بازار دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

جهت بررسی وضعیت بازار دانه کینوا و آرد کینوا ،  می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه و آرد کینوا در کشور ،  در ارتباط باشید.

معرفی دانه و آرد کینوا

دانه کینوا شبه غله ای روغنی است که به علت ارزش غذایی بالا به خاویار گیاهی و مولتی ویتامین معروف می باشد . دانه کینوا غنی از پروتئین است و به عنوان پروتئین کامل شناخته می شود . میزان پروتئین موجود در دانه کینوا ،  دو برابر گندم و نصف گوشت می باشد .

همچنین همه 9 اسید آمینه ضروری برای انسان را دارد . به علاوه دانه کینوا به علت داشتن ترکیبات فنلی دارای اثرات آنتی اکسیدانی بالایی می باشد . دانه کینوا دارای املاح معدنی مفیدی همچون کلسیم ،  منیزیم ،  فیبر ،  روی و آهن می باشد.

آرد کینوا

دانه کینوا فاقد گلوتن

همچنین این دانه ها فاقد گلوتن می باشد . از دانه کینوا برای تولید آرد کینوا استفاده می شود . آرد کینوا نیز تمام خواص مربوط به دانه کینوا را دارند . عاری بودن آرد کینوا از پروتئین گلوتن ،  باعث اهمیت ویژه آن برای تولید فرآورده های آردی برای بیماران مبتلا به سلیاک می باشد.

همچنین آرد کینوا با داشتن مواد مغذی بسیار ،  برای غنی سازی آرد گندم و سایر غلات استفاده می شود . شاخص گلیسمی آرد گندم خالص یا سفید و محصولات آنها به مراتب بیشتر از دانه‌های کامل جوی دوسر ،  برنج ،  ذرت و آرد کینوا است .

و برای سلامتی انسان خطر ساز می باشد . همچنین آرد سفید و نرم گندم ،  در صورت استفاده هر روز ،  باعث ایجاد مواد چسبنده در روده و یبوست در انسان می گردد.

آرد کینوا علاوه بر داشتن شاخص گلیسمی پایین ،  مقدار فیبر بالایی دارد که به سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی می نماید.

کینوا

مینرال های موجود در دانه کینوا

همانطور که بیان گردید ،  دانه کینوا علاوه بر داشتن پروتئین ،  ویتامین و اسید ها آمنیه دارای مواد معدنی مفیدی نیز است که در ادامه ذکر می شود.بازار دانه و آرد کینوا توانسته است تنوع محصول فوق العاده را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

آهن دانه کینوا ،  ماده معدنی مورد نیاز برای ساختن گلبول های قرمز  ،  متابولیسم عضلات و یکپارچگی بافت همبند  ،  رشد عصبی ،  رشد بدنی ،  عملکرد سلول و سنتز هورمون است.

ارزش غذایی دانه و آرد کینوا

منگنز  ،  ماده معدنی است که در متابولیسم کربوهیدرات  ،  اسید آمینه  ،  کلسترول و گلوکز دخیل است . منگنز همچنین از تشکیل استخوان ها ،  تولید مثل و عملکرد سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کند . و با رادیکال های آزاد که در ایجاد بیماری نقش دارند ،  مبارزه می کند.

مس ،  ماده معدنی در تولید انرژی  ،  متابولیسم آهن و سنتز بافت همبند و انتقال دهنده های عصبی است . آهن ،  منگنز ،  مس و منیزیم از جمله مینرال های موجد در دانه کینوا هستند.

منیزیم ،  ماده معدنی مورد نیاز برای سنتز مواد ژنتیکی و پروتئی  ،  رشد ساختاری استخوان و تولید انرژی است . منیزیم همچنین به کنترل فشار خون و قند خون کمک می کند . و کلسیم و پتاسیم را از طریق غشای سلولی منتقل می کند ،  که برای تنظیم ریتم قلب ،  هدایت تکانه عصبی و انقباض عضلات بسیار مهم است.

دانه کینوا

بازار دانه کینوا و آرد

در سال های اخیر ،  کشت بذر کینوا و تولید دانه و آرد آن ،  رد مناطق مختلف کشور افزایش یافته است . به دنبال آن ،   بازار خرید و فروش دانه و آرد کینوا نیز رونق خوبی دارد.

جهت اطلاع از وضعیت بازار دانه کینوا و آرد آن ،  می توانید با ما تماس بگیرید . این مجموعه با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه و آرد کینوا در کشور ،  راه اندازی شده است .

مجموعه ما ،  پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا ،  برای اولین بار در ایران ،  اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است . دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا ،  در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا ،  در استان های مختلف ،  عرضه می گردد.

کینوا

همکاری در بازار دانه و آرد کینوا

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا می باشد . دانه مرغوب و باکیفیت کینوا و آرد آن ،  در تناژ بالا و به صورت عمده ،  در اختیار هتل ها ،  رستوران ها ،  باشگاه ها ،  بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند ،  می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

جهت اطلاع از بازار دانه کینوا و آرد آن ،  تهیه بذر ،  دانه و آرد باکیفیت کینوا ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *