عرضه و توزیع بذر کینوا اصلاح شده

بذر کینوا

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا اصلاح شده ، در زمینه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف مشاوره رایگان ارائه می نماید و محصول نهایی را به صورت کاملا تضمینی از کشاورزان عزیز خریداری می کند.

معرفی بذر کینوا اصلاح شده

از حدود پنج هزار سال قبل مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی بذر کینوا کشت می نمایند . هدف اصلی از کشت بذر کینوا ، تولید دانه های با ارزش غذایی بالا است . دانه کینوا غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می دهد.

علاوه بر تولید دانه ، علوفه تولید شده از کینوا نیز برای مصارف دام و برای تغذیه دام و طیور استفاده می شود . اهمیت کشت بذر کینوا در تولید دانه هایی است که به خاویار گیاهی معروف اند و تقاضای زیادی برای مصرف آنها در جهان وجود دارد . به همین دلیل کشت بذر کینوا در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است. بذر کینوا اصلاح شده با شرایط ویژه در این مجموعه عرضه می گردد.

همانطور که بیان گردید بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است و بنابراین برای کشت در اقلیم ایران نیاز به اصلاح و سازگاری دارد . در سال‌های اخیر ، پس از ورود بذر کینوا به ایران ، این بذر در اقلیم های مختلف کشور مورد کشت قرار گرفت.

بذر کینوا

اهمیت عرضه بذر کینوا اصلاح شده

 و پس از سازگاری نسبت به اقلیم های مختلف ، گیاهان با عملکرد زراعی بالا انتخاب شده و در اختیار کشاورزان عزیز قرار گرفته است . بذر کینوا اصلاح شده که به اقلیم های مختلف کشور سازگاری دارد و محصول با عملکرد مناسب و با کیفیت تولید می‌کند.

در استان‌های مختلف کشور کشت می‌شود . بذر کینوا اصلاح شده به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد . همچنین نیاز آبی کمی داشته و جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات آب بر میباشد . سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا اصلاح شده ، دو برابر گندم کشت گندم است و به همین دلیل مورد توجه کشاورزان عزیز قرار گرفته است.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا اصلاح شده

همانطور که بیان گردید بذر کینوا اصلاح شده در مناطق مختلف کشور مورد کشت کار قرار می گیرد . این بذر ها در دو نوبت بهاره و پاییزه و در مناطق مستعد در نوبت تابستانه در کشور کشت می شوند . همچنین امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز وجود دارد.

بذر کینوا اصلاح شده مشابه گیاهان کلزا و شبدر و با استفاده از ماشین‌آلات ریز کار غلات کشت می‌شود . البته کشت آن به صورت دستی نیز امکان پذیر است . مصرف ۸ تا ۱۰ کیلوگرم برای هر هکتار باعث تولید محصولی با عملکرد مطلوب می گردد. عرضه کینوا اصلاح شده در این مجموعه بسیار تخصصی انجام می گیرد.

 5 تا 7 نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز آبی بذر کینوا اصلاح شده را برطرف می نماید . مصرف کودهای آلی و شیمیایی و کنترل علف های هرز تاثیر بسیار مهمی بر عملکرد محصول نهایی برداشته شده می گذارند . حداقل عملکرد بذر کینوا دو تن و حداکثر پنج و نیم تن در هکتار می باشد . در برخی از مناطق کشور با خاک های مرغوب و مدیریت‌های زراعی مناسب ۶ تن در هکتار نیز برداشت می شود.

بذر کینوا

عرضه و توزیع بذر کینوا اصلاح شده

همانطور که اطلاع دارید ، انتخاب بذر مرغوب اولین گام برای تولید محصولی با عملکرد اجرایی بالا و با کیفیت می باشد . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار در استان‌های مختلف کشور فعالیت می‌کند .

این مجموعه بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل که دارای قوه نامیه بالا و درصد خلوص مطلوبی بالا و فاقد بذور علف هرز هستند ، را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد . همچنین در زمینه کشت بذر کینوا اصلاح شده در کلیه استانها ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد.

بذر کینوا

همکاری در عرضه بذر کینوا اصلاح شده

 کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف کشور دارند . این افراد ، در مراحل کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا اصلاح شده کشاورزان عزیز را پشتیبانی می‌نماید . پس از عقد قرارداد خرید و فروش محصول نهایی بذر کینوا به صورت کاملا تضمینی انجام می شود.

 جهت اطلاع از کلیه خدمات بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا اصلاح شده در هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *