خرید و فروش علوفه کینوا

علوفه کینوا

بزرگترین مرکزخرید و فروش علوفه کینوا ، علاوه بر توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا، برای اولین بار در کشور، علوفه کینوا را خرید و فروش می نماید.

معرفی گیاه کینوا

کینوا گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که بومی آمریکای جنوبی می باشد. گیاه کینوا از نظر ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره یا سلمک است که علوفه زیادی نیز تولید می کند. در هر هکتار به طور میانگین  تن علوفه کینوا تولید می شود.

دوره رشد گیاه کینوا کوتاه مدت است و معمولاً پس از 100 روز برداشت می شود. البته این زمان بسته به اقلیم و نوع رقم زراعی متفاوت است . اما به طور کلی گیاه کینوا گیاهی زودرس و کم آب بر می باشد. 5 تا 7 نوبت آبیاری در طول زمان رشد گیاه کینوا ، برای برطرف شدن نیاز آبی آن، کفایت می کند. کینوا گیاهی دو منظوره برای کشت است که می توان از دانه و علوفه آن کسب درامد کرد. خرید و فروش علوفه کینوا برای کشاورز بسیار سود اوری دارد.

کشت بذر کینوا ، سودآوری خوبی دارد ، به طوری که سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا تا دوبرابر گندم نیز بیان می شود. کشاورزان عزیز می توانند علاوه بر سود حاصل از فروش دانه کینوا، علوفه آن را نیز به فروش برسانند. در این صورت سود حاصل از کشت بذر کینوا و تولید علوفه کینوا به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

بذر کینوا

علوفه کینوا چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که بیان شد،  گیاه کینوا با دوره رشد کوتاه مدت و نیاز آبی کم،  عملکرد زراعی بالا و تولید علوفه زیاد،  گیاهی مناسب برای تولید علوفه در مناطق مختلف کشور می باشد. در سال های اخیر بذر کینوا در استان های مختلف کشور، مورد کشت قرار گرفته و محصول خوبی تولید می گردد.

علوفه کینوا به عنوان علوفه خوش خوراک به صورت ترکیبی و مکمل با سایر علوفه ها برای تغذیه دام های سبک و سنگین استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف علوفه کینوا باعث افزایش شیردهی و وزن گیری در گاو ها می گردد. خرید و فروش علوفه کینوا در کشور توسط این مجموعه انجام می پذیرد.

همچنین برای مصرف گوسفند و اسب نیز خوراکی مناسب است. البته برای اینکه طعم آن مطلوب تر شود، به مقدار 50 درصد با علوفه یونجه یا سایر علوفه ها ترکیب می شود. علوفه کینوا دارای خواص ویژه‌ای است، اما برای خوش خوراک شدن بهتر است که با یونجه ترکیب شود.

علوفه کینوا

ارزش غذایی علوفه کینوا برای دام

نکته قابل توجه در مصرف علوفه کینوا این است، که می توان علوفه کینوا را به صورت تک غذا برای شترمرغ به کار برد. طی تحقیقی که در مزرعه پرورش شترمرغ انجام گرفت، علوفه کینوا به عنوان علوفه ای خوش خوراک برای شترمرغ انتخاب گردید.

مصرف علوفه کینوا برای افزایش شیر دهی و وزن گیری برای دامهای سنگین و سبک مناسب است و هضم آسانی دارد. همچنین دانه، کاه و کلــش کینوا بــه دلیــل پروتئیــن بــالا،  بــرای طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پوسته دانه کینوا حاوی ساپونین است که حتما باید قبل از مصرف طیور، حذف گردد.  دانه فرآوری شده و یــا طبــخ شــده کینــوا می تواند به عنــوان یــک جیــره جایگزیــن ذرت در تغذیــه طیــور مــورد اســتفاده قرار بگیرد.   

خرید و فروش علوفه کینوا

کشاورزان عزیزی که بذر کینوا را کشت می کنند در کنار دانه کینوا و فروش آن می‌توانند علوفه تولید شده را نیز برای مصارف دام مورد استفاده قرار دهند. همچنین افرادی که بیش از ۵ هکتار، تولید علوفه دارند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشد.

این مجموعه برای اولین بار در ایران، علوفه کینوا را از زمین های بیشتر از پنج هکتار، در استان های مختلف کشور، خرید و فروش می نماید. همچنین آماده همکاری با کلیه موسسات تحقیقاتی در رابطه با تاثیر علوفه کینوا بر رشد و شیر دهی و وزن گیری دام و طیور است.

علوفه کینوا

همکاری در خرید فروش علوفه کینوا

 دامداری های سنتی و صنعتی در کلیه استان های کشور، می توانند برای تهیه علوفه کینوا با مجموعه ما تماس بگیرند. این مجموعه علوفه کینوا را با قیمت مناسب در اختیار این عزیزان قرار می دهد.بعلاوه این مجموعه درباره مباحث تحقیقاتی نیز با افراد علاقه‌مند حاضر به همکاری می باشد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید وف روش علوفه کینوا در ایران، می توانید با ما تماس بگیرید. و علاوه بر تهیه بذر اصل و شناسنامه دار کینوا، در زمینه کشت بذر کینوا مشاوره بگیرید. ، تولید علوفه و خرید و فروش آن مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *