فروشگاه بذر کینوا اراک

برداشت کینوا ایران

بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور، علاوه بر عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در اراک و سایر استانها، در زمینه کشت بذر کینوا در اراک و مناطق مختلف کشور مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کشت بذر کینوا در اراک

بذر کینوا بذری مقاوم به شوری و خشکی است که قابلیت رشد در زمینهای بسیار شور را دارد. بذر کینوا جزو گیاهان شور زیست اختیاری دسته بندی می شود. پس از رشد بذر کینوا، گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره و با گل آذین تاج خروس تولید می شود.

هدف اصلی از کشت بذر کینوا، تولید دانه های مغذی کینوا می باشد. دانه کینوا که سرشار از پروتئین ویتامین B و E، آنتی اکسیدان و حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای انسان است. به همین دلیل، به خاویار گیاهی معروف می باشد.

همچنین این دانه ها فاقد گلوتن هستند و جایگزین بسیار مناسبی برای غلات گلوتن دار، در برنامه غذایی بیماران دیابتی و سلیاکی محسوب می‌شوند. مصارف غذایی، صنعتی و دارویی برای دانه کینوا وجود دارد.

به همین دلیل کشت بذر کینوا، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله مناطق مختلف ایران مورد توجه قرار گرفته است. طول دوره رشد بذر کینوا ، کوتاه‌مدت و نیاز آبی آن کم می باشد. همچنین سود آوری آن دو برابر گندم است. به همین علت، به عنوان گیاهی سودآور مورد استقبال کشاورزان عزیز قرار گرفته است. علاقه مندان در اراک می توانند بذرهای کینوا را از فروشگاه بذر تهیه نمایند.

کینوا

کشت بذر کینوا در اراک

کشت بذر کینوا در اراک مشابه بسیاری از استان های کشور مورد توجه کشاورزان عزیز قرار دارد. استان مرکزی از جمله استان‌هایی است، که کشت بذر کینوا در این منطقه، با تولید محصولی بسیار با کیفیت و با عملکرد بالا همراه می باشد.

شهرهای اراک، کمیجان، آشتیان، تفرش، شازند، دلیجان، زرندیه، ساوه و خمین از جمله مناطقی هستند که با همکاری مجموعه ما بذر کینوا را کشت می کند به علت شنی بودن خاک های اراک، عمق کاشت بذر کینوا باید به صورت مناسب انتخاب شود.

بذر کینوا

تاریخ کاشت بذر کینوا در اراک

همچنین تاریخ کشت در این استان اهمیت بالایی دارد. متاسفانه مشاهده شده است که کشت بذر کینوا در اراک، ساوه و برخی از مناطق دیگر کشور در تاریخ نامناسب، باعث تولید محصولی با عملکرد بسیار بسیار پایین گردیده است.

زیرا مصادف شدن برداشت محصول کینوا، با گرمای اواخر بهار و اوایل تابستان در این منطقه، باعث تولید دانه های ریز و درنگ و بی کیفیت شده است. به همین دلیل لازم است که تاریخ کشت بذر کینوا در اراک و سایر استانهای کشور به صورت صحیح انتخاب شود.

برای اطلاع از تاریخ کشت بذر کینوا در اراک و اطلاع از نحوه صحیح کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا در این منطقه، می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مجموعه ما استفاده نمایید. کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در کنار کشاورزان عزیز اکثر استان های کشور دارند.علاوه بر این بهترین بذرها را از فروشگاه بذر کینوا تهیه نمایید.

کشت بذر کینوا در اراک و سایر مناطق کشور به صورت دستی و مکانیزه و به طور کلی در دو نوبت بهاره و پاییزه انجام می‌شود. برای هر هکتار زمین زراعی ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر نیاز است. البته بر اساس میزان شوری آب این مقدار متغیر می باشد.

بذر کینوا

آبیاری و عملکرد بذر کینوا در اراک

5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز، نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می‌کند. عملکرد بذر کینوا، بین 2 تا 5/5 تن در هکتار است. انتخاب بذر کینوا اصل، تاریخ کشت مناسب، کنترل علف های هرز و استفاده از کودهای آلی و شیمیایی باعث تولید محصول با عملکرد بالا می گردد.

فروشگاه بذر کینوا در اراک

در سال های اخیر، با توجه به استقبال کشاورزان عزیز برای کشت بذر کینوا، تقاضا برای خرید بذر کینوا در اراک و استان های مختلف کشور روند صعودی داشته است. متاسفانه در این بین، افراد سودجو، بذرهای دارای اختلالات ژنتیکی و با قوه نامیه پایین را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهند.

کشت این بذرها، باعث کاهش عملکرد محصول نهایی کینوا و ایجاد خسارت به کشاورز می گردد. مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

بذر کینوا

همکاری در فروشگاه بذر کینوا در اراک

این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در اراک و مناطق مختلف کشور، مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز می دهد. همچنین پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول کینوا را به صورت کاملا تضمینی انجام مینماید .جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در اراک و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *