قیمت خرید فروش دانه کینوا بسته بندی تهران

کینوا بسته بندی

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در تهران ،  می توانید با بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و عرضه دانه کینوا در کشور ،  در ارتباط باشید .

مواد غذایی موجود در دانه کینوا

دانه کینوا ،  که بومی آمریکای جنوبی است ،  از هزاران سال قبل تا به امروز در این منطقه کشت و مصرف می شود . دانه کینوا ،  دانه ای بسیار مغذی است که از گیاهی به همین نام برداشت می شود . ظاهر گیاه کینوا مشابه علف هرز سلمه تره و دارای گل آذینی مشابه تاج خروس است .

از گیاه کینوا که به صورت زراعی کشت می شود ،  پس از رسیدگی فیزیولوژیک ،  دانه های مغذی کینوا برداشت می شوند .  دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ،  منیزیم ،  فسفر ،  منگنز ،  مس ،  روی و فیبر دارد . همچنین دارای ویتامین های گروه B ،  ویتامین E ،  آنتی اکسیدان و امگا3 نیز می باشد .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا دارای بیو پپتید هایی است که باعث کاهش رادیکال های آزاد شده و ضد فشار خون هستند . همچنین فیبر های موجود در دانه کینوا مشابه سایر غلات ،  زیاد می باشد . مصرف این فیبرهای باعث سیری زودرس و بهبود هضم غذا می گردد .

افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند ،  نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم نمایند . دانه کینوا به دلیل نداشتن گلوتن ،  جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار ،  در برنامه غذایی این افراد می باشد .

کینوا

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای است که از نظر طعم مشاه غلاتی همچون گندم و ذرت می باشد .  دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها ،  تولید آرد ،  پرک کینوا و مصارف صنعتی استفاده می شود . مصرف دانه کینوا در غذاهای مختلف ،  باعث غنی سازی آن غذا شده و هیچ تغییری در طعم اصلی آن ایجاد نمی کند . قیمت خرید فروش دانه کینوا به صورت بسته بندی و فله در این مجموعه در ساسر کشور انجام می پذیرد.

مصرف غذاهای تهیه شده از دانه کینوا ،  به علت داشتن گرانول های نشاسته ای کوچک در دانه کینوا ،  هیچ اثر چاق کنندگی ندارد . همچنین به علت داشتن پروتئین زیاد جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز در رژیم غذایی گیاهخواری می باشد .

آرد کینوا

تنوع غذایی دانه کینوا

دانه کینوا مشابه برنج به صورت کته و یا آبکش مصرف می شود . همچنین به صورت مخلوط با برنج نیز طبخ می گردد . همچنین دانه کینوا برای غنی سازی انواع سوپ ،  سالاد ،  آش ،  آبگوشت ،  حلیم و انواع خورشت ها کاربرد دارد .

از دانه کینوا برای تهیه انواع پاستا ،  کتلت ،  فرنی و برای تهیه آرد کینوا استفاده می شود . آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان و به صورت مخلوط با سایر آردها به کار می رود . آرد کینوا برای تهیه انواع نان ،  بیسکویت ،  غلات صبحانه ،  کیک ،  نودل ،  نشاسته و … به کار می رود .

گیاه کینوا

قیمت خرید فروش دانه کینوا بسته بندی در تهران

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در تهران و سایر استان ها ،  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید و رنگی در تهران و مناطق مختلف کشور ،  فعالیت می نماید .

این مجموعه همچنین آرد کینوا را  به صورت بسته بندی و فله در تهران و سایر استان ها ،  در اختیار متقاضیان عزیز ،  قرار می دهد . همچنین این مجموعه در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در تهرا و مناطق مختلف کشور ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .

کینوا

همکاری در خرید فروش کینوا بسته بندی در تهران

مجموعه ما برای اولین بار در ایران ،  دانه کینوا را فرآوری می نماید . و پس از فرآوری ،  دانه های آماده به طبخ کینوا سفید و رنگی را به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف در اختیار متقاضیان قرار می دهد . همچنین آرد کینوا را نیز از دانه های باکیفیت کینوا تولید و عرضه می کند .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ،  بیمارستان ها ،  باشگاه ها و انجمن های سلیاک در تهران و استان های مختلف می باشد . دانه کینوا سفید و آرد مرغوب کینوا به صورت بسته بندی و عمده ،  در تناژ بالا در اختیار این عزیزان قرار می گیرد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در تهران و شهرهای مختلف کشور و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *