خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی اهواز

کینوا

جهت خرید و فروش دانه کینوا به صورت بسته بندی و فله در اهواز و دیگر مناطق کشور، می توانید با بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و عرضه دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا از گیاهی به همین نام که به خانواده تاج خروس تعلق دارد، بدست می آید. گیاه کینوا، گیاهی یکساله بهاره است که به منظور تولید دانه کینوا کشت می شود. البته برگ های جوان گیاه کینوا، به عنوان سبزی پخته و تازه نیز استفاده می شود.

دانه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است که دارای قدمتی چند هزارساله است. از حدود 5000 سال قبل تا به امروز غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می دهد. بیش از 66 طیف رنگی برای دانه کینوا در کشورهای مختلف بیان شده است

سه دسته اصلی برای دانه کینوا از نظر رنگ معرفی می شود که شامل رنگ های قرمز، سفید و سیاه می باشد. دانه کینوا در ایران به سه رنگ سفید، قرمز و سفید-قرمز وجود دارد. دانه کینوای سفید که و طعمی مشابه گندم و ذرت دارد برای طبخ در انواع غذاها مناسب است. مصرف شبه غله کینوا در ایران در حال گسترش روز افزون است و شهر های مختلف ایران میزان مصرف بالایی را در سال های اخیر نشان می دهند. دانه کینوا در اهواز به دلیل گرمای بالا دارای ماندگاری بالاتری است و افرادی که علاقه مند هستند کینوا را خرید فروش نمایند می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و دانه کینوا بسته بندی و فله را با قیمت بسیار عالی سفارش دهند.

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد، به گونه ای که به خاویار سبز معروف است. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، دانه کینوا را کشت می نمایند. و بسیاری از کشورها، دانه کینوا را در سبد غذایی خانوارهای خود قرار داده اند.

کینوا

ارزش غذایی و فروش دانه کینوا بسته بندی در اهواز

اهمیت غذایی دانه کینوا مربوط به ترکیب کامل اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان، پروتئین، ویتامین، املاح و آنتی اکسیدان موجود در آن می باشد. املاح منیزیم، منگنز، روی، مس، فیبر، کلسیم، فسفر، آهن در دانه کینوا زیاد و میزان سدیم آن پایین است. دانه کینوا بسته بندی با مجوزات و استانداردهای لازم را در اهواز می توانید در این سایت خرید فروش نمایید.

پروتئین موجود در دانه کینوا از نظر کمی و کیفی از دانه غلات متداول بهتر است. و تعادل اسیدآمینه ای مطلوب تری برای تغذیه انسان و دام، نسبت به دانه های گندم دارد. اسید آمینه لیزین در دانه کینوا به وفور وجود دارد که از مشخصه های اصلی دانه کینوا می باشد.

دانه کینوا دارای 9 اسیدآمینه است که لیست کامل اسیدآمینه های ضروری بدن انسان می باشد. مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی مفید برای تمام گروه های سنی می باشد.

کینوا

دانه کینوا دانه ای فاقد اثرات چاقی

یکی از معضلاتی که خانواده کودکان چاق با آن دست و پنجه نرم می کنند، اشتهای سیری ناپذیر این کودکان است. افزایش وزن غیر طبیعی در سنین پایین برای کودکان، باعث ایجاد انواع  بیماری ها در سنین بالاتر می شود.

مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی سرشار از مواد غذایی و فاقد اثرات چاق کنندگی، گزینه مناسبی برای این کودکان می باشد. دانه کینوا با داشتن مواد پروتئینی و نشاسته ای و انواع املاح معدنی،  نیاز های غذایی این گروه سنی را پاسخ می دهد.

دانه کینوا دارای سه درصد قند است و نشاسته آن بسیار زود هضم می باشد. گرانول های نشاسته موجود در دانه کینوا دو میکرو متر است و خیلی کوچک می باشد. بنابراین می تواند جایگزین نشاسته اصلاح شده شیمیایی شود و چاق کننده نیست. بهترین کینوا داخلی در اهواز بدون نیاز به شست و شو با کیفیت درجه یک و بسته بندی در این سایت خرید و فروش می شود.

همچنین دانه کینوا فیبر محلول بالایی دارد. فیبر های موجود در دانه کینوا باعث سیر زودرس می شود و از چاقی کودکان و افراد دیگر جلوگیری می کند.

خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی اهواز

دانه کینوا در پوسته خود حاوی ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین ماده ای گلیکوزید، صابونی و سمی است که طی فرآیند فرآوری باید جداسازی شود. مجموعه ما برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است.

این مجموعه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در اهواز و سایر نقاط کشور فعالیت می کند. و به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در اهواز و دیگر مناطق کشور،  دانه دانه کینوا را به صورت بسته بندی و فله عرضه می کند.

مجموعه ما دانه سفید و رنگی (قرمز و سیاه) کینوا را به صورت فله و در تناژ بالا و همچنین به صورت بسته بندی توزیع می کند. همچنین آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه توزیع دانه و آرد کینوا در اهواز و تمام نقاط کشور می باشد.

برای ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در اهواز ، تهیه دانه کینوا به صورت بسته بندی و فله و اطلاع از کلیه خدمات مجموعه ما، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *