مرکز فروش محصولات کینوا

محصولات کینوا

در مرکز فروش محصولات کینوا جهت تهیه انواع دانه سفید و رنگی کینوا، آرد کینوا، بذر کینوا و اطلاع از نحوه تولید و مصرف انواع محصولات کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش محصولات کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی محصولات کینوا

گیاه زراعی کینوا، متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است. این گیاه بومی جنوب آمریکا است و از هزاران سال قبل برای تولید انواع محصولات کینوا، در این منطقه مورد کشت و کار قرار گرفته است. هدف اصلی از کشت گیاه کینوا تولید انواع دانه کینوا است که مصرف غذایی و صنعتی دارند.

کینوا

آرد کینوا

محصولات کینوا از فرآوری دانه کینوا و همچنین از آرد کینوا تولید می شوند. دانه کینوا که از مهمترین محصولات کینوا است، برای تهیه انواع خورشت ها، سوپ، سالاد، آش، آبگوشت، و … به کار می رود. در این مرکز فروش انواع محصولات دانه کینوا با کیفیت های بی نظیر ارائه می گردد.

از دیگر محصولات کینوا، آرد آن می باشد. آرد کینوا برای تولید انواع پاستا، همبرگر، انواع نان، کیک، بیسکویت و… مورد مصرف قرار می گیرد. ارزش غذایی بالای موجود در دانه کینوا باعث شده تا محصولات کینوا نیز، دارای مواد مغذی زیادی باشند.

آرد کینوا

پرک کینوا

از دیگر محصولات کینوا می توان به پرک کینوا اشاره کرد. پرک کینوا از دانه پهن شده کینوا به دست می آید. پرک کینوا برای تولید غلات صبحانه سرد و گرم و به همراه شیر استفاده می شود. همچنین پرک کینوا برای تهیه حلیم و آش و آبگوشت نیز مورد مصرف قرار می گیرد.

عــلاوه بــر انواع محصولات کینوا که از دانه آن به دست می آیند، کاه و کلــش و همچنیــن علوفــه ســبز  گیاه کینوا، نیــز بــرای دام و طیــور قابــل اســتفاده می باشند.

برنج کینوا

ارزش غذایی محصولات کینوا

محصولات کینوا، منبع غنی از پروتئین، املاح مفید و انواع ویتامین ها می باشند. همچنین دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه، دارای کلسیم، فسفر و آهن بالا و سدیم پایین می باشند.  پروتئین موجود در انواع محصولات کینوا از نظر کمی و کیفی بهتر از محصولات تولید شده از غلات متداول مانند گندم می باشد.

همچنین محصولات کینوا، تعادل اسیدآمینه بهتری نسبت به محصولات حاصل از دانه گندم دارند. استفاده از محصولات کینوا به دلیل وجود مقدار کم نشاسته و همچنین وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک، فاقد اثر چاق کنندگی می باشد.

دانه کینوا

محصولات کینوا حاوی ویتامین های B2، B6، E و ویتامین  C هستند. املاح معدنی موجود در محصولات کینوا اعم از فیبر، آهن، منگنز، روی، فسفر، کلسیم، پتاسیم و مس است که نسبت به محصولات گندم، جو و ذرت بیشتر می باشد.

همچنین اسیدآمینه لیزین در محصولات کینوا به وفور یافت می شود، در حالی که گندم از این نظر فقیر است.  میزان آنتی اکسیدان های موجود در محصولات کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه بیشتر است.

محصولات کینوا ارزش پروتئینی بالایی دارند و به عنوان جایگزینی مناسب برای گوشت و پروتئین های حیوانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی میزان پروتئین موجود در محصولات کینوا دو برابر گندم و میزان مواد معدنی موجود در آن ها، سه برابر گندم می باشد.

محصولات کینوا

مرکز فروش محصولات کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت کرده و انواع محصولات کینوا را مصرف می نمایند. در سال های اخیر، در استان های مختلف ایران نیز، خرید و فروش محصولات کینوا افزایش یافته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید، خرید و فروش محصولات کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، و دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز، تولید محصولات کینوا را در استان های مختلف، ترویج می دهد.

کینوا

همکاری در مرکز فروش محصولات کینوا

همچنین به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید، رنگی ، آرد کینوا و انواع محصولات کینوا را تولید و عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه انواع محصولات کینوا در تناژ بالا می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با تهیه دانه و آرد مرغوب کینوا، در زمینه تولید محصولات کینوا پیشرو باشند.

جهت تهیه انواع محصولات کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز فروش محصولات کینوا در کشور، در ارتباط باشید. و علاوه بر تهیه محصولات کینوا باکیفیت بالا، در زمینه تولید و مصرف این محصولات مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *