نحوه کشت بذر کینوا قوه نامیه بالا

بذر کینوا فله

نحوه کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا چگونه است ؟ از چه مرکزی بذر کینوا با درصد خلوص و قوه نامیه بالا میتوان تهیه نمود؟ نحوه کشت بذر کینوا در ایران، به چه صورت انجام می شود؟ آیا پس از تولید دانه کینوا، امکان خرید و فروش آن به صورت تضمینی وجود دارد؟

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا نسبتاً جدید است که در سال‌های اخیر، کشت آن در استان‌های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است. هدف اصلی از کشت بذر کینوا تولید دانه‌های بسیار مغذی و با ارزش غذایی بالا می باشد. دانه کینوا سرشار از پروتئین و دارای اسید آمینه ضروری برای انسان می باشد. به همین دلیل به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است.

 دانه کینوا سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B ، آنتی اکسیدان، املاح معدنی مفید؛ مانند: کلسیم، منیزیم، آهن، مس، روی، فیبر و غیره می باشد. به همین دلیل به دانه کینوا خاویار گیاهی می‌گویند. علاوه بر مصارف غذایی و صنعتی دانه کینوا، برگ های گیاه کینوا نیز به صورت سبزی مانند اسفناج مصرف می شوند.

همچنین علوفه کینوا و دانه‌های آن برای تغذیه دام و طیور به کار می روند. انتخاب انتخاب بذر کینوا با قوه نامیه بالا تاثیر بسیار مهمی در تولید محصولی با عملکرد زراعی مطلوب دارد. با توجه به جدید بودن بذر کینوا در کشور، تهیه بذر کینوا با قوه نامیه بالا، باید از مراکز معتبر و متخصص در این زمینه انجام پذیرد.

 کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا و با مدیریت زراعی صحیح تا دو برابر گندم سود آوری دارد.

خرید فروش بذر کرمان

نحوه کشت بذر کینوا

همانطور که بیان گردید در اولین گام برای تحت تولید محصولی با عملکرد بالا لازم است که بذر کینوا با قوه نامیه و درصد خلوص بالا را تهیه گردد. به علاوه اطلاع از نحوه صحیح کشت بذر کینوا نیز بسیار حائز اهمیت است.

مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف کشور، با همکاری کشاورزان عزیز دارد. این مجموعه درباره نحوه کشت بذر کینوا، در کلیه استان ها مشاوره رایگان ارائه می دهد. با توجه به اینکه بذر کینوا بسیار ریز است، کشت آن مشابه گیاهانی مانند شبدر و کلزا بصورت سطحی و در عمق یک تا ۲ سانتی متر انجام می شود.

بذر کینوا

آبیاری و عملکرد بذر کینوا با قوه نامیه بالا

کشت بذر کینوا به صورت دست پاش یا مکانیزه با استفاده از دستگاه پنوماتیک غلات انجام می پذیرد. 8 تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا، برای هر هکتار محصولی با عملکرد مناسب تولید می‌کند. ۵ تا ۷ نوبت آبیاری، به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیز نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می نماید.

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا با قوه نامیه بالا، علاوه بر انتخاب بذر با قوه نامیه بالا، مدیریت زراعی مناسب اهمیت زیادی دارد. انتخاب تاریخ کشت صحیح بر اساس اقلیم هر منطقه، تاثیر مهمی بر درصد سبز و عملکرد نهایی محصول می گذارد.

 برای این منظور نیز می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت کنید. حداقل عملکرد بذر کینوا 2 و حداکثر 5.5 تن در هکتار می باشد. کنترل علف های هرز در رابطه با کشت بذر کینوا و گیاه کینوا دارای اهمیت زیادی است.

بذر کینوا

تهیه بذر کینوا قوه نامیه بالا

انتخاب بذر مناسب اولین گام برای تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا و دارای کیفیت، می باشد. با توجه به سودآوری قابل توجه کشت بذر کینوا، در سال های اخیر کشت بذر کینوا در ایران مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا با قوه نامیه بالا، را توزیع می کند. از اهداف مهم این مجموعه، ترویج کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و بومی سازی تولید بذر کینوا در ایران می باشد.

بذر کینوا

خرید فروش بذر کینوا با قوه نامیه بالا

این مجموعه، پس از عقد قرارداد و توزیع بذرهای مرغوب کینوا، محصولی نهایی را به صورت کاملاً تضمینی، خرید و فروش می کند. جهت خرید و فروش بذر کینوا با قوه نامیه بالا و خرید و فروش تضمینی محصول خود، می توانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین از مشاوره رایگان  ارائه شده توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، بهره مند شوید. این مجموعه کشت بذر کینوا در اغلب نقاط کشور، را با همکاری کشاورزان عزیز تجربه کرده است. و اطلاعات جامعی درباره کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور دارد. جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *