قیمت خرید دانه کینوا لاغری

کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا برای لاغری در مناطق مختلف کشور و دریافت مشاوره رایگان در رابطه با روش های مصرف دانه کینوا جهت لاغری، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا به علت غنی بودن از مواد غذایی، به خاویار سبز معروف است. بذر کینوا، از حدود 5000 سال قبل،در منطقه آند آمریکای جنوبی، به عنوان یگ گیاه زراعی مهم کشت می شود. دانه های برداشت شده از گیاه کینوا، غذای اصلی مردم این منطقه را تشکیل می دهد.

سال 2013 سازمان فائو، تصمیم به معرفی دانه کینوا، به عنوان یک غذای ارزشمند، به سایر کشورهای جهان گردید. این سازمان سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری کرد و سایر کشورها را به تولید و مصرف دانه کینوا، توصیه نمود. همچنین ارزش غذایی دانه کینوا را قابل مقایسه با شیرخشک دانست.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه به عنوان تنها منبع گیاهی حاوی تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان، معرفی شده است. دانه کینوا دارای ارزش پروتئینی بالایی می باشد.  به طوری که میــزان پروتئیــن موجود در آن، بــه طــور متوســط دو برابــر دانه گندم و برنج اســت. قیمت خرید دانه کینوا برای افرادی که به لاغری تمایل دارند در این مجموعه ارائه میشود.

میــزان اســیدهای آمینــه لیزیــن، میتونیــن و تیرئونین درآن بالاســت در صورتی کــه در غــلات خانــواده گندمیــان مقدار آن کم می باشد. وجود اسید آمینه لیزین از مشخصه های دانه کینوا است در صورتی که گندم فاقد آن می باشد.

مقــدار اســیدهای آمینــه ضــروری موجود در دانه کینــوا بالاتــر از میــزان مــورد نیــاز روزانــه انسان کــه توســط ســازمان ســلامت جهانــی بــرای هــر فــرد در نظــر گرفتــه شــده، می باشد. میــزان پروتئیــن موجود در دانه کینــوا بــه انــدازه تخــم مــرغ و نصــف مقــدار پروتئیــن گوشــت است

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا در رژیم لاغری

داشتن وزن متعادل یکی از روش های مهم پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها است. بسیاری از افراد در جامعه به دنبال داشتن وزنی ایده آل به استفاده از رژیم لاغری و داروهای شیمیایی روی می آورند. همانطور که آگاهید، متاسفانه این برنامه ها دارای عوارض جانبی زیادی برای سلامت انسان می باشد.

دانه کینوا، غذایی خوش هضم و سبک است و گزینه ای بسیار مناسب برای رژیم لاغری می باشد. زیرا دانه کینوا، سرشار از فیبرهای محلول است که سیری زودرس می آورد و هضم بسیار خوبی دارد. همچنین مصرف آن باعث بهبود کارکرد روده بزرگ و درمان بیماری های مربوط به آن نیز می گردد. افرادی که قصد لاغری با کینوا را دارند می توانند قیمت خرید ویژه ی این محصول را از این مجموعه استعلام نمایند.

کینوا لاغری

دانه کینوا و مقایسه با برنج

بعلاوه گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا، بسیار کوچک هستند که علاوه بر تأمین قند خون، فاقد اثر چاق کنندگی هستند. دانه کینوا می تواند جایگزین برنج معمولی شود، زیرا مشابه آن ویتامین B و دو برابر آن پروتئین دارد.

مصرف دانه کینوا، جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت قرمز، در رژیم غذایی افراد گیاهخوار نیز می باشد. زیرا مصرف دانه کینوا مانع افزایش وزن و کلسترول خون نیز می شود.

کینوا دیابت

قیمت خرید دانه کینوا برای لاغری

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا به صورت عمده و در بسته بندی در مناطق مختلف کشور، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. این مجموعه که با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در استان های مختلف، فعالیت می نماید. همچنین در سال های اخیر و با همکاری و کشاورزان عزیز، در مناطق مختلف کشور، دانه های باکیفیت کینوا را تولید کرده است

مجموعه ما، پس از جمع آوری دانه کینوا باکیفیت ، برای اولین بار در ایران، به صورت صنعتی و با استفاده از دستگاه های مخصوص، آن را فرآوری می نماید. دانه فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا، توسط این مجموعه عرضه می شود.

کینوا

همکاری در قیمت خرید دانه کینوا برای لاغری

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا در ایران، آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه و آرد کینوا می باشد. دانه کینوا  و آرد باکیفیت آن، در اختیار هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. جهت اطلاع از کلیه خدمات بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا و آرد کینوا در کشور و دریافت مشاروه رایگان، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *