سایت اینترنتی بذر کینوا در فارس

کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا اطلاعات کاملی درباره شناخت بذر کینوا، خرید و فروش بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و روش صحیح کشت بذر کینوا در فارس و استان های مختلف کشور، در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بذری بومی آمریکای جنوبی است که از حدود پنج هزار سال پیش در این منطقه کشت می‌شود. مردم منطقه آند در کشور آن در آمریکای جنوبی، بذر کینوا را برای تولید دانه کشت می کنند. دانه کینوا که سرشار از پروتئین آنتی اکسیدان، املاح معدنی مفید و ویتامین ب و ای می باشد، غذای اصلی مردم این مناطق است.

همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن بوده و تنها دانه ای است که همه اسید آمینه های ضروری مورد نیاز انسان را دارد. به همین دلیل کشت آن در بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، مورد توجه قرار گرفته است. بذر کینوا به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد و همچنین نسبت به تغییرات اقلیمی نیز سازگار است. سایت جامع کشت کینوا در ایران می تواند اطلاعات تخصصی از کشت بذر کینوا در فارس به علاقه مندان ارائه دهد.

طول دوره رشد بذر کینوا نیزکوتاه‌مدت و نیاز آبی آن نسبت به اکثر گیاهان زراعی کمتر می باشد. سودآوری بالای بذر کینوا نسبت به گندم و برخی غلات دیگر، باعث شده که کشت آن در در فارس و استان های مختلف کشور مورد توجه قرار بگیرد.

علاوه بر تولید دانه علوفه کینوا و محصولات جانبی آن برای تغذیه دام های سنگین و سبک و طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کشت بذر کینوا در این سایت به طور جامع برای کشاورزان استان فارس شرح داده شده است.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا در فارس

استان فارس از مناطقی است که با داشتن زمین های زراعی حاصلخیز، آب باکیفیت و اقلیم کاملا مناسب در تولید اکثر محصولات کشاورزی پیشتاز می‌باشد. همچنین در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا در فارس و مناطق مختلف آن با تولید محصولی با عملکرد بالا همراه بوده است.

کشت بذر کینوا در استان فارس با عملکرد 5/5 تن در هکتار و بالاترین میزان عملکرد را به دنبال داشته است با توجه به اقلیم های مختلف در استان فارس، لازم است که تاریخ کشت برای هر منطقه به صورت صحیح انتخاب شود. جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت کینوا و مناطق مختلف آن می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مجموعه ما استفاده نمایید.

کارشناسان این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز، تجربه کشت بذر کینوا در فارس و مناطق مختلف کشور را دارند. برای کشت بذر کینوا در فارس نیاز به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر در هکتار است، که به صورت دست پاش و مکانیزه کشت می شود. اطلاعات لازم در این زمینه در سایت بذر کینوا وجود دارد.

کینوا

عملکرد و آبیاری بذر کینوا

ردیف کار غلات و کمباین برداشت کلزا از جمله ماشین هایی هستند که برای کاشت و برداشت مکانیزه بذر کینوا، به کار میروند. مصرف کودهای آلی و شیمیایی باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می گردد. همچنین بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز آبی آن را برطرف می کند.

فاصله بین دوره های آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد. حداقل عملکرد بذر کینوا 2 تن در هکتار است و حداکثر عملکرد آن 5/5 تا 6 تن در هکتار می باشد، که در استان فارس حداکثر عملکرد برداشت می شود.

سایت اینترنتی بذر کینوا در فارس

همان طور که بیان شد کشت بذر کینوا در سالهای اخیر در فارس و استان های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است .سودآوری دو برابری نسبت به گندم، طول دوره رشد کوتاه مدت، نیاز آبی کم و رشد در مناطق شور و خشک باعث استقبال کشاورزان عزیز نسبت به کشت بذر کینوا گردیده است.

البته با توجه به جدید بودن بذر کینوا شناخت کافی درباره بذر کینوا و تولید دانه با کیفیت در اختیار کشاورزان عزیز قرار نگرفته است. مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا، علاوه بر معرفی گیاه کینوا، نحوه صحیح کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف کشور در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

کینوا

همکاری در سایت بذر کینوا در فارس

این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل در استان‌های مختلف کشور است. و در زمینه ترویج کشت بذر کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نمای.د مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در فارس و کلیه استانهای کشور به صورت رایگان مشاوره ارائه می دهد.

کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در فارس و سایر استان های کشور را دارند. همچنین پس از تولید محصول بذر کینوا، با عقد قرارداد، محصول کینوا به صورت کاملا تضمینی از کشاورزان عزیز خریداری میشود. جهت دریافت اطلاعات جامع درباره بذر کینوا،می‌توانید به سایت اینترنتی بذر کینوا مراجعه نمایید یا با مجموعه ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *