مرکز فروش کینوا سفید

کینوا

بزرگترین مرکز فروش کینوا در کشور ، انواع کینوا سفید و رنگی را در کلیه استان ها ، به صورت خرد و عمده و باکیفیت بالا و قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز فروش کینوا سفید در سراسر کشور

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش کینوا سفید و رنگی در کلیه استان های کشور ، فعالیت دارد . در واقع زیرنظر کارشناسان این مجموعه ، کینوا سفید در داخل کشور و در استان های مختلف کشت شده و تولید می شود .

کینوا را نظر رنگ انواع مختلفی دارد که در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه قرار می گیرند . کینوا سفید به علت بازار پسندی بیشتر و طعم بهتر ، سطح زیر کشت زیادتری در ایران دارد . همچنین بازار آن نیز رونق بیشتری از نوع رنگی دارد .

این مجموعه کینوا سفید را پس از سورتینگ مناسب و حذف مواد زاید مانند تخم علف های هرز و سنگریزه و بقایای گیاهی ، فرآوری می نماید . پس از فرآوری و حذف ساپونین از پوسته کینوا سفید ، این ماده غذایی مفید ، به صورت بسته بندی و عمده عرضه می شود .

مراکز پخش محصولات سالم و گلوتن فری ، بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و کلیه افراد علاقه مند به محصولات سالم ، برای تهیه کینوا سفید به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، میتوانند با ما تماس بگیرند .

این مجموعه برای این عزیزان خدمات ویژه ای ارائه می نماید .

کینوا

کینوا سفید غذایی- خوش هضم با طعم مطلوب

همانطور که بیان گردید ، کینوا سفید طعمی مشابه طعم غلات دارد و از نوع رنگی آن ، خوش طعم تر است . همچنین کینوا سفید نرم تر بوده و پخت سریع تری نسبت به کینوا رنگی دارد . به همین دلیل مصرف آن مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است . خرید و فروش کینوا سفید را می توانید در بالاترین کیفیت در بسته بندی خانگی و تناژ در این مجموعه انجام دهید.

کینوا سفید سرشار از مواد غذایی مفید است و تمام اسیدآمینه های ضروری برای سلامت انسان را دارد . بعلاوه سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، منگنز ، فیبر و پتاسیم می باشد . کینوا یک پروتئین کامل است که دارای انواع ویتامین های A ، E و B1  می باشد .

از کینوا سفید برای تهیه انواع غذاها مانند تهی انواع سالاد ، سوپ ، حلیم ، پاستا ، پیتزا ، کتلت و . . . استفاده می شود . همچنین کینوا سفید به صورت کته و آبکش نیز طبخ و مصرف می شود .

علاوه بر تهیه کینوا سفید ، انواع دستورهای پخت کینوا سفید را نیز می توانید از این مجموعه تهیه نمایید .

کینوا

اسید های آمینه دانه کینوا

دانه کینوا علاوه بر اسید های آمینه ضروری ، اسیدهای آمینه دیگری نیز دارد . دیگر اسید های آمینه موجود در دانه کینوا که در سایر غلات کمیاب هستند ،عبارتند از: اسید آسپارتیک ، گلوتامیک اسید ، سیستئین ، سرین و تیروزین . برای خرید فروش کینوا سفید و رنگی می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

اسید آپارتیک عملکرد کبد را بهبود می بخشد و برای حفظ سیستم قلبی عروقی ضروری است . گلوتامیک اسید ، در تولید انرژی برای مغز و پدیده های مهمی مانند یادگیری ، حافظه و انعطاف پذیری عصبی نقش دارد .

 سیستئین اتصال به فلزات سنگین و تسهیل در از بین بردن آنها علاوه بر از بین بردن رادیکالهای آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن ، از کبد محافظت می نماید .

سرین ، مرطوب کننده طبیعی و قوی می باشد . خاصیت ضد استرس ، نقش اساسی و مهمی است که اسید آمینه تیروزین دارد و همچنین در کاهش افسردگی و اضطراب نیز نقش دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *