خرید فروش کینوا ایرانی

قیمت دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا ایرانی ، پس از تولید کینوا ایرانی در استان های مختلف و فرآوری صنعتی این دانه ، کینوا ایرانی را باکیفیت بالا و قیمت پایین تر از نوع وارداتی عرضه می نماید .

خرید و فروش کینوا ایرانی

کینوا ایرانی را می‌توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، از این مجموعه که بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور از خریداری نمایید . کینوا ایرانی یکی از واریته‌های کینوا است که قابلیت کشت و سازگاری با اقلیم ایران را داشته و درحال حاضر در استان‌های مختلف کشور در حال تولید می باشد .

کینوا ایرانی زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور کشت شده و تولید می شود . همچنین نه‌تنها از لحاظ آنالیزهای استاندارد با نمونه‌های وارداتی برابری می کند ، بلکه برخی از مواد آن ازجمله فیبر ، آهن و کلسیم آن میزان بالاتری نسبت به نوع وارداتی را نشان می دهد . خرید فروش کینوا ایرانی با بهترین کیفیت و آنالیز در این مجموعه انجام می شود.

کینوا ایرانی قابلیت خرید و فروش در کلیه استان‌های کشور را دارد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و هایپرمارکت‌ها می‌توانند کینوا ایرانی را به صورت تناژ و با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایند .

برای این منظور در هر استانی که هستید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا

تولید انواع محصولات کینوا در ایران

این مجموعه پس از تولید و فرآوری کینوا ایرانی ، علاوه بر عرضه و خرید و فروش مستقیم دانه های کینوا ایرانی ، انواع مختلفی از محصولات را نیز از این دانه ها تولید می نماید . آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا که فاقد گلوتن هستند و برای مصارف مختلف و تولید انواع نان ، فرنی  ، کیک ، مافین و  . . . به کار می روند .

انواع ادویه کینوا که شامل ادویه پاپریکا- کینوا و ادویه معمولی کینوا است نیز از دیگر محصولات تولید شده در این مجموعه است که در سراسر کشور عرضه می گردند . دیگر محصولات کینوا تولید شده در این مجموعه شامل سویق کینوا ، اسنک کینوا ، ماسک کینوا و انواع دانه های سفید و رنگی کینوا است .

تمام این محصولات استانداردها و مجوزات لازم را داشته و به صورت خرد و عمده در تناژ بالا ، با قیمت مناسب در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . در صورتی که تمایل به تهیه این محصولات دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

مقایسه کینوا و برنج قهوه ای

کینوا و برنج قهوه ای دو ماده غذایی مفید برای سلامت انسان می باشند . در صورتی که تمایل به مصرف آن ها در برنامه غذایی خود دارید و برای انتخاب یکی از آن ها دچار تردید هستید ، خواند این مطلب می تواند به شما کمک نماید .

برنج قهوه‌ای و کینوا از منظر محتوای کالری تقریبا مشابه هستند . از نظر کربوهیدراتی هم کینوا کمی پایین‌تر از برنج قهوه‌ای قرار می‌گیرد . کینوا دارای قند کمی است و گرانول های نشاسته کوچک آن هضم سریعی دارند ، به همین دلیل به صورت چربی ذخیره نمی شوند . برای خرید فروش فله کینوا ایرانی می توانید با کارشناسان این مجموعه در سراسر کشور ارتباط بگیرید.

از نظر میزان پروتئین و فیبر ، کینوا نسبت به برنج قهوه‌ای بسیار غنی تر است . و همین ویژگی کینوا را به یکی از گزینه‌های مغذی و سیرکننده تبدیل می کند . بنابراین مصرف کینوا برای کاهش وزن نیز بسیار مناسب است .

لازم به ذکر که کینوا جزء معدود دانه های گیاهی است که تمام 9 اسید آمینه ضروری برای بدن را دارد . کینوا با داشتن میزان فیبر و پروتئین بالا و کالری کمتر به برنج قهوه ای غذایی سبک و مناسب برای تمام سنین محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *