قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران

کارخونه کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران و کلیه استان های کشور ، و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی با کیفیت بالا می توانید با ما در ارتباط باشید.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا یک شبه غله است که از هزاران سال قبل در منطقه آند در آمریکای جنوبی کشت می شود . امروزه نیز کشورهای پرو ، بولیوی ، شیلی و اکوادور از این منطقه هستند ، بزرگترین تولیدکنندگان دانه کینوا در جهان می باشد . دانه کینوا به علت کیفیت پروتئینی بالایی که دارد به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود.

این دانه غنی از اسید آمینه های لیزین و متیونین است که در غلات به مقدار کم وجود دارد . و به همین دلیل دارای ارزش غذایی بالایی بوده و به خاویار سبز معروفند.

میزان پروتئین کل دانه کینوا از غلاتی مانند جو ، برنج و ذرت بیشتر است . و مشابه مقدار پروتئین موجود در دانه های گندم می باشد . میزان اسید آمینه آرژنین دانه کینوا از سویا و جو پوست گیری شده بیشتر است .

برنج کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا ساپونین زدائی شده

از ویژگی‌های مهم دانه کینوا این است که نسبت به دانه غلات به طور خاصی لیزین بیشتری دارد . همچنین این دانه دارای املاح معدنی مفیدی از جمله آهن ، کلسیم ، منیزیم ، روی ، مس ، منگنز و فیبر می باشد.

فیبر دانه کینوا در پوسته خارجی دانه و غلاف موجود می باشد و مشابه دانه های غلات و حبوبات است . دانه کینوا نسبت به غلات فیبر بیشتری دارد . طبق تحقیقات ، مصرف مقدار کافی فیبر می تواند به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله یبوست ، کلسترول بالا و فشار خون بالا کمک کند.

دانه کینوا

تولید دانه کینوا ساپونین زدائی شده

ساپونین ها گروه گسترده ای از گلیکوزید های موجود در گیاهان هستند ، که در آب محلول بوده و قابلیت کف کردن نیز دارند . ساپونین ها گلیکوزید های استروئیدی و یا تری ترپنوئیدی هستند که نوع دوم در محصولات زراعی بیشتر یافت می شود .

این ترکیبات دارای دارای طعم تلخ و در مقادیر زیاد سمی هستند . دانه کینوا نیز در پوسته خود ساپونین دارد . ساپونین ها در پوسته دانه کینوا ، برای دفاع گیاه در برابر محیط های خارجی تولید می شوند . که به علت محلول بودن در آب ، به آسانی قابل حذف شدن می باشد.

روش های ساپونین گیری دانه کینوا

به علت تلخ بودن ساپونین و سمی بودن آن ، لازم است که دانه کینوا قبل از مصرف ساپونین زدائی شود . روش های سنتی و صنعتی برای ساپونین زدائی دانه کینوا وجود دارد . البته روش های سنتی که شامل حرارت دادن و شستشودر آمریکای جنوبی و در گذشته بیشتر کاربرد داشته ، معایبی دارد.

یکی از روش های پیشرفته تر برای ساپونین زدائی دانه کینوا ، با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت صنعتی انجام می شود . دانه کینوا پس از ساپونین زدائی آماده مصرف می باشد.

کارخونه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران و استان های مختلف کشور ، فعالیت می نماید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران ، شما را از قیمت دانه کینوا ساپونین زدائی شده ، آگاه می نماید .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده ، در تهران و در استان های مختلف کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید . این مجموعه پس از فرآوری دانه کینوا ، دانه کینوا ساپونین زدائی شده ، را به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته های مختلف عرضه می نماید . همچنین آرد کینوا را که از دانه های باکیفیت کینوا تولید می کند را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

دانه کینوا

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد . و در زمنیه تهیه دانه کینوا ساپونین زدائی شده ،  به صورت عمده و در تناژ بالا ، با متقاضیان عزیز در تهران و سایر نقاط کشور ، همکاری می نماید.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدائی شده در تهران و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *