سایت خرید آرد خالص کینوا

آرد کینوا

سایت خرید آرد خالص کینوا عرضه کننده انواع دانه و آرد خالص کینوا به صورت عمده و خرد با قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد .

بهترین سایت خرید آرد خالص کینوا

در صورتی که تمایل به خرید آرد خالص کینوا دارید ، می توانید از طریق این سایت خرید ، با مجموعه ما در ارتباط باشید . همچنین با برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ما علاوه بر تهیه آرد خالص کینوا از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه نیز می توانید بهره مند شوید .

آرد خالص کینوا توسط مجموعه ما در داخل کشور تولید می شود ، این ماده غذایی فاقد گلوتن و بسیار مغذی کاربردهای متفاوتی دارد .  انجمن‌های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات فری گلوتن و سالم ، مراکز تولید انواع فراورده های آردی ، رستوران ها و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند آرد خالص کینوا را به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

به علاوه آرد خالص کینوا بسته بندی شده در اختیار متقاضیان عزیز به صورت خرده فروشی نیز قرار می‌گیرد . برای تهیه این محصول کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه ارائه شده توسط این مجموعه نیز بهره مند شوید .

آرد کینوا

تولید آرد خالص کینوا از صفر تا صد در داخل کشور

به علت ارزش غذایی بالا و نداشتن گلوتن بسیاری از افراد به دنبال تهیه آرد خالص کینوا هستند . تا چند سال قبل دانه کینوا به صورت وارداتی با قیمت زیاد وارد کشور می گردید . به همین دلیل برای بسیاری از افراد قابل دسترس نبود .

این سایت خرید با همکاری کشاورزان عزیز ، جهت دسترسی تمام هموطنان عزیز به کینوا اقدام به تولید و فرآوری آن در داخل کشور نموده است . در حال حاضر در استان‌های مختلف کشور ، زیر نظر کارشناسان مجموعه ما تولید می‌شود و پس از فرآوری صنعتی توسط این مجموعه یا به صورت مستقیم عرضه شده و یا برای تولید آرد خالص کینوا و محصولات متفاوت دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

آرد خالص کینوا دارای کیفیت بالایی است و تمام مجوزها و استانداردهای لازم را دارد و در اختیار علاقه مندان عزیز در کلیه استان های کشور قرار می‌گیرد . تولید این محصول در داخل کشور علاوه بر اشتغال زایی ، باعث کاهش قیمت آن نسبت به نوع وارداتی گردیده است .

کینوا

تولید انواع فرآورده های آردی

آرد خالص کینوا منبعی غنی از تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن و منبع کامل از پروتئین است . فواید بسیار زیادی برای رشد و سلامت سلولهای بدن دارد . این ماده غذایی که سرشار از مواد معدنی ، ویتامین و دارای اسیدهای چرب غیر اشباع و غنی از فیبر است .

به علت فقدان گلوتن ، برای تولید انواع فراورده های آردی فری گلوتن مورد استفاده قرار می گیرد . از این نظر برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار مناسب است . همچنین شاخص گلیسمی پایین و قند کم این ماده غذایی می تواند برای بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ نیز بسیار مفید باشد . در این سایت خرید بهترین دانه و آرد کینوا را می توانید خرید کرده و مشاوره دریافت نمایید.

خالص کینوا به علت داشتن مواد غذایی زیاد برای کودکان ، زنان باردار و شیرده ، جوانان و نوجوانان و سالمندان نیز بسیار مفید است . تزیین ماده غذایی برای تولید انواع نان ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، کیک ، مافین ، کراکر ، دونات و دیگر فرآورده‌های آردی استفاده می‌شود .

آرد خالص کینوا را می‌توان به دیگر آرد ها نیز اضافه کرد تا مواد غذایی مفید آنها بهبود یابد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *