ایجاد حساسیت نمی‌کند و می‌توانید از شیش ماهگی با مشورت و توصیه پزشک به رژیم‌غذایی کودک خود اضافه کنید. پیشنهاد می‌شود هرگاه تصمیم دارید ماده غذایی جدیدی به غذای کودک خود اضافه کنید با پزشک متخصص مشورت‌های لازمه را انجام دهید. دانه و برنج کینوا جز اولین مواد غذایی است که می‌توان به کودک داد و کودکان به آن علاقه نشان می‌دهند.

شما می‌توانید دانه کینوا را پخته و با موز و شیر پوره کنید و به کودکان ۶ تا ۸ ماهه بدهید.
دانه کینوا غنی از فیبر و آهن است و مقدار قابل توجهی منیزیم دارد. منیزیم ماده غذایی است که باعث می‌شود استخوان‌ها و دندان‌های ما جذب کلسیم بالاتر و‌ بهتری داشته باشند‌. این ویژگی برای کودکان در سن‌ رشد بسیار حائز اهمیت است.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

منیزیم ماده غذایی است که باعث می‌شود استخوان‌ها و دندان‌های ما جذب کلسیم بالاتر و‌ بهتری داشته باشند. این ویژگی برای کودکان در سن‌ رشد بسیار حائز اهمیت است.
کودکان همچنین انرژی برای بازی کردن نیاز دارند که پروتئین و کربوهیدرات موجود در دانه کینوا این انرژی مورد نیاز را برای کودک تأمین می‌کنند.

ویتامین‌های گروه B حالت شادابی ایجاد می‌کنند و پتاسیم موجود در دانه کینوا به منظم کار کردن قلب کمک می‌کند . این ویژگی‌ها برای کودکان که مدام در حال بازی و ورزش هستید بسیار مفید است. اما نکته قابل توجه در مورد این ماده غذایی این است که به دلیل خاصیت انرژی زایی بالایی که دارد باید در میزان مصرف آن توجه شود.

کینوا

کینوا برای تمام سنین

اگر در سنین بالاتر دانه کینوا را به رژیم غذایی کودک خود اضافه می‌کنید باید به نکاتی توجه کنید:
۱.دانه کینوا را به غذای مورد علاقه کودکان خود اضافه کنید، به طور مثال اگر به ماکارونی علاقه دارد به آن اضافه کنید تا به طعم آن به مرور عادت کند.

اگر در دفعات اول کودک شما مقاومت و بی‌علاقگی نشان داد نا امید نشده و در هفته‌های بعدی باز امتحان کنید و به کودک فرصت دهید تا به طعم آن عادت کند.

برای پختن و آماده کردن غذا از کودکان کمک بگیرید تا از خوردن آن لذت بیشتری ببرند.
دانه کینوا برای کودکان یک غذای ایده آل است و بسیار مقوی، تهیه آن برای مادران آسان است و زمان کمی می‌برد و درنهایت اطمینان کامل دارند که مواد غذایی سالم مورد نیاز کودک با بهترین کیفیت تأمین می‌شود.

عرضه و توزیع دانه کینوا برای کودکان

این مجموعه با تولید و ترویج کینوا در سطح کشور و احداث اولین کارخانه صنعتی فراوری کینوا توانسته است دانه‌های کینوا بسیار با کیفیتی را تولید کند که از لحاظ ارزش غذایی نیز قابل برابری با کینوا وارداتی باشد. انواع دانه کینوا ایرانی سفید و رنگی در حجم‌های مختلف در سراسر کشور قابل عرضه و توزیع می‌باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *