مرکز خرید دانه کینوا بدون ساپونین

کینوا سه رنگ

بزرگترین مرکز مرکز خرید دانه کینوا بدون ساپونین ، دانه و آرد کینوا بدون ساپونین و فرآوری شده را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در کشور عرضه می کند.

معرفی دانه کینوا

از حدود 5000 سال قبل مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی دانه کینوا را به عنوان غذای اصلی ، مورد استفاده قرار می دهند . ارزش غذایی بالای این دانه یاعث شده که به آن لقب خاویار گیاهی را بدهند .

سال 2013 سازمان فائو ، با هدف مبارزه با فقر و گرسنگی و تامین امنیت غذایی مردم جهان ، دانه کینوا را به جهان معرفی نمود . این سازمان با توجه به ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، رشد گیاه کینوا در شرایط سخت و اهمیت اقتصادی دانه کینوا ، سال 2013 را به نام «سال بین المللی کینوا» نامگذاری کرد.

از آن پس کشورهای زیادی از جمله ایران ، به کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا پرداختند . در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان از جمله استان های مختلف ایران ، دانه کینوا را تولید می کنند.

کینوا

تنوع غذایی دانه کینوا بدون ساپونین

دانه کینوا به عنوان جایگزین برنج ، برای تولید سوپ ، سالاد ، انواع خورشت ها ، غذای کودک و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس به کار می رود . همچین از دانه کینوا آرد کینوا تولید می شود که برای تهیه انواع نان غنی شده ، انواع غلات صبحانه ، پاستا ، نودل ، کیک ، بیسکویت و فرآورده های آردی به کار می رود. خرید کینوا بدون ساپونین در این مجموعه زیر نظر مشاورین و متخصصان به همراه انواع دستور پخت عرضه می شود.

همچنین با اضافه کردن دانه کینوا به اغلب غذاها ، می توان ارزش غذایی آن را افزایش داد . اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف ، تأثیری بر طعم اصلی آن ها نمی گذارد . زیرا طعم دانه کینوا مشابه غلاتی همچون ذرت و گندم است.

کینوا

ضرورت حذف ساپونین و خرید کینوا بدون ساپونین

ساپونین ماده ای صابونی و گلیکوزیدی است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد . این ماده که در صورت مصرف ، باعث همولیز گلبو های قرمز خون می شود ، باید قبل از مصرق دانه از آن جداسازی شود . این عمل طی فرآیند فرآوری انجام می شود. این مجموعه برای اولین بار در کشور کینوا بدون ساپونین را برای خرید و فروش در اتیار مردم قرار می دهد.

فراینــد ســاپونین زدایی ، تأثیــری بــر میــزان پروتئیــن دانه کینوا نــدارد . تنهــا بــر میــزان کلســیم و فســفر کــه در پوســته خارجــی دانه کینوا قــرار دارنــد ، تأثیــر می گــذارد . بنابراین طی فرایند فرآوری و تولید دانه بدون ساپونین ، ارزش غذایی آن حفظ می شود.

بذر کینوا

روش حذف ساپونین کینوا

انواع روش های مختلف برای حذف ساپونین وجود دارد . از جمله حرارت دادن یا شستشو ، که هرکدام مشکلات و نقص هایی دارند . در روش صنعتــی ماشــین هایی مخصوصی وجود دارد کــه کیفیــت دانه کینوا ، را کم تــر تحــت تأثیــر قــرار می دهند .

به طور کلی دو نوع روش ساپونین زدایی به روش خشک و تر وجود دارد . در روش صنعتــی روش خشــک و تــر بصــورت تــوام اســتفاده می شــود . ولــی بــرای صرفه جویــی در مصــرف آب روش خشــک برتــری دارد .

در روش خشــک ، بــا اســتفاده ســایش مکانیکــی دانه کینوا بــه دیــواره زبــر  ، باعث جداشدن ساپونین از دانه می شود .  ســپس الــک کردن ، ســاپونین را به صــورت پــودر از دســتگاه خــارج می کند . خرید دانه کینوا بدون ساپونین بسیار اهمیت دارد.

همانطور که بیان گردید دانه کینوا بدون ساپونین ، علاوه بر مصــرف مســتقیم ، برای تولید آرد نیز استفاده می گردد .

کارخونه کینوا

مرکز خرید دانه کینوا بدون ساپونین

همانطور که بیان گردید ، در سال های اخیر ، در مناطق مختلف کشور ایران نیز بذر کینوا کشت شده و دانه آن تولید می شود . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز توزیع بذر کینوا شناسنامه دار ، با ارائه مشاوره رایگان و عرضه بذر اصل ، کشاورزان عزیز را در تولید دانه کینوا باکیفیت همراهی میکند .

این مجموعه پس از جمع آوری دانه کینوا مرغوب از استان های مختلف کشور ، برای اولین بار در ایران ، با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به فرآوری دانه کینوا نموده است.

کینوا

همکاری در مرکز خرید دانه کینوا بدون ساپونین

مجموعه ما دانه کینوا بدون ساپونین ، و آرد کینوا را صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید . همچنین علاوه بر دانه کینوا بدون ساپونین به رنگ سفید ، دانه کینوا بدون ساپونینِ رنگی را نیز در کلیه استانه ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد . همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند ، می توانند در زمینه تولید انواع محصلات حاوی دانه کینوا ، پیشرو باشند .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا بدون ساپونین ، تهیه دانه کینوا باکیفیت بالا و آرد آن واستفاده از مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف دانه کینوا ، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *